Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Audi A3 8P

Lata produkcji: 2003 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Model niższej klasy średniej (segment C), zaliczany do grupy premium. Wchodząc na rynek w 1996 roku, A3 stworzył ten subsegment – kompaktów klasy premium. Kompakt Audi od początku jest w nim jednym z najpopularniejszych modeli, a przy okazji – jest najlepiej sprzedającym się modelem niemieckiej marki. Wielokrotnie nagradzany (m.in. International i South African Car of the Year 2006, Auto Trophy 1997). A3 od początku bazuje na płycie podłogowej Volkswagena, którą wykorzystuje też m.in. VW Golf. Od 2012 roku oferowana jest trzecia generacja A3 (Typ 8V). Sportową wersją modelu jest S3.
Powagosław
Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi się zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak właśnie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym względem wpisują się w oczekiwania kupującego. ~Powagosław
Luzacjusz
Nigdy nie był indywidualistą i nigdy nie będzie. Dla większości ludzi, którzy kupują ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny. ~Luzacjusz

Audi A3 8P – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Audi A3 8P

Liczba wpisów: 47
Silnik nie chce się nagrzać
dodał: Kosivo, 6 lat temu
problem polega na tym, że w trasie silnik praktycznie się nie nagrzewa, jeżdżąc po mieści nagrzewa się ale często temperatura zaczyna spadać i uruchamia się kontrolka na komputerze, żeby sprawdzić płyn chłodniczy(przed zimą był wymieniany i poziom regularnie sprawdzam i nie ubywa)
brak ładowania akumulatora
dodał: artkub6, 7 lat temu
akumulator się bardzo szybko rozładowuje ponieważ nie ma ładowania o czym świadczy świecąca się kontrolka, mam też podejrzenia że może brakować bezpieczników(przekaźników)które się znajdują obok akumulatora pod maską
Pulsacyjne przyspieszanie
dodał: karlik89, 6 lat temu
Usterka objawia sie nie zawsze ale polega ona na tym ze: podczas jazdy i powolnym rozpedzaniu sie czuc lekkie jakby pulsacyjne przyspieszanie, patrzac na obrotomierz nic sie nie dzieje wskazowka nie opada.Siedzac w fotelach odczuwa sie to jak kołysanie. Ostatnio w trasie przy wyprzedzaniu gdy obrotomierz dochodzil do 4 tys to na 3900 mialem szarpniecie ( na trasie dlugosci 240 km bylo tak ok. 5 razy). W czym lezy wina przypchane filtry, czy moze turbina??
jak bym jechał na kapciu
dodał: ~cezary, 6 lat temu
podczas jazdy od 2 do 5 biegu słychać takie (tutututu)ja bym jechał na kapciu albo coś ociera.Opony przeważyłem i przełożyłem z tyłu na przód i dalej to samo.Stacja diagnostyczna też nic nie znalazła.
Falowanie silnika jak rozgrzany i szarpanie silnikiem przy gaszeniu.
dodał: ~Michał, 5 lat temu
Faluje Silnik jak jest rozgrzany do 90 C ,poprostu na przemian sa drgania popracuje normalnie a zaraz tak jakby zadrzal i tak wkólko a drugim objawem jest trzesienie silnika przy gaszeniu

Dane techniczne Audi A3 8P

Moc silników 90–340 KM
Pojemność silników 1,2–3,2 l
Prędkość maksymalna 180–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,6–13,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi A3 8P
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2628
Koszt ogólny 17,92 PLN
LPG18.01 PLN
ON23.05 PLN
PB33.76 PLN
Wydatki serwisowe 8,41 PLN Pozostałe wydatki 14,29 PLN

Publikacje o Audi A3

Newsy o Audi A3

Audi A3 8P