Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Audi A4 B5

Lata produkcji: 1995 - 2001
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Audi A4 B5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Audi A4 B5

Liczba wpisów: 156
Wyświetla się symbol oliwiarki i napis sensor
dodał: ~Wiesiek Cichy, 2 lata temu
W czasie pracy silnika pojawia się symbol olejarki i napis sensor, jednocześnie wskaźnik temperatury oleju spada do zera. po jakimś czasie symbol sensora znika i na wskaźniku temperatury wszystko jest ok.
Brak mocy
dodał: MANIEK-AUDI_86, 3 lata temu
Witam, od jakiegoś czasu w mojej Audi brakuje mocy powyżej 2000 obr/min, niekiedy nawet po przekroczeniu 120 km/h całkowicie odcinało mi turbinę. Nie wiem czy to turbina siada czy może coś innego. Po podpięciu pod komputer wyskakuje, że turbina jest przeładowana ale mechanik stwierdził, że turbo jest ok tylko do wymiany jest zawór N75 sterujący właśnie turbem. Jeżeli miał ktoś taki problem proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Pozdrawiam
Nie odpala.
dodał: MARTEK13, 4 lata temu
PROSZE O POMOC MIESZKAM W GRECJI ODDALAM SAMOCHOD DO WARSZTATU NA USTAWIENIE GAZU .ZADZWONILI DO MNIE I POWIEDZIELI ZE NIE MA DOBREGO PRZEPLYWU WODY I ZE ODPOWIETRZA JUTRO;OK NA DRUGI DZIEN ZADZWONILI I POWIEDZIELI ZE AUTO NIE ODPALA ,MINELY 3 TYGODNIE A ONI NIE MAJA ZIELONEGO POJECIA CO JEST .WYMIENIONA ZOSTALA POMPA PALIWA I CZUJNIK WALU.WYSLALAM ZNAJOMEGO Z AUDI I ON TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST OK ,SAMOCHOD KRECI ALE NIE DAJE PRADU ANI NIE POBIERA PALIWA,TAK JAKBY BYL ZABLOKOWANY KOMPUTER .A JAK GO PODPIELI POD KOMPUTER TO IM POKAZALO ZE WSZYSTKIE CZUJNIKI NIE DZIALAJA A TO NIE JEST...
Skrzynia biegów
dodał: Coolio6969, 3 lata temu
czy u was tez wystepuje problem z wrzuceniem R i 1 na postoju z włączonym silnikiem ? Ciezko wchodzi jak troche pochodzi i sie rozgrzeje jest juz dobrze. od czego to zalezy sprzeglo synchornizatory czy to typowe dla tego samochodu?
opony
dodał: kris, 6 lat temu
Mam troche banalne pytanie ale chciałbym wiedziec czy warto... mam w swoim audi oryginalne felgi 15'' o rozmiarze opon 195/65 i właśnie oto moje pytanie czy opłaca sie wstawiac na te felgi opony o rozmiarze 205/65, czy wogole ta opona bedzie pasowała szerokoscia na ta felge??

Autorentgen Audi A4 B5

Liczba wpisów: 53

Szybkie zużycie elementów układu hamulcowego.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Większa kultura jazdy (dynamiczna jazda-hamowanie) załatwi problem lub inwestycja w elementy układu hamulcowego z górnej półki.

Wadliwa pompka centralnego zamka.

dodał: ~marcinjg, 9 lat temu
Ta pompka steruje nie tylko zamkiem, ale też szybami i doświetleniem w środku auta, a co jakiś czas się psuje. Koledzy też mają te same problemy, nowa kosztuje krocie. :(

Wadliwy czujnik zapięcia pasów.

dodał: ~mp419b, 9 lat temu
Mimo, że pas kierowcy jest zapięty to przy hamowaniu kontrolka zaczyna świecić (mrugać) i co gorsza daje sygnał dźwiękowy. Zachowanie systemu jest takie jakby "widział", że ktoś siedzi, ale ma nie zapięty pas. Ale uwaga co jest najdziwniejsze to to, że gdy kierowca jest cięższy to problemu nie ma! Wydawać by się mogło, że powinno być jeszcze gorzej.

Pompa wtryskowa.

dodał: ~damianxmikox, 9 lat temu
Podobno w tych silnikach często można natknąć się na awarię układu wtryskowego. Piszcie więcej komentarzy, zobaczymy co z tego wyniknie.

Niesprawny system Audi said assist.

dodał: ~stach, 6 lat temu
Po przejechaniu 15000 km przestał działać asystent zmiany pasa ruchu. Lewy czujnik informuje mnie o obecności innego pojazdu na lewym pasie ruchu pomimo że na drodze jestem sam. Serwis jak na razie nie potrafi uporać się z usterką. Przez dwa miesiące próbowali wmówić mi że winę za tą niestabilną prace systemu odpowiadają opony (zmieniłem na zimowe), niewłaściwe ciśnienie w oponach, niewyważone koła oraz nie orginalne felgi. Wszystko to okazało sie wierutna bzdurą. Aktualnie przyznali że to sytem nie działa prawidłowo ale nie potrafią tego usunąć. Czekają na instrukcje od producenta. Myślę...

Dane techniczne Audi A4 B5

Moc silników 75–380 KM
Pojemność silników 1,6–2,8 l
Prędkość maksymalna 172–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,9–15,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi A4 B5
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 21429
Koszt ogólny 16,65 PLN
LPG27.16 PLN
ON29.99 PLN
PB105.32 PLN
Wydatki serwisowe 9,98 PLN Pozostałe wydatki 6,96 PLN

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B5