Szukaj

Informacje o Audi A3 8V Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Chyba każdy znajdzie coÅ› dla siebie. Podstawowy silnik benzynowy 1.2 TFSI 105KM może i nie powala swojÄ… mocÄ…, ale potrafi odnaleźć siÄ™ na drodze – jest dość żwawy, elastyczny na wiÄ™kszoÅ›ci obrotów i cichy. Znacznie lepsze doznania gwarantuje jednak 1.4 TFSI 122KM – to optymalny wybór. A jeÅ›li 122KM to za maÅ‚o – jest jeszcze wariant 140-konny, który jest idealny. A3 staje siÄ™ zrywne i lekkie. Flagowa jednostka, nie liczÄ…c S3, ma 1.8l i 180KM – to już propozycja dla wymagajÄ…cych. Diesle z kolei sÄ… dwa. 1.6 TDI 105KM jest tÄ… wersjÄ… budżetowÄ… – wyjÄ…tkowo oszczÄ™dny, ale zarazem spokojny na drodze. Po wiÄ™cej emocji trzeba siÄ™gnąć do 2.0 TDI 150KM
czytaj więcej
Powagosław

Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi siÄ™ zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak wÅ‚aÅ›nie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym wzglÄ™dem wpisujÄ… siÄ™ w oczekiwania kupujÄ…cego.

~Powagosław
Luzacjusz

Nigdy nie byÅ‚ indywidualistÄ… i nigdy nie bÄ™dzie. Dla wiÄ™kszoÅ›ci ludzi, którzy kupujÄ… ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny.

~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,7
~Mariano
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
To moje 1 audi i od razu pierwszy automat jaki użytkuję. Po 20 latach jazdy służbowymi fordami mondeo, chciałem spróbować czegoś innego. Szukałem mniejszego, dobrze wyposażonego sedana ze średniej półki z dynamicznym ale oszczędnym silnikiem. Testowałem kilka fajnych aut z których po jazdach próbnych wybrałem własnie Audi A3 w wersji sport. Nie chciałem długo czekać, zrobiłem szybki casting na auta gotowe w kilku salonach. Otrzymałem fajne oferty ze sporymi rabatami i w efekcie z 7 ciekawie skonfigurowanych aut, wybrałem to jedno z extra wyposażeniem i ładnym niebieskim lakierem.
4,5
~Darek
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Bardzo przyjemne w użytkowaniu auto. Jeździłem nim 3 lata i jestem usatysfakcjonowany. Skrzynia biegów jest responsywna, silnik 150 KM aż nadto wystarcza do codziennej jazdy. Oszczędny i spokojny w trybie COMFORT i dynamiczny i zrywny na skrzyni w trybie SPORT lub w trybie DYNAMIC. Dobrze dobrane materiały, miękkie plastiki które są bardzo łatwe w utrzymaniu.
4,1
~Jędrzej
Audi A3 8V
Limousine Facelifting 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Auto z pewnością typowo miejskie i ewentualnie na niedalekie trasy. Jakikolwiek dalszy przejazd niż 200km zmęczy za kierownicą. Po pół roku użytkownika, żałuję że zdecydowałem się na nowe A3, można było wybrać 2-3 latka z segmentu wyżej. Zadając sobie pytanie czy to auto jest warte tych ponad 100 tysięcy złoty, odpowiadam, zdecydowanie nie.
Audi A3 8V Limousine Facelifting