Szukaj

Volvo V60 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Volvo V60 I

Lata produkcji: 2010 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Rodzinny model o nadwoziu typu kombi klasyfikowany w klasie średniej (segment D), zaliczany do prestiżowej grupy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. V60 nie jest bezpośrednim następcą żadnego innego modelu w gamie Volvo, choć wypełnia lukę po modelu V70 II generacji, poprzedniego kombi segmentu D (obecnie segment E). Pod względem stylistycznym ma V60 ma stanowić połączenie auta rodzinnego ze sportowym coupe. Samochód powstał na płycie podłogowej Forda (symbol EUCD), którą dzieli m.in. Fordem Mondeo i Volvo S80, V70, XC60 i S60.
czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz

Oceny Volvo V60 I

Liczba ocen: 81
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~mBeast
Volvo V60 I
Kombi 2.0 D3 163KM 120kW
Summum. 13 lat to samo auto. Trwałość chromowania w środku - słaba, odchodzi przy kierownicy. Trwałość plastiku na konsoli i pod szybą i boczkach drzwi: bardzo dobra, konsola pod szyba miękka i przyjemna w dotyku jak nie plastik. Trwałość skór na medal, nic nie pęka, piękna. Silnik: 5 cylindrowy - genialny, do 130km/h bardzo oszczędny do 5.5 - 6 l/km, powyżej wir w baku ale goni mocno. Dobrze się prowadzi. Multimedia jak na tamte lata super: wyraźny i słyszalny mikrofon, paruje się do tej pory z każdym telefonem, skippowanie w Spotify działa, DVD reader na pokładzie!, USB, No i legendarnie mały bagażnik: to bzdury, wysokość między podłogą a poprzeczką kurtyny bagażnika idealnie dobrana, tak że na boku stoi na 100% walizka kabinówka IATA (nie wizz, nie rya, ale max rozmiar) . Mogę 3 walizki tak zmieścić i jeszcze miejsce na 2 x 93litrowe twarde rimowy + kaski, buty narciarskie i inne miękkie rzeczy pakując do sufitu zabezpieczone siatkami wychodzącymi z poprzeczki. No i pokaż mi kombi które przewiezie 3 metrową rynnę z zamkniętymi szybami i drzwiami. A i jeśli ktoś często montuje fotelik - super system składania do przodu fotela pasażera. Generalnie auta zrobione dla ludzi. A fakt jest poczucie ciasnoty - ale to auto cię otula. A i jedna jeszcze sprawa: ponad 190cm wzrostu i jestem w stanie rozprostować lewą nogę całkowicie z luzem po lewej stronie od hamulca. W nowym V60 II niestety już nie. Wymieniane: amortyzatory oba przód, alternator i jakaś rura, robiony rozrząd bez pompy, 1 reflektor, zamek kierowcy, rura turbo. z grubszych rzeczy to tyle. A i ceny w ASO są niskie dla takich starych roczników, ani vC ani inni nie byli w stanie nigdy taniej zrobić. A i faktycznie wyciszenie przedniej i bocznych szyb słabe, mogliby się postarać lepiej.
Dodane 6 miesięcy temu
2,4
~Mateusz
Volvo V60 I
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Wsadzenie 1.6 do auta warzącego ponad 1.5 tony to pomyłka. Silnik mimo że jakąś tam moc ma to się poci i męczy w szczególności kiedy przekroczy się prędkość 90 km/h. Efektem tego jest np wydmuchana uszczelka pod głowicą. Kolejną poważną wadą silnika są padające wtrystki, ogólnie silnik i wykończenie wnętrza to największa bolączka tego auta. Wnętrze jest strasznie plastikowe i potrafi trzeszczeć kiedy mocniej wejdzie się w zakręt, boczki drzwi dają wrażenie jakby zaraz miały powypadać z zatrzasków i zostać nam w ręce. Co do wnętrza się tyczy to też język komputera pokładowego, w multimediach można go zmienić na jaki nam sie podoba ale żeby dokonać zmian w komputerze pokładowym trzeba jechać na serwis volvo WTF. W mojej opini dziwna jest też pozycja za kierownicą i ciężko było mi się do niej przywyczaić ale być może to tylko moje odczucie. Warto poruszyć także temat wymiany filtra kabinowego gdzie trzeba rozebrać kawal deski rozdzielczej i siłować się z wciśnięciem go w ciasne szczeliny deski. Co do prowadzeni auto sprawuje się naprawdę dobrze chociaż jest do bardziej leniwej jazdy, w prowadzeniu przeszkadza jedynie 6 begowa skrzyni która jest w tym aucie niepotrzebna 5 biegowa z dłuższymi biegami sprawdziłaby sie idealnie a płynna zmiana biegu nie byłaby wyzwaniem jak to jest w tym przypadku. Za największy plus tego auto uznałbym klime ( potrafi paść elektronika przez co żegnamy sie z klimą) i hamulce.
Dodane 2 lata temu
2,4
~Mateusz
Volvo V60 I
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Wsadzenie 1.6 do auta warzącego ponad 1.5 tony to pomyłka. Silnik mimo że jakąś tam moc ma to się poci i męczy w szczególności kiedy przekroczy się prędkość 90 km/h. Efektem tego jest np wydmuchana uszczelka pod głowicą. Kolejną poważną wadą silnika są padające wtrystki, ogólnie silnik i wykończenie wnętrza to największa bolączka tego auta. Wnętrze jest strasznie plastikowe i potrafi trzeszczeć kiedy mocniej wejdzie się w zakręt, boczki drzwi dają wrażenie jakby zaraz miały powypadać z zatrzasków i zostać nam w ręce. Co do wnętrza się tyczy to też język komputera pokładowego, w multimediach można go zmienić na jaki nam sie podoba ale żeby dokonać zmian w komputerze pokładowym trzeba jechać na serwis volvo WTF. W mojej opini dziwna jest też pozycja za kierownicą i ciężko było mi się do niej przywyczaić ale być może to tylko moje odczucie. Warto poruszyć także temat wymiany filtra kabinowego gdzie trzeba rozebrać kawal deski rozdzielczej i siłować się z wciśnięciem go w ciasne szczeliny deski. Co do prowadzeni auto sprawuje się naprawdę dobrze chociaż jest do bardziej leniwej jazdy, w prowadzeniu przeszkadza jedynie 6 begowa skrzyni która jest w tym aucie niepotrzebna 5 biegowa z dłuższymi biegami sprawdziłaby sie idealnie a płynna zmiana biegu nie byłaby wyzwaniem jak to jest w tym przypadku. Za największy plus tego auto uznałbym klime ( potrafi paść elektronika przez co żegnamy sie z klimą) i hamulce.
Dodane 2 lata temu
Volvo V60 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów