Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen Golf II

Podsumowanie 38 usterek Filtruj
Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
  • Volkswagen Golf II 1.8 90KM 66kW 1984-1991
  • układ wtryskowy
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie") silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego )...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Jak wyregulować zawór upostowy w turbinie KKK?
  • Volkswagen Golf II
Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr 10 nakrętkę na puszce, następnie kluczem imbusowym, nie pamiętam rozmiaru, ale chyba 2mm, wkładamy na końcówkę śruby i przekręcając w prawo zmniejszamy...
Problem rozwiązany
Gaźnik - brak wolnych obrotów
  • Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW 1986-1992
  • silnik
Witam, problem polega na tym, iż autko odpala tylko jak przycisne gaz i wkręce na wyższe obroty, jak spadną poniżej 2 to odrazu gaśnie. Co może być przyczyną?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
benzyna w oleju
  • Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW 1986-1992
  • silnik
benzyna dostaje się do oleju benzyna dostaje się do oleju
Oczekuje na rozwiązanie
9 komentarzy
brak iskry zapłonowej
  • Volkswagen Golf II 1.8 i Syncro KAT 90KM 66kW 1987-1991
  • silnik
nieznana
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
DODAJE SAM SOBIE GAZU PODCZAS JAZDY WYSOKOE OBROTY
  • Volkswagen Golf II
  • lpg
WITAM OD JAKIEGOS CZASU ZACZELO MI WARIOWAC AUTO MA WYSOKIE OBROTY PODCHODZOM DO 4 TYSIENCY MOMENTAMI SAM DODAJE SOBIE GAZ NIEWIEM NIENAPRAWIONO
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
dymienie
  • Volkswagen Golf II 1.6 75KM 55kW 1983-1991
  • silnik
dymi na niebiesko z rury wydechowej i wieksze obroty tym wiecej dymi
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak wymienić nagrzewnicę?
  • Volkswagen Golf II
Odkręcasz konsole środkowa, półkę pod decha u kierowcy i pasażera. Następnie demontujesz środkowe kratki nawiewu. Otwierasz maskę, odkręcasz dwie nakrętki które widać zaraz pod wężami idącymi do nagrzewnicy (są po przekątnej). Odczepiasz cybanty które są na wężach tak aby je odczepić od nagrzewnicy. Wracasz do środka auta, odczepiasz tunel idący...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Jak rozwiązać problem falowania silnika?
  • Volkswagen Golf II
Po kolei. 1. Krańcówka zamknięcia przepustnicy. Jest to podstawowy element powodujący falowanie obrotów. Krańcówka informuje silnik o zamknięciu przepustnicy i komputer przełącza sterowanie składem mieszanki i wolnych obrotów na układ silnika krokowego. Krańcówka znajduje się na przepustnicy przy kolektorze ssącym i ma dwupinowe złącze...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Spadanie obrotów
  • Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW 1986-1992
  • lpg
Najpierw obroty zaczęły spadać,po kilku dniach coś strzeliło pod maską i już nie zapalił.golf pojechał do mechanika.Tam został wymieniony na używany przepływomierz powietrza i reduktor.Auto na dzień dzisiejszy zapala,ale mam problem z utrzymaniem obrotów,przy hamowaniu gaśnie.Dopiero po jako takiej jeżdzie normuje się.Jaka może być tego...
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Volkswagen Golf II