Szukaj

Informacje o Volvo V70 III Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie V70 III stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Jego sylwetka stała się jeszcze bardziej opływowa i nabrała sportowego charakteru. Uterenowiona wersja modelu nosi nazwę XC70. Zrezygnowano natomiast ze usportowionej odmiany R. Zamiast tego, wprowadzono jedynie sportowy pakiet nadwoziowy R-Design.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4823 mm
Szerokość 1861 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2106 mm
Wysokość 1547 mm
Rozstaw osi 2816 mm
Rozstaw kół - przód 1588 mm
Rozstaw kół - tył 1586 mm
Zwis przedni 978 mm
Zwis tylny 1020 mm
Prześwit 180 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 985 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1457 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1434 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 575 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1223 mm
Wysokość bagażnika 724 mm
Szerokość bagażnika 1586 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1089 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1878 mm
Wysokość progu załadowczego 640 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Tips
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Volvo V70 III
Auto bardzo wygodne. Duży komfort i przyjemność z jazdy. Bardzo dobre wyciszenie . Świetne na długie trasy, dużo miejsca dla trójki dzieci i pojemny bagażnik. Miałem przez ostatnie 10 lat osiem samochodów. Następny tez będzie Volvo , ale V90. Już się nie mogę doczekać. Ocena na "tylko" dobrze za trochę słaby silnik, ale zupełnie wystarczający do spokojnej jazdy, nawet w górzystym terenie radzi sobie dobrze. Czasem jednak chciałoby się trochę więcej dynamiki. Silnik jedna bardzo oszczędny. Przy bardzo spokojnej jeździe po za miastem można osiągnąć 4,9 l. Normalna jazda to spalanie między 5,2 a 6,5 l na setkę.
4,5
~Tips
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Volvo V70 III
Auto bardzo wygodne. Duży komfort i przyjemność z jazdy. Bardzo dobre wyciszenie . Świetne na długie trasy, dużo miejsca dla trójki dzieci i pojemny bagażnik. Miałem przez ostatnie 10 lat osiem samochodów. Następny tez będzie Volvo , ale V90. Już się nie mogę doczekać. Ocena na "tylko" dobrze za trochę słaby silnik, ale zupełnie wystarczający do spokojnej jazdy, nawet w górzystym terenie radzi sobie dobrze. Czasem jednak chciałoby się trochę więcej dynamiki. Silnik jedna bardzo oszczędny. Przy bardzo spokojnej jeździe po za miastem można osiągnąć 4,9 l. Normalna jazda to spalanie między 5,2 a 6,5 l na setkę.
4,7
~frt
Kombi 1.6 DRIVe 109KM 80kW
Volvo V70 III
Dysponując budzetem ok. 70 tyś. Miałem do wyboru roczną OCTAVIE lub Focusa. Auto z przeznaczeniem dla małżonki do wożenia dzieci do szkoły/przedszkola. Bedąc zdecydowanym na Octavię- pojechałem do salonu przejechać się jeszcze Volvo.Wyszedłem z salonu z zakupionym 2 letnim Volvem(Program pewne uzywane). Komfort, wyciszenie, jakość materiałów- nie ma co porównywać z fordem czy Octavką. Silnik w zupełności daje sobie radę mimo ogromnych obaw z mojej strony. Autem osobiście przejechałem ponad 100 tyś. w zasadzie bezawaryjnie,Nadal oryginalne zawiedzenie.Po 6 katach padł alternator i zniszczył przy okazji akumulator. Pozatym nic się nie dzieje. Dpf bez zarzutu ani razu nie było problemu mimo ciągłej jazdy po mieście.Raz serwis dolewał specjalny płyn, który nie jest tani, ale podobno zeleży to od rodzaju filtra.
Średnie spalanie dla Volvo V70 III Kombi
8,9 – 10,7
l/100 km
5,3 – 8,7
l/100 km
10,7 – 14,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Volvo V70 III
Samochód posiadam od sierpnia 2015, od tego czasu (7 miesięcy - 6000 km) nie kasowałem licznika średniego spalania - pokazuje, że średnie spalanie (po zimie) jest na poziomie 5,5 l. Wydaje mi się, że licznik nie uwzględnia spalania, kiedy samochód stoi np. na światłach. Ostatnio na pełnym zbiorniku przejechałem powyżej 1170 km, co daje średnie spalanie poniżej 6 l. na 100 km (już widzę, że wiosną zasięg wzrośnie). Dodam, że najczęściej pokonuję trasę do pracy pomiędzy dwoma miastami oddalonymi od siebie o 15 km (opony o szerokości 205).
6,3
Kombi 2.0 TD 136KM 100kW
Volvo V70 III
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony elastycznością tego silnika. Przy masie własnej blisko 1800kg, z pełnym bagażnikiem i czterema osobami na pokładzie, na 6 biegu nie miał żadnych problemów z dynamicznym rozpędzaniem się od 140 do ponad 200. Przy przepisowej jeździe w cyklach mieszanych spalanie spokojnie schodzi poniżej 6L. Przy dynamicznej jeździe przez Niemcy, na dystansie ok. 600 km, średnia prędkość >170km/h, a spalanie na poziomie 7,8L. A to wszystko przy oponach 225mm, czyli najszerszych seryjnie montowanych w tym modelu
8,8
Liczba komentarzy: 1
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo V70 III
Jeśli chodzi o spalanie, to ten silnik nie ma nic wspólnego z tą samą jednostką montowaną w V70 drugiej generacji i spala dużo więcej. Na autostradzie przy stałej prędkości 140 km/h spalanie wynosi 9,6 litra. W mieście praktycznie nie da się zejść poniżej 10 litrów, a w korkach i na krótkich trasach spalanie wzrasta do 12-13 litrów. Silnik jest oszczędny tylko w trasie, kiedy jeździmy spokojnie do max 100 km/h - wtedy spali nawet tylko 6,5 litra. Tylko, że mało kto użytkuje pojazd jedynie w trasach i do tego jeździ tak wolno. Zatem kupując Volvo V70 D5 185 KM trzeba liczyć się ze sporymi wydatkami na paliwo.
Volvo V70 III Kombi