Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz

Nowy Toyota Yaris

Cena od: 69 900 PLN
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 111 Nm przy 3600-4400 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~mariusz
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Jest przeciętnie. Jeździłem tym autem jako zastępczym za moją fiestę. Samochód w środku na pewno duży i sprawia wrażenie wysokiego. Plastiki są twarde ale dobrej jakości. Niestety Toyota zrobiła pewne nieuzasadnione oszczędności, za które musze odjąć gwiazdki: - Brak podświetlanych przycisków na kierownicy, w nocy nic nie widać - przyciski otwierania szyb nie mają auto (oprócz kierowcy). - w bagażniku wykładziny zrobione po taniości. Niby samochód za 70 tyś zł, super napęd ale szczegóły po prostu czynią ten samochód przeciętnym. W porównaniu z moją fiestą detale zaniżają całokształt yarisa. Rozważałem zamianę fiesty na coś w automacie. Yaris był brany pod uwagę ale niczym mnie do siebie nie przekonuje. Układ hybrydowy może i jest rewelacyjny ale nie jest aż tak oszczędny jak diesel. Niestety jest bardzo drogi i czyni yarisa średnio atrakcyjnym.
4,1
~Darek
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Samochód naprawdę super. w porównaniu do samochodów z silnikiem diesla, zdecydowanie lepszy. Wielką przyjemność sprawia cisza w samochodzie. dostępna moc od 0 prędkości. Czym głębiej w miasto tym spalanie mniejsze. Auto zdecydowanie do miasta do ruchu podmiejskiego. Jazda do prędkości 110 jest przyjemnością, do 130 akceptowalne, niestety powyżej zaczyna się głośno. Głośno jest z powodu obrotów silnika, skrzyni CVT oraz kół i opływu powietrza. Prędkość max ok 180. do 160 da się jeździć jeśli ktoś pogodzi się z hałasem. pozostałe cechy jak wygoda, ergonomia, zawieszenie, komfort codziennej jazdy, biorąc pod uwagę, że jest to auto miejskie, uważam za wysoki.
Średnie spalanie dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Yaris przy delikatnym operowaniu gazem, odwdzięcza się naprawdę niskim spalaniem. Mam tu na myśli nie przekraczanie 100 km/h. Ostatnio pokonałem trasę Katowice - Tihany (Balaton) i z powrotem, która wyniosła równo 1000 km. Jechałem drogami nie wymagającymi opłat, z żoną i trzyletnim dzieckiem oraz z załadowanym do pełna bagażnikiem i jedną torbą na tylnym siedzeniu. Spalanie równo 4 litry i ta cisza w aucie. Jeżeli, ktoś już wyrósł z "dzikowania", lub lubi spokojną jazdę, to naprawdę polecam ten silnik.
6,2
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Da się tym jeździć, zużywa 1 - 1,5 l paliwa mniej na 100km niż porównywalne pojazdy 75KM z silnikami 1.2, niestety bardzo kiepsko przyspiesza w zakresie 70 km/h+, przyzwoicie 0-50 km/h. formularz raportu nie przewiduje hybrydy, gdzie spalanie w jeździe miejskiej jest niższe niż na trasie. Realnie miasto 5,2 trasa 6.1 autostrada 7.2
6,3
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
Toyota Yaris III
Potwornie nudny dziadkowóz. Silnik z tą skrzynią CVT jak w skuterze wyje jednostajnie i jak na te 100 koni powinien być jak rakieta, a nie jest. Kiepskie głośniki, radio bez Apple Carplay ani Andriod Auto, pozycja fotela wysoko jak na krześle, środek spartański bez żadnych dekorów jak (o połowę!!) tańsza Dacia. Nie cierpię dostawać w fimie tego auta...

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 8
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
Korozja układu wydechowego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Część wydechu koroduje błyskawicznie i od zewnątrz. Pierwszy katalizator i środkowy odcinek rury przelotowej po 3 latach wyglądają gorzej niż w 15-letnim aucie. Na razie defekt jest tylko kosmetyczny, szczelność zachowana. Drugi kanalizator i tłumik końcowy nie korodują!
Zacierająca się linka hamulca ręcznego
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Mechanizm hamulca ręcznego nie jest skutecznie zabezpieczony przed wpływem atmosfery w naszym klimacie. Usterka narasta stopniowo. Najpierw pojawiają się większy opór i mniejszy skok dźwigni. Potrafi zaciąć się w pozycji "zaciągnięty". :/
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017