Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
czytaj więcej
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4351 mm
Szerokość 1798 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 762 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~LR_Bruce
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Wybór padł na Giuliettę w efekcie poszukiwań samochodu kompaktowego, który miał spełniać następujące kryteria: a) dawać przyjemność z jazdy b) nie być trapionym poważnymi usterkami c) być względnie tani w utrzymaniu d) posiadać ładną stylistykę e) przedział cenowy 60-90 tysięcy złotych Dlatego oglądałem różne auta tej klasy wielu producentów - od nowych lub prawie nowych po kilkuletnie używane i wybór Giulietty był podyktowany raczej chłodną kalkulacją niż emocjami. I muszę powiedzieć, że auto spełniło w pełni moje oczekiwania. Jasne, w stosunku do kompaktów produkowanych mniej więcej po 2015 roku ergonomia oraz jakość wykończenia wnętrza odstaje, wyciszenie przy prędkościach autostradowych mogłoby być lepsze, ale właściwości jezdne tego samochodu biją konkurencję we wskazanym przedziale cenowym na głowę. Wersja Sprint jest bardzo rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i kosztami eksploatacji, jednocześnie oferując bardzo interesującą stylistykę, również względem pozostałych wersji Giulietty. Obecnie można znaleźć lepsze kompakty od Giulietty - lepiej wykończone, z lepszymi osiągami, lepszą ergonomią czy multimediami, ale za duuużo większą kasę. Dlatego uważam jego stosunek cena/jakość za naprawdę bardzo dobry. Jest to auto na przekór wszelkim stereotypom narosłym wokół tej marki - bezawaryjne, niekapryśne, solidnie zrobione. Potwierdza wyłącznie jedną "obiegową opinię" na jego temat - jeżdżenie nim to czysta przyjemność - przyjemność, za którą konkurencja każe sobie płacić znacznie więcej niż Alfa Romeo. Dlatego też Giulietta zostaje ze mną na długo, a jako drugi samochód - tym razem klasy średniej - poważnie rozważam Giulię.
4,0
~jaro
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Auto warte zakupu tylko nie mogę zrozumieć dlaczego w 3 generacji nie poprawiono astetycznego wykończenia drzwi wewnątrz (bardzo twarde a wystarczyłoby trochę miękkiej powierzchni pod łokieć) i beznadziejnej wielkości schowków (wcześniej miałem Bravo gdzie pod podłokietnikiem był chodzony schowek - tu zapomnij o takim udogodnieniu) . Dodatkowo wycieraczki na przedniej szybie niemożliwe do podniesienia bez zatrzymania na środku szyby i jeszcze przycisk do składania lusterek fatalnie umieszczony - poprawiasz lusterko w dół i omyłkowo możesz je złożyć w czasie jazdy - masakra . Jeszcze zaciekająca woda z przedniej szyby na boczna choć nie tak bardzo jak w BRAVO - tam to był dopiero "wodospad"
4,5
~Artur
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Swietne auto, szybkie stabilne na drodze i bardzo ladne. Mimo, ze to autko jest juz na rynku od 5 lat nadal atrakcyjne. Nadal budzi zainteresowanie ponadczasowa stylistyka. Byc moze jest kilka innych alternatyw ale AR Giulietta ma w sobie cos unikalnego, co powoduje ze jeszcze nigdy nie dbalem tak o ten samochod jak o poprzednikow - a dbam :) o kazdy. To co zwraca uwage kierowcy to dosc slaba widocznosc do tylu, plastiki powinny byc lepszej jakosci choc nie jest zle - sa trwarde. Polecam skorzana tapicerke. Silnik fajnie pracuje, ma ladne slyszalne brzmienie/pomruk. Giulietta powinna byc lepiej wyciszona - docierajacy do wnetrza dzwiek w duzej mierze zalezy od nawierzchn i zastosowanych opon. W moim poprzednim aucie FL2 wyciszenie bylo rewelacyjne, moze sie odzwyczailem od aut segmentu C :)
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 7
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Utrata Mocy 1.4 tjet 120 km
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016
  • silnik
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Przy przebiegu 10tys km auto straciło moc i zapalila sie kontrolka silnika w serwisie sie okazalo ze pękł wąż od turbiny
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting