Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volvo S60 II Sedan 2.0 T5 240KM 177kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 - 2013
Segment: Wyższa klasa średnia

Model należący do klasy średniej (segment D), zaliczany przy tym do prestiżowej grupy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2000 roku. S60 jest następcą Volvo S70. Pierwszą generację auta zbudowano na płycie podłogowej Volvo P2 wykorzystywanej również w modelach S80 i XC90. Projektantem nadwozia S60 był Brytyjczyk Peter Horbury. W 2005 roku model został poddany modernizacji. W 2010 zaprezentowano S60 drugiej generacji korzystający z rozwiązań stylistycznych prototypów S60 Concept i XC60 Concept. Model zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co produkcyjną wersję XC60.

Powagosław

S60 był dinozaurem i… jest nim nadal. Z tą różnicą, że w tej chwili to rasowy T-Rex z groźną miną i dumnym spojrzeniem. Volvo jeszcze nigdy nie było tak zadziorne.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nowe S60 ma coś z Maserati. To porównanie dość absurdalne, bo czy widział kto szwedzkie kiszone śledzie na jednym talerzu ze spaghetti bolognese? Ale świat idzie do przodu, granice i różnice się zacierają. A dla S60 włoskie skojarzenia to komplement. Bo prezentuje się doskonale. I nieszwedzko.

~Luzacjusz

Oceny Volvo S60 II Sedan 2.0 T5 240 KM 177 kW

Ogólna ocena
4,23
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(50%) NIE(50%)
ZALETY + Wyciszenie + Drobne usterki + Poważne usterki
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo S60 II Sedan 2.0 T5 240KM 177kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 186
Koszt ogólny 27,26 PLN
LPG42.73 PLN
PB12.91 PLN
Wydatki serwisowe 12,02 PLN Pozostałe wydatki 15,66 PLN

Autodiagnoza Volvo S60 II

Liczba wpisów: 22
Sonda Lambda czy silnik? na LPG ok. Benzyna szarpie spadek mocy!!!
dodał: martinez-twins, 7 lat temu
Witam. Jestem posiadaczem s60 2001 2.4 170KM 5cyl. bez turbo. Kiedy kupiłem go w czerwcu tamtego roku zachowywał się cudownie. Na benzynie zbierał się pięknie i pięknie pożerał paliwo więc postanowiłem założyć sekwencję(wiem ze to morderstwo i to w volvo:,ale życie cóż..). gostek skasował mnie 5200 trudno. samochód na lpg nawet mnie zaskoczył pozytywnie. Po 15000tys zrobiłem przegląd instalacji bo szarpało mnie na gazie a na benzynie skakały obroty na jałowym.sprawdził komputerem i mówił że to nie wina instalacji ze gdzieś powietrze pobiera. wymienił mi filtr wyczyścił wtryski gazu i było...
Brzęczenie styków przekaźnika w ogrzewaniu lub klimie.
dodał: ~Zibi, 8 lat temu
Objawy pojawiające się i znikające w postaci migotania styków jakiegoś przekaźnika w systemie klimy lub ogrzewania. Generalnie za słabo grzeje ogrzewanie jak na pojazd z zimnej Szwecji.
LPG-zapala się CHECK ENGINE
dodał: sznycel, 8 lat temu
Po zresetowaniu komputera, przejadę ok.200km. na LPG(róznie)i zapala mi się kontrolka silnika. Tylko raz mi zgasła gdy ją ignorowałem przez ok.700km. jazda po mieście.Opis usterki "konieczna kontrola analizy spalin"-z komp. pokładowego.Wizyta w warsztacie, po podpięciu pod komputer-niesprawna pierwsza sonda lambda.Czy to wynik złego ustawienia inst. gazowej cz rzeczywiście sonda? Na paliwie kontrolka silnika się nie zapala.

Dane techniczne Volvo S60 II Sedan 2.0 T5 240KM 177kW 2010-2013

Podstawowe parametry Volvo S60 II Sedan 2.0 T5 240KM 177kW
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 240 KM (177 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1800-5000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Dodatkowe informacje Kod silnika 47/B4204T7

Publikacje o Volvo S60

Newsy o Volvo S60

Volvo S60 II Sedan