Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III

Lata produkcji: 2004 – 2015
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
4,1
~X,4
Volkswagen Caddy III
Furgon 2.0 SDI 69KM 51kW
Auto kupilem roczne w Niemczech z przebiegiem 60 000km Jezdze po malu (do 100km/h), delikatnie, oszczednie. Co 15000 serwis. F. paliwa co 2 wymiane. Co 8000-10000km leje uzdatniacz paliwa 160 000 wymiana lozysk (polecam oryginaly, tanie padaja po 10000km) 270 000 zaczyna szwankowac rozrusznik, ale tylko zima 300 000 wymiana stacyjki 350 000 naprawa skrzyni, wymiana sprzegla 360 000 wymiana amortyzatorow przod tyl Do dzis dnia nie bierze grama oleju Po drodze kilka mniejszych-wiekszych usterek spowodowanych przetarciem sie kabelka w wiazce. Lutownica i po sprawie. Jak dbasz tak masz :)
Dodane 10 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III
5,3 – 9,2
l/100 km
5,4 – 10,4
l/100 km
10,2 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Volkswagen Caddy III
Kombi Facelifting 1.2 TSI 104KM 76kW
Auto bez klimatyzacji w lato przy prędkościach 55-60km/h na 5 biegu zużycie paliwa na poziomie 5-6l Przy prędkości 90-100 km/h od 7-9l Przy prędkości 120-140 km/h od 12-13l Prędkości 170 ((katalogowo 170 a jechałem nim prawie 200km/h (oczywiście taką prędkością poruszałem się po niemieckiej autostradzie)) od 16 do 22l Autko dzięki turbinie ma siłę odepchnąć się przy wyprzedzaniu tira, nie jest to mistrz prędkości ze względu na mały silnik oraz ze względu na swoją wielką budę, jeżeli nie katujesz samochodu i masz lekką nogę to auto odwdzięczy się naprawdę dobrą wytrzymałością silnika oraz niskim spalaniem. :)
Dodane 5 lat temu
7,8
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 1.6 TDI 102KM 75kW
Bardzo duzo pali jak na to, co oferuje (gabaryt pojazdu) - nigdy nie zszedlem ponizej 7L, nawet przy babcinej jezdzie, za to jak mu sie cisnie pali niewiele wiecej, wiec w tym samochodzie nie oplaca sie jezdzic wolno i ekonomicznie. Srednie spalanie wogole 7,50-7,70L, po autostradzie 140-150kmh = 8,00-8,50L. Przy jezdzie 160-170 podchodzi pod 9.00-9.50L. W porownaniu do francuzow lub fiata - paliwozerny bydlak + bardzo drogie naprawy, jak to VW, ale za to ladny jak na samochod z tych lat
Dodane 5 miesięcy temu
6,8
Volkswagen Caddy III
Furgon Maxi Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
4x4, lift robią swoje. Jazda do 120km/h spalanie ma na poziomie 5,9-6,1, 140 koło 7,0l/100km. Auto jeszcze bez chipa ale na pewno wleci bo 110km powoduje że jest trochę za mało elastyczny. Przełożenia skrzyni są bardzo dobrze dobrane przy 120km mamy ok 2100obr. Auto bez problemu osiąga prędkość maksymalną delkarowaną przez producenta na 170km/h, tylko chyba nie o to chodzi w tych samochodach. Do auta można zapakować masę rzeczy, mam wrażenie że ta przestrzeń nigdy się nie kończy.
Dodane 5 miesięcy temu
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 7
2,8
Volkswagen Caddy III
Kombi Maxi 1.6 102KM 75kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 201 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Stanowczo odradzam instalowania włoskie instalacje gazowe. Nie są przystosowane do naszego zabrudzonego gazu. Zaraz po założeniu z reduktora ciągle wydobywał się gaz, serwistan stwierdził że to normalne gdy jest duże ciśnienie, więc ja tym bardziej, ale po jakimś czasie udało mi się nagrać jak chmura gazu wydobywa się z reduktora po czym okazało się że przy 60 tysiącach...
Dodane 3 lata temu
5,0
Volkswagen Caddy III
Furgon 1.4 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 251 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Jeżdżę na instalacji Zavoli Winner. Zdecydowałem się na nią mimo, że autem pokonuję dość długie trasy. Jeszcze nie miałem sytuacji, żeby mnie zawiodła. Tankuję lpg na różnych stacjach i nic się nie dzieje. Jak dla mnie jest to bardzo wytrzymała instalacja.
Dodane 7 lat temu
5,0
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto służbowe, sprowadzane z Niemiec. Gaz zakładany przy przebiegu ponad 200 tys. Instalacja Zavoli Winner, przez niecałe pół roku przejechane blisko 30 tys. km. Żadnych problemów, silnik pracuje równo. Moc jest, nawet przy załadunku.
Dodane 7 lat temu
Volkswagen Caddy III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów