Szukaj

Informacje o Audi A4 B5 RS4

Lata produkcji: 1999 – 2001
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz

Audi A4 B5 RS4 – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Audi A4 B5 RS4

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4525 mm
Szerokość 1799 mm
Wysokość 1386 mm
Rozstaw osi 4525 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1530 mm

Oceny Audi A4 B5 RS4

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,3
~Franz
RS4 2.7 T 380KM 279kW
Audi A4 B5
Autko to taki fajny miszmasz wielu gatunków - jest tu troszkę limuzyny, mamy rodzinne (teoretycznie, bo nieduże i niezbyt pakowne) kombi, a do tego sportowy bolid mogący konkurować z całą śmietanką ówczesnej motoryzacji (przyśpieszenie bije na głowę Porsche 911 Turbo 996 czy Ferrari 360). Samochód idealny? Raczej nie, ale z pewnością doskonały wybór dla osób niezdecydowanych lub praktycznych, a jednocześnie lubujących się w szybkiej jeździe.
4,2
~Bartek1545
RS4 2.7 T 380KM 279kW
Audi A4 B5
4,5
~domin zamość -wawka
RS4 2.7 T 380KM 279kW
Audi A4 B5
panowie bajka można się ....uff trzeba to przezyć naprawde polecam wszystkim to jak lot rakietą tylko z tym to porównam .A właścicielom tego auta radze jeszcze czip tuning z 380 Km można podciągnąć śmiało do 420kocyków bez żadnych przeróbek i najważniejsze moment obrotowy też idzie wyżej autko ciągnie jeszcze lepiej z dolnych obrotów ....normalnie odlot zapalony miłośnik pozdrowienia dla rafała i krzycha domin (Silnik)

Usterki Audi A4 B5

Liczba wpisów: 121
szarpanie, strzelanie
  • Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW 1995-2000
  • inne
  • 290 tys. km
Witam. Nie wiem dokładnie jaka kategoria dlatego inne. Samochód audi a4 b5 1.8 125 KM rocznik 95 Mam taki oto problem z samochodem: przy gwałtownym dodaniu gazu szarpie strzela (okolice filtra powietrza) nie ma siły przyspieszać. Przy delikatnym dodawaniu gazu problem tez jest ale tylko szarpie bez strzałów Rzeczy które zostały wymienione: -świece -przewody -cewka zaplonowa -jakieś 2 czujniki przełożenia walu i walka rozrządu (komputer pokazywał błąd. Nie wiem czy to nie to samo nie jestem mechanikiem nie znam się. W każdym bądź razie tam jakieś 2 czujniki były wymienione) -czujnik sonda lambda -przepływomierz -ostatnio zrobiony kompletny rozrząd -była sprawdzana kompresja-wyszło ok Po wymianie tych 2 czujników i przejechaniu ok 1000 km nie ma żadnych błędów. Mechanik do którego odstawiałem mówił ze objawy podobne do wypadania zapłonu lecz to nie to, mówił ze to być możne wina sterownika komputera. Oglądając filmiki na yt problemem możne być klapa wirowa (?) lecz podobno nie w każdym samochodzie są (nie wiem nie znam się nie sprawdzałem). Oglądając inne filmiki widziałem ze 1.8 kręcą ponad 6 tys obrotów (z ciekawości przycisnąłem swój i kreci mi tylko do 4.5 i odcina). Proszę o porady gdyż nie chce za bardzo znowu ładować kasy w coś co może okazać się znowu dobre. Z góry dzieki. Pozdrawiam.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Nie odpala.
  • Audi A4 B5 Sedan
  • instalacja elektryczna
PROSZE O POMOC MIESZKAM W GRECJI ODDALAM SAMOCHOD DO WARSZTATU NA USTAWIENIE GAZU .ZADZWONILI DO MNIE I POWIEDZIELI ZE NIE MA DOBREGO PRZEPLYWU WODY I ZE ODPOWIETRZA JUTRO;OK NA DRUGI DZIEN ZADZWONILI I POWIEDZIELI ZE AUTO NIE ODPALA ,MINELY 3 TYGODNIE A ONI NIE MAJA ZIELONEGO POJECIA CO JEST .WYMIENIONA ZOSTALA POMPA PALIWA I CZUJNIK WALU.WYSLALAM ZNAJOMEGO Z AUDI I ON TWIERDZI ZE WSZYSTKO JEST OK ,SAMOCHOD KRECI ALE NIE DAJE PRADU ANI NIE POBIERA PALIWA,TAK JAKBY BYL ZABLOKOWANY KOMPUTER .A JAK GO PODPIELI POD KOMPUTER TO IM POKAZALO ZE WSZYSTKIE CZUJNIKI NIE DZIALAJA A TO NIE JEST MOZLIWE(CHYBA)TERAZ MUSZE GO ODSTAWIC DO AUDI ,ALE ONI TEZ NOSAMI KRECA .W GRECJI NIGDY NIE BYLO TAKIEJ POJEMNOSCI AUDI A4 2.6 6V MOZE KTOS MI PORADZI CO TO MOZE BYC?Z DZIEKUJE
Problem rozwiązany
2 komentarze
Wzrost obrotów silnika przy dojeżdzaniu do np. skrzyzowania AUTOMAT
  • Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-2001
  • silnik
Od niedawna zauważyłem, że czasami jak np. dojeżdżam do skrzyżowania do świateł, wzrastają mi obroty. Mam automat, dojeżdżam do świateł, wciskam i trzymam hamulec. Normalnie w tej sytuacji mam 800 obrotów, jak zwykle na postoju. Ale czasami w tej sytuacji obroty same (ja trzymam hamulec, nie wciskam gazu) wzrastają do 1000-1100 obrotów, co skutkuje głośną pracą silnika i wibracjami. Po odpuszczeniu hamulca i ruszeniu wszystko się normuje. Nie dzieje się to ciągle, ale od czasu do czasu. W czym może być problem? Kolega myśli, ze może komputer sam zwiększa obroty aby doładować sobie akumulator... Ale akumulator ma dopiero 2 lata, jak uważacie, może chodzi o coś innego? Będę wdzięczny za każdą pomoc i pomysł. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Audi A4 B5 RS4