Szukaj

Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2022

Informacje o Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota RAV4 piątej generacji została zbudowana na nieznacznie zmodyfikowanej płycie podłogowej TNGA (TNGA-K). Samochód ma rozstaw osi o 30 mm dłuższy, przy czym całe nadwozie jest krótsze od auta poprzedniej generacji o 5 mm i mierzy 4,6 m. Auto jest także o 10 mm szersze (1855 mm) oraz o 5 mm niższe (1700 mm). Design nadwozia RAV4 ma odpowiadać za lepsze własności aerodynamiczne. Natomiast terenowe właściwości samochodu mają poprawić krótsze zwisy i prześwit zwiększony o 12,7 mm. W środku modelu przykuwa uwagę „stojący” ekran systemu multimedialnego. W wersji standardowej Toyoty RAV4 będzie on 7-calowy, będzie jednakże możliwość zamówienia wariantu z ekranem o przekątnej ośmiu cali. Pakiet bezpieczeństwa Safety Sense został jeszcze bardziej rozszerzony – wyposażony jest w m.in. automatyczny układ hamulcowy, mający zdolność detekcji pieszych, system, który utrzymuje samochód w obranym przez kierowcę pasie ruchu, jak również rozpoznający znaki drogowe i powiadamiający kierującego, gdy ten np. przekroczy dozwoloną prędkość.
czytaj więcej
Powagosław
RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 2494 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,1
~ololula
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Samochód porażka pod względem komfortu jazdy. Wóz drabiniasty. Skandal żeby w samochodzie za prawie 200 tyś. nie było praktycznie wyciszenia. Drzwi mają tylko blachę i wewnętrzne boczki i przy prędkości 100 km + dobrze jest mieć z pasażerem hełmofony do pogadania. Głośniki fabryczne to puszka po paprykarzu szczecińskim. Po zakupie tego pseudo suva niby z wyższej półki od razu wizyta u fachowców w celu wyciszenia drzwi, nadkoli, sufitu i obligatoryjnie wymiana głośników. Do ceny należy od razu doliczyć ok. 8-10 tyś. zł bo inaczej jazda to udręka. Hybryda działa tylko do 50 km/h, później już tylko benzyna. W mieście można zmieścić się 6,5 l, natomiast trasa 130-140 km/h to już 11-12 l. Brak podświetleń przycisków funkcyjnych na drzwiach! Przyspieszenie na przyzwoitym poziomie.
Dodane 3 miesiące temu
4,9
~Paweł
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Fajne, ładne, duże, wygodne, dobrze przyspiesza i mało pali 6,5 L przy normalnej jeździe jak na poj 2.5 Litra to dla mnie rewelacja!!! jest bezawaryjny, w końcu po lift doczekał się nowych multimediów tj. dobrej jakości nowy większy wyświetlacz centralny i wirtualne zegary wygląda to o niebo lepiej niż wersje przed liftem! dodatkowo super aplikacja! możliwość sterowania autem na odległość, między innymi można sobie zimą ogrzać wnętrze tak jak webasto lub latem wychłodzić dla mnie bardzo przydatne po około dwóch lat użytkowania nadal cieszy oko :) POLECAM!
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~funuman
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto mam rok, 36kkm, wersja selection fwd, kosztowało 200tyś. Wg. mnie nie warte ceny. Z plusów: duża bryła, wygląd może się podobać, dużo miejsca w środku, dobrze przyspiesza, pali mało jak ktoś jeździ emerycko. Tyle. Z minusów: JEST TAK GŁOŚNO, ŻE KAŻDA TRASA TO DRAMAT. No chyba, że ktoś jeździ jak emeryt, tak do 80km/h. Spróbuj 140km/h na autostradzie :). Jak mam auto za 200tyś to chce móc jechać szybko, 160 i więcej. Spróbuj tym autem tyle pojechać to usłyszysz tylko ten wkr..... dźwięk bezstopniowej skrzyni i odechce się jeździć szybkiego ruchu, autostradami, ogólnie nie chce się jeździć. Dramat. Spalanie przy 140 to 10l potem leci wykładniczo. Auto dla kapeluszników, ewentualnie z lekkim zacięciem do terenu (np. vs hyuindai czy KIA). Jak ktoś dużo jeździ to odradzam. Lepiej wybrać cokolwiek niemieckiego i zapomnieć o ecvt...
Dodane ponad rok temu

Usterki Toyota RAV4 V

Liczba wpisów: 26
trzeszczenie - drzwi kierowcy
  • Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022
  • inne
  • 1000 tys. km
Witam Toyota RAV4 (2019) 2.5 hybrid, automat, 4x4. przebieg 55 tys km. Problem - dźwięk dochodzący z drzwi kierowcy w czasie jazdy (dźwięk - jakby przewód/kostka/spinka stukał/stukała o inny element), dźwięk pojawia się w zależności od nawierzchni po której się poruszam z reguły przy wyższych prędkościach (powyżej 50km/h). Wizyta w Toyota Poznań - dwukrotnie - twierdzą, że naprawione a po wyjeżdzie dźwięk powraca. Z własnych obserwacji - przytrzymam dłonią "boczek" drzwi nad podłokietnikiem - dźwięk ustaje, podobnie kiedy dłonią nacisnę szybę w drzwiach tak jakbym chciał ją wypcznąc ma zewnątrz auta. Ktoś podpowie gdzie jest problem.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Właściwie 2 problemy we wnętrzu - skrzypiące plastiki i słabe grzanie fotela (o ile w ogóle jest).
  • Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022
  • wnętrze
  • 69 tys. km
Problemy mam dwa jak w tytule, czyli skrzypiące plastiki - o tym, że skrzypią plastiki przy ładowarce indukcyjnej to wiem, ale jeszcze dochodzi do tego problem skrzypienia jakby z fotela kierowcy - gdzieś z okolic mocowania do podłogi. Ktoś miał takową przypadłość i coś z tym udało się zrobić? A drugi problem to słabe według mnie grzanie foteli, o ile w ogóle działa, bo mam wrażenie, że jest zepsute - wcześniej miałem corolle z 2018 roku i tam fotele grzały tak, że po max 5 minutach czuć było ciepło na plecach i tyłku - grzało na maksa, po czym przestawało na kilka minut i tak w kółko i to mi pasowało, ale obecnie w RAV'ce grzanie jest tak słabe, że się zastanawiam czy w sumie w ogóle działa - nie czuje specjalnej różnicy przed i po załączeniu grzania - na pewno nie czuć momentu nagrzewania się jak wcześniej w corolli. Ktoś się spotkał z takim czymś? To normalne, czy jednak zgłaszać się do serwisu - nadmienię tylko, że akurat wentylacja foteli działa bez zarzutu - powiew czuć aż miło i na pewno przyda się to latem.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Komunikacja telefonu z samochodem
  • Toyota RAV4 V SUV
  • inne
  • 20 tys. km
Telefon Samsung S10 łączy się z samochodem bez problemu. Wybieranie numeru, książka telefoniczna jakość połączenia OK!. Problem zaczyna się gdy ktoś dzwoni do mnie. Pomimo tego, że jest wpisany do książki telefonicznej z numerem i nazwiskiem - nazwisko nie wyświetla się. Wyświetla się tylko sam numer. Nie ma na ekranie samochodu identyfikacji dzwoniącego. Muszę spojrzeć na ekran telefonu aby odczytać kto dzwoni. Jest to bardzo uciążliwe , niebezpieczne i niezrozumiałe. Zgłaszałem w serwisie dwukrotnie bez rezultatu. Może ktoś wie jak usunąć tę usterkę???
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów