Szukaj

Informacje o Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Auta małe
Toyota Yaris III wprowadzona została na rynek w roku 2011. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony wiosną 2011 roku, prototyp noszący nazwę Yaris HSD Concept. Model zarówno powiększył swoje wymiary względem poprzednika, jak również został odmieniony pod względem stylistycznym, zgodnie z designerskimi rozwiązaniami użytymi uprzednio w modelach Auris oraz iQ. Toyota Yaris trzeciej generacji została zbudowana na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika (XP Platform). Samochód oferowany jest w wariantach 3- oraz 5-drzwiowym.
czytaj więcej
Powagosław

Ładne, dynamicznie zaprojektowane miejskie auto. Więcej charakteru i życia niż w Yarisie II. To może nie przełom, ale przyjemnie się patrzy.

~Powagosław
Luzacjusz

Poprzedni Yaris nawet nie udawał, że nie jest nudny i brzydki. Ten trochę udaje ciekawszego niż jest. Postęp? O tak. Zachwyt? Innym razem.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 95 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~swen
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Trochę przechwalone auto. Główna zaleta to wygląd i łatwość odsprzedania. W tym segmencie i przedziale cenowym można znaleźć coś wygodniejszego i lepiej wyposażonego. Bardzo ostro działające hamulce. Może to kwestia regulacji a jeżeli nie to trzeba mieć "bardzo lekką nogę". Brak osłony pod silnikiem - nie przewidziano w tym modelu. Za to dużo miejsca koło silnika dającego łatwy dostęp przy naprawie. To samo z plastikowymi nadkolami tylnych kół (nie przewidziano) a szkoda, gdyby była możliwość dokupienia było trochę ciszej. Drogi serwis gwarancyjny.
4,9
~macbaton
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
samochód bardzo popularny, ale ja w środku czuję się wyjątkowo, denerwuje mnie to, że w samochodzie za lekko ponad 50 tys, nie ma podgrzewanych lusterek??? Przełącznik kierunkowskazów przy lekkim trąceniu tylko 1 mignie??? (a ja myślałem, że 3x to standard?). Konsola środkowa przy lewarku jest ruchoma na spasowaniach z kokpitem, choć nie przeszkadza. Do plusów muszę przyznać to bardzo dobre zachowanie na drodze, łagodnie wybiera dziury, ma naprawdę duży bagażnik i mnóstwo fajnych schowków, choć czytałem krytykę w tym właśnie punkcie, to muszę przyznać, że mi się podobają. Bardzo dużo miejsca na przednich fotelach i rosły facet spokojnie mieści się za sterami.
2,7
~max81
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Auto wykonane tandetnie, w serwisie poza przeglądami byłem dwa razy i usłyszałem ten typ tak ma. Plastiki źle spasowane, przy wzroście 185 ciężko dobrze ustawić fotel. W dłuższej trasie lepiej ustawić fotel bardziej pionowo. Światła kiepskie.

Usterki Toyota Yaris III

Liczba wpisów: 18
Wadliwa poduszka powietrzna
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
W zimie b.r dowiedziałem się że mój yaris(rok 2016) ma wadliwą poduszkę powietrzną kierowcy i w razie wypadku możliwe że nie otworzyłaby się. Ale na szczęście zostałem wezwany na akcję serwisową i mi poduszkę wymienili więc teraz nie powinno już być żadnych problemów z tym. No ale jednak to jest usterka dość poważna. Co by było gdyby był jakiś wypadek i poduszka by się nie otworzyla? Kierowca mógłby się mocno poturbować albo nawet zginąć! Może ja bym w nic nie wjechał(choć nigdy tego nie wiadomo) za to mój Ojciec-owszem. W końcu rozwalił swoją pandę aż 5 razy! Planowałem tą toyotę sprzedać mu w kwietniu 2020 ale dobrze że tego nie zrobiłem. Miejmy nadzieje że w innych egzemplarzach już tą niebezpieczną usterkę naprawiono(myślę że poprawili, w końcu była duża akcja serwisowa). Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Zacinające się blendy reflektorów
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW 2012-2014
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Problem dotyczy soczewkowych reflektorów z LED-ami do jazdy dziennej, z lat 2012-2014. Zmiana świateł mijania drogowe jest realizowana przez elektromagnetycznie sterowane blendy. Po włączeniu długich blendy podnoszą się odsłaniając cały układ optyczny reflektora. Niestety, po przełączeniu z długich na krótkie blenda nie zawsze opada i pozostajemy z jednym światłem mijania i jednym drogowym, ku zgryzocie jadących z przeciwka. Wada dotyka zwykle prawego reflektora i na razie występuje okazjonalnie. Powiedzmy, że 2-3 razy na 100 przełączeń.
po 3 dniach stania w garażu auto bez ,,odpalenia na kable,,nie ruszy
  • Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW 2017-2020
  • układ napędowy
  • 13 tys. km
Wystarczy,że auto postoi 3 dni i jest nie do ruszenia.Asistans przyjeżdża i odpala na kable.Serwis w Bytomiu twierdzi,że test akumulatora jest super,auto za długo stoi{3 dni !}.Jestem bezradna.Auto ma dwa lata i muszę go sprzedać.Odradzam kupowanie w CzajceBytom ,bo sprzedają dziadostwo,a z klijenta robią idiotę.
Problem rozwiązany
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 3
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting