Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy IV Caddy Maxi 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 102KM 75kW 2015-2020

Lata produkcji: 2015 – 2020
Segment: VANy

Wybór silnika najlepiej uzależnić od sposobu użytkowania auta. Szukasz pojazdu do pracy? Sięgnij po benzynowe motory 1.0 TSI i 1.2 TSI lub w przypadku większych przebiegów – po diesla 2.0 TDI 75- lub 102KM. W użytkowaniu mieszanym, czyli firmowym i prywatnym, lepiej sprawdzą się mocniejsze jednostki, ponieważ auto nie będzie męczący na drodze – 1.4TSI lub flagowe w Caddy warianty 2.0TDI. 

Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 102 KM (75 kW) przy 2900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1300-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik
Volkswagen Caddy IV Caddy Maxi