Szukaj

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 4500-6000
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Po przesiadce z 1.6TDI CAYC(Golf6), wcześniej 1.4TDi BMS(Ibiza J6) i 1.9TDI ATD(Fabia I) myślałem, że będzie gorzej. Średnie spalanie wychodzi niskie ze względu na niewielką ilość "krótkich" miast. Maksymalnie zaobserwowałem 10l/100km na dystansie 20km - odcinki 2-5km w ciągu całego dnia od sklepu do sklepu/urzędu. Trasy wychodzą najróżniej i spalanie bardzo mocno zależy od tempa. Jadąc w sznurku niedzielnym można spaść poniżej 5l, normalne codzienne tempo, mieszane warunki 50/50 - 6,5-7l. Lekka szybka trasa poniżej 6l a agresywna około 7. Kalkulator potwierdza to co pokazuje komputer - średnio 6,4 z ostatnich 5000 km w lecie - miasto powiatowe, codzienne dojazdy do pracy + częste wyjazdy do 200km popołudniami i w weekendy, lato. Podejrzewam, że w dużym mieście w życiu codziennym średnia byłaby wyższa - w okolicy 7,5l. Średnie poprzednich aut ATD- 4.9, BMS- 5.1, CAYC 5.7. W porównaniu zwłaszcza do 1.6TDi różnica niewielka - koszt zakupu i obsługi nieporównywalny. Za całokształt polecam
Dodane 9 lat temu
5,9
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Po przesiadce z 1.6TDI CAYC(Golf6), wcześniej 1.4TDi BMS(Ibiza J6) i 1.9TDI ATD(Fabia I) myślałem, że będzie gorzej. Średnie spalanie wychodzi niskie ze względu na niewielką ilość "krótkich" miast. Maksymalnie zaobserwowałem 10l/100km na dystansie 20km - odcinki 2-5km w ciągu całego dnia od sklepu do sklepu/urzędu. Trasy wychodzą najróżniej i spalanie bardzo mocno zależy od tempa. Jadąc w sznurku niedzielnym można spaść poniżej 5l, normalne codzienne tempo, mieszane warunki 50/50 - 6,5-7l. Lekka szybka trasa poniżej 6l a agresywna około 7. Kalkulator potwierdza to co pokazuje komputer - średnio 6,4 z ostatnich 5000 km w lecie - miasto powiatowe, codzienne dojazdy do pracy + częste wyjazdy do 200km popołudniami i w weekendy, lato. Podejrzewam, że w dużym mieście w życiu codziennym średnia byłaby wyższa - w okolicy 7,5l. Średnie poprzednich aut ATD- 4.9, BMS- 5.1, CAYC 5.7. W porównaniu zwłaszcza do 1.6TDi różnica niewielka - koszt zakupu i obsługi nieporównywalny. Za całokształt polecam
Dodane 9 lat temu
5,6
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Jadąc tempomatem ACC ca. 90-100 z rozgrzanym silnikiem na letnich oponach można uzyskać 4.8 l/100km z okazjonalnym wyprzedzaniem. Na niemieckich autostradach przy 180-190 km/godz. 10.5-11.00 l/100km
Dodane 9 lat temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów