Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy IV

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: VANy
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, czwarta generacja Volkswagena Caddy. Samochód, tak jak model poprzedniej generacji, bazuje pod względem konstrukcyjnym i technicznym na rozwiązaniach modeli Golf i Touran (z którymi dzieli platformę podłogową VW Group MQB platform). Także stylistycznie Volkswagen Caddy IV został odnowiony według designu nowych modeli niemieckiego producenta. Caddy IV oferowany jest w wariantach dostawczym (Furgon) oraz osobowym (Kombi), który dostępny jest tak w odmianie pięcioosobowej, jak również siedmioosobowej.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,5
~WOJDR
Caddy 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Caddy IV
Świetnym, wielozadaniowy samochód. Bardzo przyjemny w prowadzeniu i codziennym użytkowaniu. Spory, ale nie za duży, dobrze wykończony i wyciszony. Dobre właściwości jezdne pozwalające pewnie pokonywać kolejne kilometry. Polecam 2 litrowego diesla 150km, ja osobiście kupiłem 102km ale to trochę za mało, po czipie jeździ super! Dla mnie samochód trochę surowy, prosty ale pomimo gabarytów zgrabny i elegancki. Dla mnie jedyna opcja z tego segmentu, ostatnie duże silniki diesla, dobrze wykończone wnętrze i łatwa dostępność części. Mam wersję z automatem DSG, zdecydowanie polecam
2,9
~ph sląsk
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Auto dramat, samochód nowy prosto z salonu, 20 wrzesień 2018 r, przestrzegam wszystkich przed kupnem tego auta (auto służbowe) silnik 2.0 tdi 102 km dużo, dużo słabszy niż w Citroenie Berlingo 1,6 hdi 90 km po przebiegu 300 tys km, brak schowków jak w berlingo, system start/stop gasi silnik na mrozie po przejechaniu 50 metrów, często po przejechaniu 4 km wentylator pracuje jeszcze parę minut po zgaszeniu silnika, często przy nagrzanym silniku w trakcie stania w korku obroty utrzymują się na 1200 obr/min, brak możliwości całkowitego zamknięcia nawiewów, beznadziejny wlew paliwa, katalogowe 172 km/h osiągalne tylko na autostradzie z górki i przy silnym wietrze z tyłu, rozstaw paki 117 cm, nie wejdzie paleta w poprzek, beznadziejny próg załadunkowy wyższa o 5 cm niż podłoga pakidużo jeżdżę po górach - przy szybkim pokonywaniu wzniesień silnik nie dostaje paliwa i przez chwilę brak możliwości przyspieszenia. Bardzo szybko parujące szyby.
4,9
~mateuszsolek
Kombi Maxi 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Caddy IV
Samochód idealnie spełnia moje oczekiwania. Raz jest samochodem rodzinnym 2+2 + mega bagażnik a raz małym busem wygodnym na długie trasy. Dynamiczny, dobrze wykonany, po prostu ładny. Bardzo udany zakup od www.autorud-online.pl. POLECAM !
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy IV
7,2 – 8,6
l/100 km
5,0 – 7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Furgon 2.0 TDI SCR BMT 102KM 75kW
Volkswagen Caddy IV
Jężdżę moim Caddy od maja tego roku, przejechałem nim 25 tysiecy kilometrów, kupiony jako powystawowy z salonu VW z przebiegiem 7 obecnie 32 tys, jak dla mnie auto idelane do codziennej pracy, zawsze załadowany około 500 kg, moim zdaniem na pusto pali tyle samo albo nie wiele mniej, do rozliczania kosztów paliwa oraz wszelkich innych wydatków uzywam Apki FUELIO, która naprawde ułatwia życie, bo liczy wszytsko za człowieka, jedyny minus to za mały według mnie zbiornik AdBlue bo zaledwie 7 ltrów, kończacy sie akurat w miejscu gdzie stacji z dystrubutorem brak, zaznaczę jeszcze że jeżdze głównie poza miastem ale z czestymi przystankami, co 2-3 h na 1h wiec auto czesto odpalane jak już wystygnie, tankowanie tylko stacja z orłem
6,0
Caddy 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Caddy IV
Mój Caddy nie lubi mocno wciśniętego gazu, spala wtedy nie tylko w dużych ilościach paliwo, ale też i olej. Wystarczy troszkę się opamiętać i nie musimy się martwić o ubytki oleju czy o najbliższą stację na trasie.got my mojo
7,7
Caddy 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Caddy IV
Jazda po małym mieście jako służbowy samochód 9litrow na 100km. Trochę dużo jak na taki silnik.