Szukaj

Toyota RAV4 V SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota RAV4 piątej generacji została zbudowana na nieznacznie zmodyfikowanej płycie podłogowej TNGA (TNGA-K). Samochód ma rozstaw osi o 30 mm dłuższy, przy czym całe nadwozie jest krótsze od auta poprzedniej generacji o 5 mm i mierzy 4,6 m. Auto jest także o 10 mm szersze (1855 mm) oraz o 5 mm niższe (1700 mm). Design nadwozia RAV4 ma odpowiadać za lepsze własności aerodynamiczne. Natomiast terenowe właściwości samochodu mają poprawić krótsze zwisy i prześwit zwiększony o 12,7 mm. W środku modelu przykuwa uwagę „stojący” ekran systemu multimedialnego. W wersji standardowej Toyoty RAV4 będzie on 7-calowy, będzie jednakże możliwość zamówienia wariantu z ekranem o przekątnej ośmiu cali. Pakiet bezpieczeństwa Safety Sense został jeszcze bardziej rozszerzony – wyposażony jest w m.in. automatyczny układ hamulcowy, mający zdolność detekcji pieszych, system, który utrzymuje samochód w obranym przez kierowcę pasie ruchu, jak również rozpoznający znaki drogowe i powiadamiający kierującego, gdy ten np. przekroczy dozwoloną prędkość.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4600 mm
Szerokość 1855 mm
Wysokość 1690 mm
Rozstaw osi 2690 mm
Rozstaw kół - przód 1600 mm
Rozstaw kół - tył 1630 mm
Zwis przedni 925 mm
Zwis tylny 985 mm
Prześwit 200 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 580 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~tomk
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Samochód praktyczny, solidny bez fajerwerków. Wnętrze przynajmniej w lepszych wersjach dobrze wykończone choć bez wodotrysków. Jest tyle co potrzeba i nic więcej. Jednostka napędowa sprawdzona, bez kombinacji, dobra dynamika i niskie spalanie. Nie wiem jak komuś udało się osiągnąć minimalne średnie spalanie na poziomie 8 litrów. Samochód kupiona na początku 2024 - od nowości (50 tyś km) nie resetowałem licznika i mam średnie 6,7 l/100 km. Jako że dużo jeżdżę proporcje 80% autostrady i S-ki i 20% miasto. Toyota jest dość konserwatywna wiec ergonomia na dobrym poziomie, mimo elektronicznego głównego wyświetlacza i panelu środkowego dużo przycisków i pokręteł. Ten drugi mógłby być ładniej wkomponowany w deskę. Warto tu kupić naklejkę ochronną bo jest błyszczący i widać odciski palców. Prowadzenie dobre, trzyma się drogi, dość twarde zawieszenie co ma swoje konsekwencje zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Jako żę to trzecia Toyota i druga RAV-ka - dobrze trzyma wartość, łatwo znaleźć nabywcę. Kanapa tylna 60/40 bez tunelu. Światła przednie led, dość mocne ale ich zasięg mógłby być większy, tylne mieszane tj ledy ale są też żarówki. Brak HUD niezależnie od wersji. Audio średnie, głośniki łatwo podmienić na Focale. Standardowe biorąc pod uwagę ich wagę i wykonanie i tak grają przyzwoicie. System Toyoty mimo że poprawiony pozostał dość klasyczny i jest pozbawiony jakiejkolwiek finezji, z zalet działa szybko i bez problemów. Carplay bezprzewodowo, AA tylko na kablu. Ogólna ocena - bezawaryjny, solidny i przestronny samochód bez bajerów, który ma swoje braki i specyfikę którą trzeba uwzględnić przy zakupie.
Dodane 3 miesiące temu
3,1
~ololula
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Samochód porażka pod względem komfortu jazdy. Wóz drabiniasty. Skandal żeby w samochodzie za prawie 200 tyś. nie było praktycznie wyciszenia. Drzwi mają tylko blachę i wewnętrzne boczki i przy prędkości 100 km + dobrze jest mieć z pasażerem hełmofony do pogadania. Głośniki fabryczne to puszka po paprykarzu szczecińskim. Po zakupie tego pseudo suva niby z wyższej półki od razu wizyta u fachowców w celu wyciszenia drzwi, nadkoli, sufitu i obligatoryjnie wymiana głośników. Do ceny należy od razu doliczyć ok. 8-10 tyś. zł bo inaczej jazda to udręka. Hybryda działa tylko do 50 km/h, później już tylko benzyna. W mieście można zmieścić się 6,5 l, natomiast trasa 130-140 km/h to już 11-12 l. Brak podświetleń przycisków funkcyjnych na drzwiach! Przyspieszenie na przyzwoitym poziomie.
Dodane 3 miesiące temu
4,9
~Paweł
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Fajne, ładne, duże, wygodne, dobrze przyspiesza i mało pali 6,5 L przy normalnej jeździe jak na poj 2.5 Litra to dla mnie rewelacja!!! jest bezawaryjny, w końcu po lift doczekał się nowych multimediów tj. dobrej jakości nowy większy wyświetlacz centralny i wirtualne zegary wygląda to o niebo lepiej niż wersje przed liftem! dodatkowo super aplikacja! możliwość sterowania autem na odległość, między innymi można sobie zimą ogrzać wnętrze tak jak webasto lub latem wychłodzić dla mnie bardzo przydatne po około dwóch lat użytkowania nadal cieszy oko :) POLECAM!
Dodane 5 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Toyota RAV4 V SUV Facelifting
6,6 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Auto zszyte na moją miarę. Bardzo komfortowe siedzenia, wygodna pozycja za kierownicą zachęcająca do spokojnej jazdy. Materiały użyte do wykończenia przyjemne w dotyku. Auto w mieście przy jeździe w trybie elektrycznym bardzo ciche. Prawdą jest, że przy przyspieszeniu jest słyszalny dżwięk silnika, który wpada w ucho po chwili cichej jazdy w trybie elektrycznym. Tylna kanapa - test dwumetrowca zaliczony. Bagażnik - przyzwoity, bez trudu mieści się podwójny wózek dla dzieci, 4 torby podróżne i mnóstwo drobiazgów. Na koniec deserek - spalanie ;) Ta 2,5-litrowa bestia z przyspieszeniem 8sek do setki podczas spokojnej jazdy po mieśnie spala tyle co golf trójka tdi szwagra spod Lublina ;) 5 litrów benzyny na tak duże auto to wynik genialny. Na autostradzie spalanie już tak niskie nie jest - wzrasta do 8,8l. Szczerze polecam.
Dodane 3 lata temu
7,8
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
powolny i głośny przy większych prędkościach. zdecydowanie przereklamowany. zapłaciłem za niego fortunę. bardzo żałuję, że go kupiłem.
Dodane 6 miesięcy temu
8,2
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Spalanie na dość przyzwoitym poziomie, myślę że hybryda nie ma sensu.
Dodane 6 miesięcy temu

Usterki Toyota RAV4 V

Liczba wpisów: 26
trzeszczenie - drzwi kierowcy
  • Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022
  • inne
  • 1000 tys. km
Witam Toyota RAV4 (2019) 2.5 hybrid, automat, 4x4. przebieg 55 tys km. Problem - dźwięk dochodzący z drzwi kierowcy w czasie jazdy (dźwięk - jakby przewód/kostka/spinka stukał/stukała o inny element), dźwięk pojawia się w zależności od nawierzchni po której się poruszam z reguły przy wyższych prędkościach (powyżej 50km/h). Wizyta w Toyota Poznań - dwukrotnie - twierdzą, że naprawione a po wyjeżdzie dźwięk powraca. Z własnych obserwacji - przytrzymam dłonią "boczek" drzwi nad podłokietnikiem - dźwięk ustaje, podobnie kiedy dłonią nacisnę szybę w drzwiach tak jakbym chciał ją wypcznąc ma zewnątrz auta. Ktoś podpowie gdzie jest problem.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Właściwie 2 problemy we wnętrzu - skrzypiące plastiki i słabe grzanie fotela (o ile w ogóle jest).
  • Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022
  • wnętrze
  • 69 tys. km
Problemy mam dwa jak w tytule, czyli skrzypiące plastiki - o tym, że skrzypią plastiki przy ładowarce indukcyjnej to wiem, ale jeszcze dochodzi do tego problem skrzypienia jakby z fotela kierowcy - gdzieś z okolic mocowania do podłogi. Ktoś miał takową przypadłość i coś z tym udało się zrobić? A drugi problem to słabe według mnie grzanie foteli, o ile w ogóle działa, bo mam wrażenie, że jest zepsute - wcześniej miałem corolle z 2018 roku i tam fotele grzały tak, że po max 5 minutach czuć było ciepło na plecach i tyłku - grzało na maksa, po czym przestawało na kilka minut i tak w kółko i to mi pasowało, ale obecnie w RAV'ce grzanie jest tak słabe, że się zastanawiam czy w sumie w ogóle działa - nie czuje specjalnej różnicy przed i po załączeniu grzania - na pewno nie czuć momentu nagrzewania się jak wcześniej w corolli. Ktoś się spotkał z takim czymś? To normalne, czy jednak zgłaszać się do serwisu - nadmienię tylko, że akurat wentylacja foteli działa bez zarzutu - powiew czuć aż miło i na pewno przyda się to latem.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Komunikacja telefonu z samochodem
  • Toyota RAV4 V SUV
  • inne
  • 20 tys. km
Telefon Samsung S10 łączy się z samochodem bez problemu. Wybieranie numeru, książka telefoniczna jakość połączenia OK!. Problem zaczyna się gdy ktoś dzwoni do mnie. Pomimo tego, że jest wpisany do książki telefonicznej z numerem i nazwiskiem - nazwisko nie wyświetla się. Wyświetla się tylko sam numer. Nie ma na ekranie samochodu identyfikacji dzwoniącego. Muszę spojrzeć na ekran telefonu aby odczytać kto dzwoni. Jest to bardzo uciążliwe , niebezpieczne i niezrozumiałe. Zgłaszałem w serwisie dwukrotnie bez rezultatu. Może ktoś wie jak usunąć tę usterkę???
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów