Szukaj

Informacje o Audi A4 B7

Lata produkcji: 2004 – 2009
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz

Oceny Audi A4 B7

Liczba ocen: 302
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,1
~Adam
Audi A4 B7
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Wygodne, dobrze prowadzące się auto (szczególnie w zakrętach), niestety olejożerny silnik, usterki instalacji elektrycznej (przeróżnych czujników) i brak przestrzeni dla pasażerów na tylnej kanapie zaniża ocenę. Ogólnie fajne auto, rzadko kiedy mnie zawodziło a robię nim przebiegi po 30tyś rocznie. Instalacja elektryczna niestety w tym przypadku nie pokazuje niemieckie solidności może po prostu taki trafił mi się egzemplarz ale jak na swoje 317tysiecy wnętrze nadal prezentuje się bardzo dobrze.
4,8
~sebutek
Audi A4 B7
Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Świetne auto z oszczędnym i dynamicznym silnikiem. Auto użytkowałem od 2007 roku, sprowadzone z Francji po drobnej stłuczce z przebiegiem 113.000 km. Zrobiłem nim około 100 tysięcy kilometrów, olej i filtry wymieniane co 10-12 tysięcy kilometrów. Po drodze przydarzyło się kilka usterek, mianowicie do wymiany był: czujnik temperatury spalin, łożysko prawego koła, padła sprężarka klimatyzacji, jeden sensor PDC, padł alternator i 2 razy wymieniałem końcówki drążków a reszta to eksploatacja czyli tarcze, klocki, filtry i oleje. Więc za bezawaryjność 5 gwiazdek. Auto posiada DPF ale nie było z nim absolutnie żadnych problemów. Miałem wersje z praktycznie maksymalnym wyposażeniem więc użytkowało się wyśmienicie. Jednak dla 4 osobowej rodziny jest ciut za mały.
4,4
~Piotrek
Audi A4 B7
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Samochód użytkuję przeszło 10 lat i do tej pory nie sprawił mi poważniejszych problemów (nie licząc drobnych usterek-alternator regeneracja, wymiana sprężyn tylnych zawieszenia S line, spompka spryskiwaczy) Silnik BRE nie ruszana pompa oleju (można poczytać na forach odnośnie wadliwej pompy) kupiony z przebiegiem 87000 km teraz ponad 215000 km jazdy w długich trasach bezproblemowo. Od trzech lat małe przebiegi rzędu 3000 km rocznie i w związku z tym trochę się zamulił (turbina EGR DPF) także samochód na dłuższe trasy lub od czasu do czasu trzeba go przegnać) Poza opisanymi dolegliwościami samochód jak najbardziej mogę polecić.

Raporty spalania Audi A4 B7

Liczba raportów: 486
Średnie spalanie dla Audi A4 B7
7,4 – 18,5
l/100 km
5,6 – 9,4
l/100 km
9,5 – 24,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Audi A4 B7
Sedan 3.2 FSI quattro 255KM 188kW
Średnia cena za zrobienie 100 km na gazie z benzyną przez bezpośredni wtrysk to ok 65 zł, wyjeżdżam cały zbiornik gazu i na stacji tankuję do pełna benzynę oraz gaz, jeżdżąc więcej po mieście albo cisnąc po autostradzie wyjdzie 70/75 zł przy cenach z końca 2023 przy stałej prędkości ok 100 km/h to nawet do 55 zł za 100 km udało się zejść, głównym problemem jest manual, który przy 90 km/h ma 2000 obrotów na min więc jak trasy to bardziej polecam Tiptronic, silnik pięknie pracuje i odwdzięcza się za dobre traktowanie gorąco polecam.
9,3
Audi A4 B7
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Jezeli chodzi o moj ezgemplarz (1.8 T Quattro z 6 biegowa skrzynia) to spalanie zalezy jedynie od osoby ktora prowadzi, u mnie przy podniesionej mocy do 193 konii mozna bez problemu (nawet w zime) zejsc na autostradzie do spalania rzedu 6.5-7 L przy braku dynamicznej jazdy na 6 biegu. Z kolei w miescie w lato, bez problemu mozna wykrecic 7-7.5L biorac pod uwage bardzo spokojna jazde. U mnie srednie dlugoterminowe spalanie to 9.5L ale nie kupilem tego auta zeby sie toczylo, tylko zeby wykorzystywac potencjal tego silnika w polaczeniu ze stalym napedem na 4 kola :). W zime nie ma praktycznie szans by zejsc ze srednim spalaniem nizej niz 10L.
6,9
Audi A4 B7
Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Avant. Silnik BRB. Opony 235/45/R17. Użytkuję 3 lata. Przejechałem ok. 60 tys. km. Spalanie trasa ok. 90km/h - 6,1l (trasa 100km), 6,3 l (32 km do pracy). W mieście krótkie dystanse na zimnym silniku średnio 8l lato, 10l zima. 130km/h ok. 6,9l. Cegła na gazie 170-190km/h 10,5l. VMAX ok. 195km/h.
Audi A4 B7