Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf I Cabrio 1.8 90KM 66kW 1981-1994

Volkswagen Golf I Cabrio 1.8 90KM 66kW 1981-1994
Lata produkcji: 1981 - 1994
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w roku 1974 (w Ameryce Północnej auto sprzedawano pod szyldem Rabbit). Projektantem nowatorskiej sylwetki samochodu był Giorgio Giugiaro. Nowoczesne były również inne rozwiązania zastosowane w Golfie I: silnik umieszczony z przodu i ustawiony poprzecznie, napęd na przednie koła i praktyczne pięciodrzwiowe nadwozie. Choć produkcja modelu oficjalnie zakończyła się w 1984 roku (sprzedaż: blisko 7 milionów egzemplarzy; już w 1983 na rynku pojawił się Golf II), Golf I do dziś budowany jest w RPA jako City Golf.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Golf I

Liczba wpisów: 238
Przeniesienie napędu
dodał: electrokamax, 2 lata temu
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym głośniej i częściej puka. Podczas wyprzedzania na wysokich obrotach zamiast przyśpieszać obroty falują- tak jakby ślizga się sprzęgło. Druga sprawa- przy wysokich obrotach silnika z jego wnętrza wydobywa się dźwięk jak z grzechotki- taki klekot....
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...
Silnik albo skrzynia
dodał: ~radek, 2 lata temu
posiadam golfa 1.4 benz z 1999. problem mam taki ze jak przejade kilka km do rozgrzania silnika auto traci moc ciezko z biegami bynajmie takie wrazenie wymienilem filtr powierza ale nic ... czy to brak oleju w skrzyni czy cos z hlodzeniem

Dane techniczne Volkswagen Golf I Cabrio 1.8 90KM 66kW 1981-1994

Podstawowe parametry Volkswagen Golf I Cabrio 1.8 90KM 66kW
Produkowany od 1981 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 3300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 86,4 mm
Typ wtrysku gaźnik
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf I Cabrio 1.8 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf I Cabrio