Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf III Kombi 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW 1994-1999

Volkswagen Golf III Kombi 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW 1994-1999
Lata produkcji: 1994 - 1999
Segment: Niższa klasa średnia
W roku 1991 ruszyła sprzedaż trzeciej generacji Volkswagena Golfa. Samochód pod względem wizualnym całkowicie odmieniły owalne lampy, oraz nowocześniejsza, opływowa sylwetka. Pierwszy raz model dostępny był także w odmianie kombi (Variant), natomiast odmianie sedan nadano nazwę Vento (w Stanach Zjednoczonych zachowano nazwę Jetta). Względem poprzednich modeli, Volkswagen Golf trzeciej generacji nie cieszył się tak dużą popularnością – do 1997 roku sprzedano „zaledwie” 4,8 miliona aut. W tymże roku samochód został zastąpiony przez model czwartej generacji.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Golf III

Liczba wpisów: 239
zamek drzwi przednich kierowcy ,wkładka,blokada
dodał: jendrek5207, 1 miesiąc temu
Nie mozna kluczykiem zamknąc żadnych drzwi,jedynie pilotem.Można przekręcić kluczyk w drzwiach jednak nie rygluje żadnych drzwi.Czy można wymienić wkładkę.Przekręcenie kluczyka spowodowało zablokowanie wszystkich drzwi i nie mozna było otworzyc ani pilotem ani kluczykiem.Co zrobić w przypadku braku możliwości dostania się do wewnatrz auta gdy ani kluczykiem ani pilotem nie mozna otworzyć samochodu
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
Przeniesienie napędu
dodał: electrokamax, 3 lata temu
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym głośniej i częściej puka. Podczas wyprzedzania na wysokich obrotach zamiast przyśpieszać obroty falują- tak jakby ślizga się sprzęgło. Druga sprawa- przy wysokich obrotach silnika z jego wnętrza wydobywa się dźwięk jak z grzechotki- taki klekot....

Dane techniczne Volkswagen Golf III Kombi 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW 1994-1999

Podstawowe parametry Volkswagen Golf III Kombi 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW
Produkowany od 1994 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2861 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 90,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf III Kombi 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf III Kombi
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf III Kombi