Szukaj

Informacje o Audi A4 B7 Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW 2004-2008

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1800-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 quattro
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

5,0
~Roman
Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi A4 B7
Posiadam ten samochód prawie 10 lat i przejechałem nim osobiście ponad 300 tyś. km, więc myślę, że to odpowiedni czas, żeby się wypowiedzieć. Do zakupu tego modelu długo się przymierzałem. Miałem dylemat, czy wybrać e90 czy Audi a4. Natomiast, gdy przejechałem się pierwszy raz w komisie a4 b7, a potem e90, to stwierdziłem, że muszę mieć Audi. Między tymi autami jest przepaść w wygodzie. Mój egzemplarz jest z silnikiem 2.0 Turbo FSI EA113 BGB. Wiele ludzi myli ten silnik z EA888, który jest w B8, a to poważny błąd. W a4 b7 jest ea113, który jest bardzo udany, nie bierze oleju i jest bezobsługowy. Moim autem przejechałem już ponad 450 tyś. km w tym 200tyś. na gazie i muszę przyznać, że silnik w dalszym ciągu jest w dobrej kondycji. Utrzymanie tego auta jest bardzo tanie, praktycznie nic się nie psuje, a części są tanie jak barszcz. Bardzo dużo jeżdżę, a w trasie przy 220km/h auto płynie jak statek, a w środku cisza. Miałem wiele aut, lecz myślę, że warto dopłacić do a4 i mieć przyjemność z jazdy.
4,6
~LJ krk
Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi A4 B7
jestem po prostu bardzo zadowolony i nastepnym samochodem bedzie najprawdopodobniej audi. nie kupujcie w polskich salonach!!! JA MOJA KUPILEM W DUŃSKIM SALONIE I WYSZLO 30 TYS TANIEJ!! gwarancja jest miedzynarodowa respektowana we wszystkich krajach uni!
3,5
~Janusz
Sedan 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi A4 B7
Myślałem że za tą kasę będzie fajne...zawiodłem się na całej linii.
Audi A4 B7 Sedan