Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW 1997-1997

Lata produkcji: 1997 - 1997
Segment: Niższa klasa średnia
Kariera trzeciej generacji Golfa rozpoczęła się w 1991 roku. Wygląd auta zupełnie odmieniły owalne reflektory i unowocześniona, opływowa sylwetka. Po raz pierwszy Golfa oferowano również w wersji kombi (Variant), zaś wersja sedan otrzymała nazwę Vento (w USA utrzymano nazwę Jetta). W porównaniu do poprzednich modeli, Golf III cieszył się mniejszą popularnością, do roku 1997 znalazł „jedynie” 4,8 miliona nabywców. W tym samym roku gotowy był jego następca, Golf IV.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 23
Koszt ogólny 0,05 PLN
Wydatki serwisowe 0,02 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf III

Liczba wpisów: 238
Silnik albo skrzynia
dodał: ~radek, 2 lata temu
posiadam golfa 1.4 benz z 1999. problem mam taki ze jak przejade kilka km do rozgrzania silnika auto traci moc ciezko z biegami bynajmie takie wrazenie wymienilem filtr powierza ale nic ... czy to brak oleju w skrzyni czy cos z hlodzeniem
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...

Dane techniczne Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW 1997-1997

Podstawowe parametry Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Produkowany od 1997 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1896 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf III Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf III Hatchback