Szukaj

Informacje o Toyota RAV4 V

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota RAV4 piątej generacji została zbudowana na nieznacznie zmodyfikowanej płycie podłogowej TNGA (TNGA-K). Samochód ma rozstaw osi o 30 mm dłuższy, przy czym całe nadwozie jest krótsze od auta poprzedniej generacji o 5 mm i mierzy 4,6 m. Auto jest także o 10 mm szersze (1855 mm) oraz o 5 mm niższe (1700 mm). Design nadwozia RAV4 ma odpowiadać za lepsze własności aerodynamiczne. Natomiast terenowe właściwości samochodu mają poprawić krótsze zwisy i prześwit zwiększony o 12,7 mm. W środku modelu przykuwa uwagę „stojący” ekran systemu multimedialnego. W wersji standardowej Toyoty RAV4 będzie on 7-calowy, będzie jednakże możliwość zamówienia wariantu z ekranem o przekątnej ośmiu cali. Pakiet bezpieczeństwa Safety Sense został jeszcze bardziej rozszerzony – wyposażony jest w m.in. automatyczny układ hamulcowy, mający zdolność detekcji pieszych, system, który utrzymuje samochód w obranym przez kierowcę pasie ruchu, jak również rozpoznający znaki drogowe i powiadamiający kierującego, gdy ten np. przekroczy dozwoloną prędkość.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz

Toyota RAV4 V – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Toyota RAV4 V

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Krzysztof
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Toyota RAV4 V
Fajne auto i jeśli tylko uda mi się załapać na jakaś aktualizacje systemu inforozrywki, tak żeby działało android auto albo apple carplay, to nie będę miał żadnych zastrzeżeń. Skrzynia ecvt nie jest dla każdego, ale jeśli ktoś chce mieć bezawaryjna, sprawna i oszczędna skrzynie biegów w swojej hybrydzie, to niestety musi się liczyć z tym, ze momentami dźwięk silnika zrobi się wysoki. Rzadko się tak robi, to po pierwsze, a po drugie jej zalety są dla mnie ważniejsze niż tej chwilowy dyskomfort przy wyprzedzaniu. Hybryda jak wiadomo służy do innego rodzaju jazdy i tutaj w porównaniu do np Aurisa jest i tak o wiele lepiej. Nie wciskając gazu do podłogi można znaleźć takie ustawienie pedału gazu, ze już się dynamicznie jedzie, a jeszcze nie jest głośno. Z reszta ta duże auto i silnik tez duży, wiec trochę głośno zawsze będzie. Cała reszta jak na moje miejskie potrzeby i krótka trasę raz na tydzień jest dla mnie idealna. Pozdrawiam niezdecydowanych. Warto kupić biała perle. Dużo ludzi chwali ten lakier i ja jestem również jego fanem.
4,8
~Maciej
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Toyota RAV4 V
Nigdy nie zastanawiałem się nad Suvem tym bardziej hybrydą ze skrzynią automatyczną e-CVT której jestem wielkim przeciwnikiem. Stwierdziłem iż jako nigdy nie jeździłem hybrydą czas wybrać się na jazdę testową. o jeździe która trwała ok. 30min wysiadłem i złożyłem zamówienie na Toyotke :) Cudowne auto które może wzbudzić uśmiech.
4,8
~Irek
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Toyota RAV4 V
Bardzo ładny samochód, ale znaczna część tylnych drzwi to jednocześnie element tylnego nadkola - przed dostaniem się wody, błota lub śniegu do wnętrza chroni tylko cienka gumowa uszczelka. Projektanci byli bardzo zmęczeni jak pracowali nad tą częścią auta.
Średnie spalanie dla Toyota RAV4 V
6,0 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Toyota RAV4 V
Autko mam od 4mies dotychczasowy przebieg ok 6 tyś km. Autko bardzo wygodne, jak na te gabaryty bardzo ciche i ekonomiczne. Oczywiście jeżeli ktoś goni 180 km na godzinę to musi się liczyć że spali więcej niż przy 130km, przede wszystkim automatem trzeba nauczyć się jeździć. To nie disel że ile byś nie jechał to pali 6l. Poza tym autko pakowane i przestronne, w sam raz dla rodziny. Dobrze się trzyma drogi i przy takiej wysokości mało wychyla na zakrętach, po prostu czujesz się pewnie za kierownicą. Do tego dobra widoczność w dzień i o zmroku, oraz cały pakiet bezpieczeństwa powoduje że zaczynasz lubić długie trasy. Jedyna wada to za mały jak dla mnie bak paliwa 50l to trochę mało 80l w sam raz by pasowało. Pozdrawiam
6,2
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Toyota RAV4 V
REWELACJA!!! W porównaniu do poprzedniego modelu o niebo lepiej. Zbiera się pięknie. 3 tryby ECO do miasta małe prędkości, NORMAL jeździ najnormalniej, SPORT to co mi podoba się najbardziej. Dotykasz gaz i rwie do przodu. Skrzynia CVT bezstopniowa już nie przypomina "odkurzacza", wkręca się na obroty elegancko. 150km/h na liczniku w moment - jestem zszokowany myślałem, że takie rzeczy tylko w silnikach turbo. Bagażnik super 580l - starczy na wszystko. Średnie spalanie na poziomie 5.5l w mieście przy normalnej jeżdzie miejskiej, bez rwania od świateł do świateł. Droga ekspresowa 130-140km/h ok. 7L i tyle chyba wystarczy. Jeśli ktoś chce latać po 200km/h niech se kupi Porsche, te auto nie jest od tego. W kabinie sporo miejsca, z tyłu normalna kanapa z podłokietnikiem. Zawieszenie z tyłu wielowahacz z przodu McPerson wyśmienicie wybiera nierówności. Jedyny minus tej TOYOTY to cena optymalnej wersji COMFORT + STYLE za 149.000zł brutto, ale cóż TOYOTA się ceni.
10,3
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Toyota RAV4 V
Moze moj raport nie jest w pelni adekwatny bo auto posiadalem tylko kilka dni. Dostalem od dealera przed zakupem zeby pojezdzic. Niestety pod moja noga pali jak smok.... Miasto : 9 Na autostradach i eskach jezdze zwykle miedzy 160 a 180 przy tych predkosciach i z tempomatem 12L to chyba bylo najmniej co mi sie udalo uzyskac przy 180 to 15/16L to norma. Krajowki nie wiem bo bo rzadko na nich goszczę

Usterki Toyota RAV4 V

Liczba wpisów: 3
Skrzypienie / ocieranie sie blizej nieokreslonych elementow
  • Toyota RAV4 V 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW od 2018
  • zawieszenie
  • 15 tys. km
Praktycznie od nowosci - pierwszy raz uslyszalem ten dzwiek 3 lub 4 tygodnie po wyprowadzeniu samochodu z salonu, pojawia sie w losowych momentach skrzypienie dochodzace z okolic przodu lub przedniego zawieszenia. Pojawia sie zawsze w trakcie jazdy ( nigdy postoju ) i nie ma zwiazku z nawierzchnia - tak samo skrzypi na autostradzie jak i na nierownych nawierzchniach. Salon Toyoty w Radomiu juz dwa razy podchodzil do tematu i ciagle nic ... , nawet jak uslyszeli w koncu, to i tak nie wiedza co to moze byc. Dziek / skrzypienie jest intensywne i slyszalne na tyle, ze kazdy jadacy samochodem reaguje i pyta sie co sie dzieje. Hm .... Moze trzeba RAV4 rozebrac na czesci i zlozyc od nowa ? :-)
Oczekuje na rozwiązanie
W ciągu bm. (wrzeień 2019) drugi raz po dobie bezczynności rozładował się akumulator. Konieczna była pomoc drogowa.
  • Toyota RAV4 V 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Po raz drugi w tym miesiącu rozładował się akumulator tak ,że bez pomocy drogowej nie dało się ruszyć . Samochód w serwisie TOYOTY Samochód kupiłem w majy br. Ostatnio miałem krótkie trasy codziennie po ko20km. Ale to chyba nie może być przyczyną .
4 komentarze
Delikatny lakier
  • Toyota RAV4 V 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2018
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Lakier (dokladnie Tokio Red) jest piekny ale bardzo bardzo delikatny. bardzo latwo go nawet paznokciem porysowac. A ptaki... HICZKOK! Nie wjem jak jest z innymi kolorami , ale Tokio Red jest do d... pod tym wzglendem. Prosze uwazac na ten moment, wybrac chyba jakis inny kolor (bialy?)
Toyota RAV4 V