Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A4 B7 Sedan

Lata produkcji: 2004 - 2008
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Oceny Audi A4 B7 Sedan

Ogólna ocena
4,18
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Układ jezdny
WADY - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Dane techniczne Audi A4 B7 Sedan

Podstawowe parametry Audi A4 B7 Sedan
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Wymiary zewnętrzne Audi A4 B7 Sedan
Długość 4586 mm
Szerokość 1772 mm
Wysokość 1427 mm
Rozstaw osi 2642 mm
Rozstaw kół - przód 1519 mm
Rozstaw kół - tył 1514 mm
Zwis przedni 934 mm
Zwis tylny 1010 mm
Prześwit 120 mm
Wymiary wewnętrzne Audi A4 B7 Sedan
Odległość od siedziska przedniego do dachu 976 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 946 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1400 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1367 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1200 mm
Wymiary bagażnika Audi A4 B7 Sedan
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 720 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 442 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Wysokość bagażnika 471 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1088 mm
Wysokość progu załadowczego 727 mm
Własności transportowe Audi A4 B7 Sedan
Drzwi tylne - szerokość 898 mm
Szkic techniczny Audi A4 B7 Sedan

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi A4 B7 Sedan
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1909
Koszt ogólny 28,88 PLN
LPG21.45 PLN
ON29.79 PLN
PB25.82 PLN
Wydatki serwisowe 6,90 PLN Pozostałe wydatki 10,49 PLN

Autodiagnoza Audi A4 B7

Liczba wpisów: 155
Spalanie + lewe okno kierowcy
dodał: fcunited, 3 lata temu
Witam. W moim aucie mam dwa głowne problemy które mnie nurtują. Pierwszy to zamykanie okna za pomocą przycisku w drzwiach. przycisk mi ten nie dziala i okno sie nie zamyka, jednak kiedy zamykam z pilota samochod to okno sie zamyka(dluzej przytrzymuje guzik 'zamkniecia auta'). nie wiem czy bedzie to wina silniczka (pewnie nie), przekaznika (tez nie), wiec jedynie mysle ze bedzie to wina tego guzika odpowiedzialnego za zamkniecie okna. drugi problem mam ze spalaniem ktore mi pokazuje na liczniku. z rana pod odpaleniu auta i ruszeniu paru metrow pokaze 15l/100km a po okolo 200...
Pękniety tłok
dodał: ~Audi RS, ponad rok temu
Autko od dłuższego czasu chodziło tylko na 6 garach, zdiagnozowano wypadanie zapłonu na 1 i 3 garze. Po wymianie cewek autko równo pracuje, z tym że niezbyt długo. Problem powraca i kończy się pęknięciem tłoka na 8 garze. Zaznaczam, że przy odpalaniu auta za każdym razem było słychać napęd rozrządu jakby łańcuch był rozciągnięty.
Akumulator
dodał: dziudka, 3 lata temu
Witam. Mam następujący problem: autko pięknie chodziło do dnia, kiedy 1 dzień stało w garażu i na 2 dzień już nie chciało odpalić ;/. Ładowałam aku od rana do wieczora, następnie rano znowu nie chciało odpalić. Zaznaczam przy tym, że auto odpaliło, gdy aku było w prądzie. Czy to wina aku, rozrusznika czy może jeszcze czegoś innego? Do tego wszystkiego zapaliła się kontrolka ESP, ale podejrzewam, że nie ma to nic wspólnego z aku..;/. Jeśli muszę kupić nowe aku to jakie będzie najlepsze do podanego modelu? Proszę o pomoc;)

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B7 Sedan