Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW 1993-1997

Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW 1993-1997
Lata produkcji: 1993 - 1997
Segment: Klasa średnia
Debiutująca na rynku w 1994 roku czwarta generacja Volkswagena Passata (symbol: B4) była tak naprawdę dogłębnie zmodernizowaną wersją poprzednika. Jednakże mając na względzie rozmiar zmian, stał się odrębną generacją. Zmiany stylistyczne względem poprzednika nie były rewolucyjne. Odmieniono jednakowoż pas przedni, tylne światła oraz kokpit kabiny. Volkswagen Passat B4 był także nieznacznie większe od modelu B3. Produkcja Passata B4 zakończona została w 1996 roku.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174 KM 128 kW

Ogólna ocena
4,48
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%) NIE(17%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Brak poważnych usterek
WADY - Układ jezdny - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 292
Koszt ogólny 8,62 PLN
LPG6.95 PLN
PB3.36 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW 1993-1997

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Produkowany od 1993 do 1997 roku
Pojemność skokowa 2792 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 174 KM (128 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 90,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Volkswagen Passat B4

Liczba wpisów: 161

Pompowtryskiwacze.

dodał: ~444, 8 lat temu
Koledzy, psuje się wszystko po kolei: pompowtryskiwacze, pompy paliwa, linki, które są odpowiedzialne za skrzynie itp.

Koło dwumasowe i pompa paliwa.

dodał: ~Kwiacior, 8 lat temu
Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po...

Brak wspomagania hamulców z powodu zassania wody do serwomechanizmu.

dodał: ~Gewary, 9 lat temu
Całkowity zanik funkcji wspomagania hamulców, zauważalny jako "twardy pedał hamulca" bez ostrzeżenia, spowodowany zatkaniem spływu wody z podszybia z przestrzeni gdzie znajduje się serwomechanizm wspomagania hamulców, akumulator i filtr pyłkowy. Serwomechanizm zanurzony w wodzie zasysał wodę do wnętrza. W efekcie po ponad roku bezskutecznych interwencji w punkcie serwisowym skończyło się, po 5-krotnym zaniku funkcji wspomagania na odcinku 200 km wymiana serwa na własne żądanie. Było w nim około 1 litra wody z błotem. Po wymianie serwa hamulce działają bez zarzutu. Dodatkowo...

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B4 Kombi
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Passat B4 Kombi