Szukaj

Informacje o Audi A4 B7

Lata produkcji: 2004 – 2009
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz

Oceny Audi A4 B7

Liczba ocen: 280
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,8
~sebutek
Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW
Audi A4 B7
Świetne auto z oszczędnym i dynamicznym silnikiem. Auto użytkowałem od 2007 roku, sprowadzone z Francji po drobnej stłuczce z przebiegiem 113.000 km. Zrobiłem nim około 100 tysięcy kilometrów, olej i filtry wymieniane co 10-12 tysięcy kilometrów. Po drodze przydarzyło się kilka usterek, mianowicie do wymiany był: czujnik temperatury spalin, łożysko prawego koła, padła sprężarka klimatyzacji, jeden sensor PDC, padł alternator i 2 razy wymieniałem końcówki drążków a reszta to eksploatacja czyli tarcze, klocki, filtry i oleje. Więc za bezawaryjność 5 gwiazdek. Auto posiada DPF ale nie było z nim absolutnie żadnych problemów. Miałem wersje z praktycznie maksymalnym wyposażeniem więc użytkowało się wyśmienicie. Jednak dla 4 osobowej rodziny jest ciut za mały.
4,4
~Piotrek
Sedan 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Audi A4 B7
Samochód użytkuję przeszło 10 lat i do tej pory nie sprawił mi poważniejszych problemów (nie licząc drobnych usterek-alternator regeneracja, wymiana sprężyn tylnych zawieszenia S line, spompka spryskiwaczy) Silnik BRE nie ruszana pompa oleju (można poczytać na forach odnośnie wadliwej pompy) kupiony z przebiegiem 87000 km teraz ponad 215000 km jazdy w długich trasach bezproblemowo. Od trzech lat małe przebiegi rzędu 3000 km rocznie i w związku z tym trochę się zamulił (turbina EGR DPF) także samochód na dłuższe trasy lub od czasu do czasu trzeba go przegnać) Poza opisanymi dolegliwościami samochód jak najbardziej mogę polecić.
3,4
~Krzychu
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Audi A4 B7
Od początku , dynamiczne i pewne w prowadzeniu , wykonane staranie ( plastiki , spasowanie elementów naprawdę świetne ) w środku cicho i wygodnie , dobre nagłośnienie i osobiście fajny pakiet stylistyczny , auto pięknie się prezentuje . Dalej , prowadzenie w zakrętach naprawdę świetnie , auto pewnie się prowadzi i trzyma drogi . Kolejno spalanie przy ciężkiej nodze 7 przy eko. udało mi się zejść do 5,5 z jadąc ok 90km/h . Przestrzeni sporo z przodu wygodnie się siedzi ale z tyłu nie można tego powiedzieć . Karoseria świetna , brak rdzy . Widoczność naprawdę kiepska , przy podjechaniu pod sygnalizator , nie widzimy go . przednia szyba jest bardzo mała . Klima i wentylacja daje radę . Koszta utrzymania i tutaj zaczynają się schody , części do tanich nie należą , usterki są bardzo drogie . Co do mojego przypadku , auto sprowadziłem z Niemiec i powiem , że niczym nie poruszałem się z taką ,,gracją '' lecz przez usterki przekląłem ten samochód i pozbyłem się przy pierwszej okazji . DPF , Sprzęgło i Pompo-wtryski kolejno awaria silnika zabiły we mnie przekonanie do Marki . Reasumując , Jeśli mógłbym kupić to auto z salonu to bez zastanowienia , a jeśli miałbym być kolejnym właścicielem - nigdy Więcej . Pozdrawiam serdecznie

Raporty spalania Audi A4 B7

Liczba raportów: 436
Średnie spalanie dla Audi A4 B7
7,5 – 16,2
l/100 km
6,1 – 9,4
l/100 km
8,6 – 24,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
Wynik na postawie 8000km z komputera. Jazda po miescie w średnim zatłoczeniu, jakies swiatłą korki trzeba liczyc +/- 13l Srednio po 8000km komputer pokazuje 9,5 (65% miasto / 35% trasa) Na trasie (nie autostrada) 50-100km przy mega ekonomicznej jeździe mozna zejsc ponizej 6 litrów (na komputerze) Autostrada miedzy 120-140km/h - to jest +/- 8-8,5l (z komputera) Ogólnie do miasta samochod troche kiepski bo zbiera sie troche mułowato, trzeba krecic na wysokie obroty, ale powyzej 2500-3000 na trasie turbo daje rade. Przyspieszanie powiedzmy od 140km do 180 bez problemu. Czuc wtedy moc tego silnika :)
10,8
Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi A4 B7
Niektórzy mogą niewierzyc w moje pomiary lecz umówmy się... Po co mam kłamać przy takim temacie... Auto do tanich nie należy to fakt, spalanie czasem daje się poznać. Raz byłem u mechanika na zmianę pompy ciśnieniowej oleju nooo czy jakoś tak nie znam się haha. W każdym razie była to mała cześć która kosztowała mnie 750 zł z robocizną. Nie tanio. Podsumowując ja jestem zadowolony z auta jak i jego spalania. Tak dodam tylko że te silniki lubią niby olej, ja miałem farta i mi nie jara :) Pozdrawiam i polecam.
12,1
Avant 2.0 TFSI quattro 200KM 147kW
Audi A4 B7
Samochód swoje spali, o czym wiedziałem przed jego zakupem, oraz byłem na to gotowy. Mimo wszystko jak w memie "niby człowiek wiedział, a jednak trochę się łudził" Z drugiej strony podobnych gabarytów samochód z dużo słabszym silnikiem oraz w ośce nie palił jakoś dużo mniej, a jednak w przypadku A4 "fun" jest dużo większy.
Audi A4 B7