Szukaj

Informacje o Volvo V70 III Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie V70 III stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Jego sylwetka stała się jeszcze bardziej opływowa i nabrała sportowego charakteru. Uterenowiona wersja modelu nosi nazwę XC70. Zrezygnowano natomiast ze usportowionej odmiany R. Zamiast tego, wprowadzono jedynie sportowy pakiet nadwoziowy R-Design.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4823 mm
Szerokość 1861 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2106 mm
Wysokość 1547 mm
Rozstaw osi 2816 mm
Rozstaw kół - przód 1588 mm
Rozstaw kół - tył 1586 mm
Zwis przedni 978 mm
Zwis tylny 1020 mm
Prześwit 180 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 985 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1457 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1434 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 575 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1223 mm
Wysokość bagażnika 724 mm
Szerokość bagażnika 1586 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1089 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1878 mm
Wysokość progu załadowczego 640 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(98%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~hubjar
Volvo V70 III
Kombi 1.6 DRIVe 109KM 80kW
Ogólnie jest to moje drugie V70, poprzednie było 1 generacji i od razu je pokochałem :)) Auto jest bardzo przestronne, wygodne i dość ekonomiczne - biorąc pod uwagę jego bezawaryjność. Silnik 1.6 (109km) trochę słaby ale da się jeździć, obecnie zmieniłem mu mapę i ma 20km i 40nm więcej, powiem szczerze że jest dużo lepiej. Ponieważ miałem już wcześniej ten model to wiedziałem czego mogę się spodziewać, w porównaniu jednak do pierwszej generacji to starszy był jeszcze wygodniejszy i tam silnik 2,5d palił 5l. Nie wiem jak innym udaje się na tym silniku uzyskać spalanie 5-6l bo u mnie 7,2 jest najmniej, chyba że zacznę jeździć 80km/h :)) Z czystym sumieniem polecam wszystkim to auto, myślę że nikt nie będzie rozczarowany. Zastanowił bym się jedynie nad większym silnikiem, tak 200km byłoby już ok
4,9
~Baribal
Volvo V70 III
Kombi 2.0 D4 163KM 120kW
Swoje V70 zakupiłem jako nowe w polskim salonie. Auto bardzo wygodne, oszczędne, niezawodne. Przez niemal 300 kkm nie spotkały mnie żadne niespodzianki. Na tak długim dystansie musiałem wymienić przednie łożysko i tuleje metalowo-gumowe tylnych wahaczy. Pozostałe wydatki były typowo eksploatacyjne. Do wad muszę zaliczyć trzeszczące plastiki boczków drzwi, z czym nie spotkałem się w innych egzemplarzach. Serwisowanie nie należy do najtańszych, ale na pewno cenom daleko do drożyzny o jakiej można przeczytać w prasie motoryzacyjnej. Za to jakość obsługi jest na wysokim poziomie. Skrzynia automatyczna pracuje płynnie jak na początku eksploatacji . Olej w skrzyni wymieniałem co 60 kkm, a silnikowy co 15 kkm. Paliwo - przez cały okres eksploatacji Verva Diesel. Szkoda , że nie można kupić drugiego nowego.
4,5
~Tips
Volvo V70 III
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Auto bardzo wygodne. Duży komfort i przyjemność z jazdy. Bardzo dobre wyciszenie . Świetne na długie trasy, dużo miejsca dla trójki dzieci i pojemny bagażnik. Miałem przez ostatnie 10 lat osiem samochodów. Następny tez będzie Volvo , ale V90. Już się nie mogę doczekać. Ocena na "tylko" dobrze za trochę słaby silnik, ale zupełnie wystarczający do spokojnej jazdy, nawet w górzystym terenie radzi sobie dobrze. Czasem jednak chciałoby się trochę więcej dynamiki. Silnik jedna bardzo oszczędny. Przy bardzo spokojnej jeździe po za miastem można osiągnąć 4,9 l. Normalna jazda to spalanie między 5,2 a 6,5 l na setkę.
Volvo V70 III Kombi