Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volvo V70 III

Lata produkcji: 2007 - 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie V70 III stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Jego sylwetka stała się jeszcze bardziej opływowa i nabrała sportowego charakteru. Uterenowiona wersja modelu nosi nazwę XC70. Zrezygnowano natomiast ze usportowionej odmiany R. Zamiast tego, wprowadzono jedynie sportowy pakiet nadwoziowy R-Design.
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz

Volvo V70 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Volvo V70 III

Liczba wpisów: 14
nie działające zegary
dodał: ~piotr, 7 lat temu
W czasie jazdy przestały działać zegary.Nie działa nic.Zdarza się że przez chwile włączą się i wszystko działa.
ubywa płynu chłodniczego
dodał: pitt66, 6 lat temu
gdy silnik jest zagrzany ( jazda na "trasie") ubywa płynu,komputer wykazuje niski jego poziom. Wycieków brak. Uszczelka pod głowicą?
wyciek
dodał: ~jur-trela, 6 lat temu
silnik po rozgrzanju,ubywa plyn chłodniczy,oraz dymi na biało,Diagnozowana była głwica oraz drugi raz wymieniona została uszczelka pod głowicą.Bez zmian
Mocne stuki w nadwoziu przy skręcaniu.
dodał: gruszki, 8 lat temu
Przy jeździe w zakrętach słychać stopniowe stukanie w podwoziu. Byłem u kilku mechaników i mówią, że wszystko ok - a raczej chyba sami nie wiedzą.
Zapala się kontrolka silnika.
dodał: ~r_tab, 9 lat temu
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką silnika. po podłączeniu do komputera pokazał się błąd dotyczący sondy lambda szerokopasmowej ale sonda pracowała poprawnie podczas badania silnik był gorący. błąd został wykasowany i przez kilka dni było wszystko OK. ale niestety ostatnio znów się zaświeciła podczas jazdy silnik był gorący i świeci się już kilka dni. Co może być przyczyną. Silnik teoretycznie pracuje poprawnie nie falują obroty, pracuje równomiernie. co zauważyłem to wzrost zużycia paliwa tak przynajmniej podaje komputer jest to wzrost do 0.5 litra Usłyszałem też nie wiem na ile...

Dane techniczne Volvo V70 III

Moc silników 109–304 KM
Pojemność silników 1,6–3,2 l
Prędkość maksymalna 180–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,6–13,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo V70 III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 349
Koszt ogólny 2,60 PLN
CNG118 PLN
LPG29 PLN
ON40.91 PLN
PB75.27 PLN
Wydatki serwisowe 1,45 PLN Pozostałe wydatki 1,76 PLN

Publikacje o Volvo V70

Newsy o Volvo V70

1 pomiar
Dla Volvo V70 III. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Volvo V70 III
Aktualnie przeglądasz Volvo V70 III