Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2017

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Guzus
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Bardzo udane i niezawodne auto. Przez prawie cztery lata eksploatacji żadnych problemów. Auto zaskakująco dynamiczne jak na swoją moc, ekonomiczne - niskie spalanie, wnętrze wystarczające ( jeśli ktoś jeździł autami klasę wyższymi to będzie wrażenie, że ciaśniej, ale ogólnie ok) , pojemny bagażnik - choć u mnie z 4os. rodziną bez dachboxa się nie obyło. Zawsze odpalał "od kopa", żadnych przepalonych żarówek, bezpieczników, stuków itp.. Trzeba pamiętać, że to diesel z euro6. Jak będziemy tym codziennie stać półgodziny w korku do pracy na odcinku 10km to nie polecam, coś się pewnie będzie psuć - takie auta sprawdzają się przy większej ilości kilometrów, jak już mamy 20-30km do pracy, trochę trasy - wtedy nic tylko lać paliwo i jeździć...
Dodane 6 lat temu
4,0
~Jacek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Użytkuję ten samochód od 1,5 roku (służbowy) więc co nieco mogę napisać. Silnik 110KM ,wersja Comfort, zatem nie mam podgrzewanych siedzeń, składanych lusterek, klimatyzacja manualna. Bardzo funkcjonalne, pakowne kombi, niczym się nie wyróżnia. Na plus podwójna podłoga w bagażniku, bardzo użyteczne rozwiązanie. Można tam upchnąć wszelkie akcesoria itp. i nic nie jest widoczne, a jak potrzeba wyjmujemy stelaż, obniżamy podłogę o jakieś 10cm i bagażnik robi się naprawdę potężny. Dodatkowo malutka szufladka pod siedzeniem pasażera, mogła by być większa. Gniazdo zapalniczki w bagażniku, kilka funkcjonalnych schowków. Brak niestety świateł LED do jazdy dziennej, światła mijania tradycyjne, takie sobie. Zaskoczył mnie silnik, spodziewałem się muła, a tu te 110 koni, naprawdę potrafi zaskoczyć. W mieście spokojnie daje radę na światłach, w trasie no cóż czasem brakuje mocy, ale spokojnie można wyprzedzić, elastyczny. Spalanie mój rekord to 3,8 litra jadąc do Płocka bardzo spokojnie. W mieście ok. 7-7,5 litra a w trasie ok. 5, jadąc z normalnymi prędkościami. Wkurzający system start-stop, który trzeba za każdym odpaleniem samochodu wyłączać. Samochód prowadzi się nieźle o ile można to powiedzieć o kombi. Widoczność dobra, parkuje się fajnie (czujniki parkowania i info na wyświetlaczu). Audio ujdzie, bez szaleństw ale jakoś gra. Wykończenie wnętrza bez wodotrysków, funkcjonalne, plastiki porządne, jedynie widzę, że fotel kierowcy się wyciera przy wsiadaniu po boku. Deska i kierownica bardzo ergonomiczne. Fotel kierowcy w miarę wygodny, regulowane manualnie podparcie lędźwi. Największy minus tego samochodu to brak szóstego biegu. Naprawdę bardzo go brakuje a jadasz szybciej robi się naprawdę głośno. Dziwne, że każda z wersji benzynowych ma skrzynie sześciobiegowe. To taki samochód dla ludu, który nie ma się podobać, ale jeździć i być funkcjonalnym dla właściciela, jest dopracowany i przemyślany. W sumie polecam, ale może z nieco wyższym wyposażeniem i koniecznie skrzynią 6
Dodane 8 lat temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów