Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Do wyboru bÄ™dzie kilka jednostek napÄ™dowyc: trzycylindrowa jednostka 1.0 l oraz czterocylindrowe odmiany o pojemnoÅ›ciach odpowiednio 1.5 i 2.0 l, w gamie wysokoprężnych jednostek znajdzie siÄ™ diesel o pojemnoÅ›ci 2.0 l. Z oferty zniknie wersja elektryczna, w jej miejsce wskoczyÅ‚ model ID.3,  zadebiutujÄ… dwie opcja hybrydowe (Mild Hybrid) oraz Plug-in oparte o silnik 1.5 TSI o Å‚Ä…cznej mocy 204 KM.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW)
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 43% / przeciw: 57%

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

1,4
~Kamil
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
TRAGEDIA! Jeżdżę autem chwilę, a już mam go dość. Prowadzi się jak taczka, silnik trzęsie się jak galareta (chyba dlatego start/stop wyłącza go na każdym skrzyżowaniu, żeby nie wypadł spod maski), system audio to jakaś porażka. Włącza się i wyłącza kiedy chce, blokuje się - np. można ściszyć, nie można dać głośniej, informuje, że "lista utworów bluetooth nie jest dostępna, żeby po kilku kilometrach jednak ją pokazać, systemy (nie)bezpieczeństwa lepiej od razu wyłączyć. Auto co chwilę ostrzega o możliwości kolizji nie wiadomo z czym, bo pas którym jadę jest wolny, pokazuje ubytki ciśnienia w oponach... No i to VW, piekielne plastiki rządzą.
3,9
~Sitopl
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Auto gdyby nie podejście marki było by niemal idealne. Niestety testerem elektroniki zamiast producent jestem ja. Auto po trzech wizytach w serwisie nadal niesprawne ( podobno nie ma nowszej wersji oprogramowania). Glowna siedziba w Poznaniu uznała tezy miesiące temu ze szuka rozwiązania na moj problem ( śmiech) od tamtej pory cisza wiec sprawa trafi do sadu. Jak mozna było wypuścić pojazd tak nie dopracowany pod względem elektroniki i nie umieć sobie z nia poradzić, przecież to tylko golf! Niestety z powodu tego jak jestem traktowany piąty i ostatni, mimo że auto uważam za naprawde ude gdyby- nowłaśnie to gdyby....Zawsze ufałem tej marce ho nigdy mnie nie zawiodła natomiast teraz stałem sie jej testerem, żenujące....
4,9
~Filip
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Dopracowany po aktualizacjach, w 2020 było kiepsko jeśli chodzi o zawieszanie się systemu inforozrywki. Od pół roku spokój, update rozwiązał bolączki. Ogólnie samochodem jeździ się bardzo przyjemnie, jak to Golfem :) Dobra jakość wykonania wnętrza i przestronność kabiny. Jestem fanem oświetlenia ambiente w tym samochodzie.

Usterki Volkswagen Golf VIII

Liczba wpisów: 12
Problemy z elektronikÄ…
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW od 2020
  • instalacja elektryczna
  • 2 tys. km
Witam, Mamy Golfa 8 od 22 stycznia, przejechaliśmy do tej pory 2300km. Dramat!!! Panel dotykowy załącza się jak chce, najczęściej jest czarny, czyli wszystkie funkcje nie są dostępne. Problemy połączenia ecall "SOS", kontrolka czerwona, informacja na panelu zgłoś się do serwisu. Asystent parkowania jest obecnie niedostępny - praktycznie standard codzienny Pobieranie ustawień, czynność ta trwa czasami kilka minut, a czami cały przejazd autem, czyli do pracy około 30km. Temat o który nie widzę aby ktoś pisał, dwa razy zaczął sam hamować z prędkość 90 km/h do praktycznie zera, pomimo braku zagrożenia z przodu, nikt nie jechał, nikt nie stał, totalnie pusta droga. Ogromne zagrożenie dla naszego auta i auta za nami. Kierowca z tyłu myślał, że robię to specjalnie, nie wytłumaczalna sytuacja dla Policji w przypadku kolizji. W czasie kontaktu z serwisami, a obdzwoniłem kilka, otrzymałem info, że to Golf 8 i są problemy z elektroniką, co mnie to powinno interesować. W czasie pobytu w serwisie, nie zostało poprawione nic, info od serwisanta następujące "Jak podłączyliśmy kompa, to wyskoczył komunikat , "Nie ingeruj w oprogramowanie samochodu, pracujemy nad rozwiązaniem problemów, VW"". Dziś piszemy oficjalne zgłoszenie do VW, bo to auto zagraża bezpieczeństwu nie tylko naszemu.
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
System Infotainment zawieszanie
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW od 2019
  • inne
  • 2 tys. km
Witajcie, Funkcjonowanie systemu Infotainment pozostawia wiele do życzenia. Nasz Golf ma 2 tys. km i niespełna 3 miesiące jeżdzenia. System się zawiesza, RDS nie pobiera informacji, przełącza się samoczynnie na media z telefonu. Kilka razy zawiesił się tak, że cały ekran był czarny, nie zmienisz ustawień klimy, stacji w radiu, nie działa park assist, ... Samoczynnie wylogowuje użytkownika z WeConnect, włączają się ustawienia Gościa. Czasem pobieranie ustawień potrafi trwać kilka minut. Zaczynasz jechać i po jakimś czasie fotel się przestawia do twoich ustawień... problemy zgłoszone w ASO umówiony termin aktualizacji oprogramowania. Dam znać czy się poprawi. Po telefonie do ASO mam wrażenie że problem jest im dobrze znany. Ktoś też ma takie sytuacje u siebie?
Problem rozwiÄ…zany
22 komentarze
Błąd AdBlue + błąd kontrolki pasów bezpieczeństwa pasażera + błąd wyświetlacza
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 2.0 TDI SCR 115KM 85kW od 2019
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Po wyjechaniu z salonu nowym autem, tego samego dnia zapaliła się ikonka silnika i powiadomienie o usterce układu wydechowego - sprawdź AdBlue. Rano w drodze do serwisu zapalił się kolejny komunikat i dołączyła kolejna kontrolka, że zapłon silnika zostanie wyłączony za 1000 km mimo prawidłowego zasięgu AdBlue na zegarach. Fotel pasażera gdy nikt na nim nie siedział piszczał, że są nie zapięte pasy. Po powrocie z serwisu ekran boczny kompletnie się wyłączył, przy okazji wyłączając czujniki parkowania. Klima chodziła jak wcześniej ustawiona bez możliwości zmiany.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volkswagen Golf VIII Hatchback