Szukaj

Volvo S60 III Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volvo S60 III Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Nowe Volvo S60 zbudowane jest na tej samej platformie podÅ‚ogowej (SPA) co m.in. modele serii 90, ma za to lepsze proporcje niż flagowy sedan S90,  jest od niego o 20 cm krótszy, co sprawia, że tylna część pojazdu wyglÄ…da zgrabniej.
Długość nadwoziawynosi 476,1 cm, szerokość 185 cm, a wysokość 143,1 cm. Rozstaw osi wynosi 287,2 cm, a bagażnik oferuje 442 l pojemności.
 

Powagosław

S60 byÅ‚ dinozaurem i… jest nim nadal. Z tÄ… różnicÄ…, że w tej chwili to rasowy T-Rex z groźnÄ… minÄ… i dumnym spojrzeniem. Volvo jeszcze nigdy nie byÅ‚o tak zadziorne.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie mogÄ™ oprzeć siÄ™ wrażeniu, że nowe S60 ma coÅ› z Maserati. To porównanie dość absurdalne, bo czy widziaÅ‚ kto szwedzkie kiszone Å›ledzie na jednym talerzu ze spaghetti bolognese? Ale Å›wiat idzie do przodu, granice i różnice siÄ™ zacierajÄ…. A dla S60 wÅ‚oskie skojarzenia to komplement. Bo prezentuje siÄ™ doskonale. I nieszwedzko.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4778 mm
Szerokość 1850 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2040 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1916 mm
Wysokość 1431 mm
Rozstaw osi 2872 mm
Rozstaw kół - przód 1593 mm
Rozstaw kół - tył 1593 mm
Prześwit 142 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 427 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Ergonomia

Wybrane oceny

3,9
~lcn
Volvo S60 III
Sedan Facelifting 2.0 B5 250KM 184kW
Auto urzekło mnie swoim wyglądem. To moje czwarte Volvo i poprzednie uwielbiałem. Szczególnie udane było posiadane przeze mnie S60 II drugiej generacji (poliftowe). Niestety był to diesel a ja pracuję w strefie i zaraz zaczęłyby się kłopoty więc aby zdążyć jeszcze przed kolejną porcją bzdur szykowanych przez eurokołchoz kupiłem auto rocznik 2024. To był niestety błąd. Po każdym uruchomieniu muszę przejść przez checklistę. Dopuścić odtwarzacz do usb, włączyć Polestar Engineered, wyłączyć lane assist. Nie można tych ustawień zapamiętać bo (powody). Program Polestara wyłącza start-stop więc panowie twierdzę że eurobuce im zabroniły go zapamiętać . Przecież za niego dopłaciłem. Pozostałe nie da się zapamiętać bo tak.Wyobraźcie sobie, że za każdym razem jak włączacie komputer musicie od nowa ustawić ikony, prędkość myczy, tapetę itp. Kiedy już ruszymy w trasę to tak jakby obok siedziała teściowa i co chwila wrzeszczała – a to za szybko a to za krzywo a to coś mu przeszkadza na poboczu albo drodze. No wyobraźcie to sobie; przecież jasna cholera może człowieka trafić. Osobny temat to system zapobiegania kolizjom. Na razie uratował mnie przed spokojnym ominięciem pieszego na poboczu, rowerzystki na innym poboczu, samochodu zaparkowanego obok drogi a także przed wyminięciem samochodu nadjeżdżającego z przeciwka w prawym łuku i wyprzedzenia samochodu w lewym łuku dla odmiany. Za każdym razem wydał z siebie jakiś przerażający jazgot i uruchomił hamowanie na tyle gwałtownie i niespodziewanie, że któregoś dnia będę miał wizytę w bagażniku. Inną rzeczą przed którą ratuje mnie ten system jest sprawne wyjechanie z miejsca parkingowego tyłem gdyż gdy próbuję wyjechać na prawy pas ruchu a po lewym poruszają się samochody (nieważne w którą stronę) to to zajęcze serce unieruchamia samochód w połowie wyjazdu i zanim zareaguję to stoję na środku jak stara ciota. Codziennie są też wojny garażowe gdzie ten bohaterski system chroni mnie przed wjazdem do własnego garażu. Najchętniej sprzedałbym to auto i wrócił do poprzedniego S60 ale dałem go córce i nie mogę jej przecież odebrać bo na kogo bym wyszedł. A nie kupię już tak zadbanego egzemplarza z niezbyt dużym przebiegiem drugiej generacji. Pozostaje jedynie nadzieja że jak skończy się gwarancja to uda się znaleźć kogoś kto wyłączy te systemy na amen. Bo bez tych bzdur to byłoby naprawdę fajne auto. Poza tym, że jest pazerne na paliwo.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
5,0
~tomek_84
Volvo S60 III
Sedan Facelifting 2.0 B5 250KM 184kW
Auto duże i wygodne na długie trasy. Wersja Ultimate bardzo ułatwia podróżowanie. Kawał auta za dosyć rozsądne pieniądze.
Dodane 8 miesięcy temu
2,9
~Marcin
Volvo S60 III
Sedan Facelifting 2.0 B4 197KM 145kW
Bardzo przeciętne i awaryjne auto. Kompletnie nie warte tych pieniedzy
Dodane ponad rok temu
Volvo S60 III Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów