Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A4 B5 RS4 2.7 T 380KM 279kW 1999-2001

Lata produkcji: 1999 - 2001
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod względem stylistycznym i technicznym A4 miało niewiele wspólnego z Audi 80. Dostępne również w usportowionych wersjach S4 i RS4, zaś model kombi nosi nazwę A4 Avant. W 1998 roku A4 przeszedł delikatny lifting. Trzy lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A4 B5

Liczba wpisów: 155
Centralny zamek.
dodał: KamiloskiPL, 3 lata temu
Witam. Dzisiaj miałem problem z otworzeniem auta z pilota. Jednak po dłuższej chwili zauważyłem, że samochód otwiera się i zamyka jeśli nacisnę przycisk siedząc w samochodzie lub gdy pilot znajduje się blisko pompy centralnego zamka w bagażniku w prawym schowku. Zmieniłem również baterię w pilocie, ale to nic nie dało.
Brak mocy
dodał: MANIEK-AUDI_86, 3 lata temu
Witam, od jakiegoś czasu w mojej Audi brakuje mocy powyżej 2000 obr/min, niekiedy nawet po przekroczeniu 120 km/h całkowicie odcinało mi turbinę. Nie wiem czy to turbina siada czy może coś innego. Po podpięciu pod komputer wyskakuje, że turbina jest przeładowana ale mechanik stwierdził, że turbo jest ok tylko do wymiany jest zawór N75 sterujący właśnie turbem. Jeżeli miał ktoś taki problem proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Pozdrawiam
Drżenie - lewarek zmiany biegów, cała karoseria
dodał: ~Dawid, 2 lata temu
Witam! Borykam się z dość denerwującym problemem. Otóż podczas postoju w samochodzie odczuwa się delikatne drżenie. Drżenie również jest wyczuwalne na lewarku zmiany biegów (czasami widać jak lewarek delikatnie drży). Nie ma znaczenia czy samochód jest rozgrzany czy też nie. Sprawdzałem VCDS - błędów brak. Rozrząd, świece, eksploatacja - niedawno wymienione. Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni, są w porządku. Robiłem test dwumasu - również w testach drogowych wyszło ok. Czy ktoś miał podobny problem lub wie o co może chodzić? Cały czas jakoś nie daje mi spokoju ta skrzynia biegów...

Dane techniczne Audi A4 B5 RS4 2.7 T 380KM 279kW 1999-2001

Podstawowe parametry Audi A4 B5 RS4 2.7 T 380KM 279kW
Produkowany od 1999 do 2001 roku
Pojemność skokowa 2671 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 380 KM (279 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 2500-6000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 30
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Audi A4 B5 RS4 2.7 T 380KM 279kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B5 RS4