Szukaj

Informacje o Volvo C70 I Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW 1997-2001

Lata produkcji: 1997 – 2001
Segment: Auta sportowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w Europie w latach 1997-2005. W Ameryce Płn. auto oferowano od 1998 roku. Samochód charakteryzował się atrakcyjną, bardzo opływową jak na Volvo sylwetką i okazał się sporym sukcesem marki. Nadwozie autorstwa Petera Horbury’ego zrywało z „prostokątnym designem” stosowanym w poprzednich modelach szwedzkiej marki. Aerodynamicznymi kształtami odróżniał się m. in. od swojego poprzednika, Volvo 780. W latach 1997-2002 C70 oferowany był w wersji coupe. Trzy lata dłużej trwała produkcja kabrioletu z miękkim dachem.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2001 roku
Pojemność skokowa 2319 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 240 KM (177 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 330 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Mariusz W
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
przed zakupem auta radze pojechac na warsztat i podlaczyc go do komputera,sprawdzic przedewszystkim w jakim stanie jest przepustnica!!! oraz stan turbo,ponizej 80% radze dogadac sie ze sprzedawca bo przepustnice nowe i oryginalne to koszt kilku tysiecy zlotych a uzywana przepustnice graniczy z cudem,nowe turbo tez nie tanie 2tys zl, to sa najpowazniejsze rzeczy jakie kazdy powazny kupiec powinien sprawdzic.Mowia kazdy chwali wlasne, ogolnie mam ciezka noge i niewiele aut dalo mi rade uciec,mialem przyjemnosc poszalec na autostradach z porsche boxter 2.7 z 2006r , audi a6 3.0tdi 2007, honda civic type R 2009,bmw 325i 2009 (wszystkie wyprzedzilem)oraz aston martin vantage 380bhp , aston martin nie dal rady, przez 25min ostrej jazdy nie dal rady mi uciec i caly czas siedzialem mu na ogonie, co kosztowalo mnie po tej zabawie wymiane tarcz bo nie wytrzymaly i sie powykrzywialy :P jedynie dwa auta mi znikly z pola widzenia to bmw 335i coupe 2008 oraz audi rs4 2005.jak widac tylko auta powyzej 300bhp moga dac rade takiemu volvo,nic dziwnego ze , czesto policja ma jednostki t5 ktore ze bardzo zachwalane.Posiadam zloty kolor auta i wg mnie jest to najladniejszy kolor jakie volvo wypuscilo
4,1
~Julek
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Świetny samochód, piękna linia nadwozia, a w połączeniu z oryginalnymi felgami bbs 18", naprawdę świetnie się prezentuje, pomimo swojego wieku. Jest trochę kapryśny i jego utrzymanie w odpowiednim stanie, trochę kosztuje, jednak jest tego wart. Nigdy mnie nie zawiódł na tyle, żebyśmy gdzieś nie dojechali. Jeśli szukasz takiego modelu, to lepiej kupić droższy, ale zadbany egzemplarz, od kogoś, kto naprawdę kochał to auto, niż jakiegoś trupa, których nie brakuje.
4,6
~P.Z
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Auto jest świetne. Mimo swojego wieku wciąż świetnie się prezentuje. Volvo c70 to bardzo rzadkie auta w naszym kraju więc oglądający się za nim ludzie na ulicy to codzienność, nie jest to kolejne Audi A4, czy BMW E36. Auto w stu procentach spełnia moje oczekiwania.
Średnie spalanie dla Volvo C70 I Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW 1997-2001
12,1
l/100 km
13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,9
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Mam to auto od 5 lat. Zeswapowane z najsłbszego 2.0t na 2.3t i wystrojone na 260 km, 370 Nm. Troszkę obniżone na gwincie. W trasie, gdy prowadziła moja kobieta (bardzo spokojnie - do 90km/h), potrafi zejść do ok. 8l/100km. Gdy ja jeździłem, to srednio 11, 3-11,5l(cykl mieszany, ale, przewagą tras w odległości ok. 15 km, z bardzo ciężką nogą). Na autostradzie przy średnich prędkościach w granicach 150-180 km/h pali ok. 11, 5l. W Łodzi, w godzinach szczytu, przy korkach i załatwianiu spraw, czyli co chwilę krótki postój, potrafi wypić ok. 20l/100km. Uwielbiam ten samochód. Jest niepozorne i potrafi zadziwić niejednego cwaniaka w "lepszym" aucie.
12,7
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Witam. Auto pali najwiecej na krotkich odcinkach czyli wtedy kiedy nie zdąrzy się rozgrzac- wtedy latwo przekroczyc 16l/100km. Po rozgrzaniu jest juz duzo lepiej i przy spokojniej jezdzie mozna sie zamknac w 13l/100 oczywiscie jest to jazda miejska i w czasie zimy. Na trasie wszytko zalezy od stulu jazdy. Jadac do 120km/h w 4 osoby wyzlo mi 8.7/100. Jadac samemu naprawde spokojnie wyszlo 8.3/100. Z ciekawostek dodam ze przy predkosci 260km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 17l/100. Natomiast brutalna jazda miejska od swiatele do swiatel po wyliczeniach wyszla mi 38l/100. Tak wiec jak widac wszytsko zalezy od tego, kto i jak jezdzi. POZDRAWIAM
10,6
Volvo C70 I
Coupe 2.3 20V T-5 240KM 177kW
Jak dla mnie na tą moc spalanie bardzo niskie. Na dłuższej trasie (100-200km) jadąc z prędkością do 110km/h potrafię zejść nawet do 8L/100km. Dojazdy do pracy 14km w jedną stronę i średnie spalanie wg. komp. 10,3 i spod świateł zawsze jestem pierwszy :D
Volvo C70 I Coupe