Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf I Hatchback 1.1 50KM 37kW 1974-1979

Volkswagen Golf I Hatchback 1.1 50KM 37kW 1974-1979
Lata produkcji: 1974 - 1979
Segment: Niższa klasa średnia
Volkswagen Golf pierwszej generacji zadebiutował na rynku w 1974 r. Na północnoamerykańskim rynku model ten był oferowany pod nazwą Rabbit. Nowatorską sylwetkę Golf I zawdzięczał włoskiemu projektantowi Giorgio Giugiaro. Także inne rozwiązania wdrożone w modelu były nowoczesne: umieszczony z przodu i poprzecznie ustawiony silnik, napęd na przednią oś oraz pragmatyczne pięciodrzwiowe nadwozie. Mimo że w roku 1984 zakończono oficjalnie produkcję auta (nabywców znalazło niemal 7 milionów egzemplarzy; Golf drugiej generacji zadebiutował na rynku już w 1983 roku), Volkswagen Golf I do dnia dzisiejszego wytwarzany jest w Republice Południowej Afryki pod nazwą City Golf.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Golf I

Liczba wpisów: 239
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
Układ napedowy.
dodał: Sylwia12, 4 lata temu
jechałam samochodem i jak dodawałam gazu to warczał a jak pusciłam gaz to normalnie i w pewnym momecie co z przodu walneło i pszestał jechac tak jak by nie miał jak tylko jak wrzuce jedynke i puszcze sprzegło to nic jak dodam gazu to cos dzwoni i dalej nic nawet nie drgnie w czsie jazdy jak ruszyłam ze swiateł i dałam wiecej gazu zeby sie rozpedzic

Dane techniczne Volkswagen Golf I Hatchback 1.1 50KM 37kW 1974-1979

Podstawowe parametry Volkswagen Golf I Hatchback 1.1 50KM 37kW
Produkowany od 1974 do 1979 roku
Pojemność skokowa 1093 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 50 KM (37 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 79 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 8,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 69,5 x 72 mm
Typ wtrysku gaźnik
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf I Hatchback 1.1 50KM 37kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 4

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf I Hatchback
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf I Hatchback