Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A4 B8 Avant Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Klasa średnia

W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. Najsłabsze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuścić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. Chętnie się zbiera, żwawo przyspiesza i całkiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiągi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdły, ale wersja 170-konna pasuje jak ulał. Czuć rezerwę mocy, a autem jeździ się płynnie i łatwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomą różnicę w osiągach, dlatego po lepszą dynamikę lepiej sięgnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A4 B8

Liczba wpisów: 155
Brak mocy
dodał: MANIEK-AUDI_86, 3 lata temu
Witam, od jakiegoś czasu w mojej Audi brakuje mocy powyżej 2000 obr/min, niekiedy nawet po przekroczeniu 120 km/h całkowicie odcinało mi turbinę. Nie wiem czy to turbina siada czy może coś innego. Po podpięciu pod komputer wyskakuje, że turbina jest przeładowana ale mechanik stwierdził, że turbo jest ok tylko do wymiany jest zawór N75 sterujący właśnie turbem. Jeżeli miał ktoś taki problem proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Pozdrawiam
Skrzynia automat
dodał: paweł_hołderny, ponad rok temu
Witam to po 1 posiadam audi a4 b6 2.0 b automat multitronic skrzynia nowy typ generacji kod silnika alt ogolnie mam problem taki iż jak silnik odpalam rano i jak ostygnie czyli tylko na zimnym na pulpicie po przejchaniu sie z 5 km czyli jak sie zagrzeje znikaja mi biegi P R N D i jadac tak z np 100 km zapala sie na chwile ale rzadko jak biegi przełącza normalnie auto jedzie dobrze itd ale wsteczny raz wejdzie raz nie tzn wejdzie bo czuje ze wsteczny wszedł ale albo auto stoi albo jedzie pomalu ale zawsze zrobie na N wlaczy mi sie tryb awaryjny wlacze R i jedzie ok zgasze odpale D i jazda...
Skrzynia biegów
dodał: Coolio6969, 3 lata temu
czy u was tez wystepuje problem z wrzuceniem R i 1 na postoju z włączonym silnikiem ? Ciezko wchodzi jak troche pochodzi i sie rozgrzeje jest juz dobrze. od czego to zalezy sprzeglo synchornizatory czy to typowe dla tego samochodu?

Dane techniczne Audi A4 B8 Avant Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW 2012-2015

Podstawowe parametry Audi A4 B8 Avant Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 4780 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2150-4780 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Audi A4 B8 Avant Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B8 Avant Facelifting