Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A4 B8 Limousine Facelifting 3.0 TDI 204KM 150kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Klasa średnia

W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. Najsłabsze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuścić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. Chętnie się zbiera, żwawo przyspiesza i całkiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiągi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdły, ale wersja 170-konna pasuje jak ulał. Czuć rezerwę mocy, a autem jeździ się płynnie i łatwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomą różnicę w osiągach, dlatego po lepszą dynamikę lepiej sięgnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A4 B8

Liczba wpisów: 155
Akumulator
dodał: dziudka, 3 lata temu
Witam. Mam następujący problem: autko pięknie chodziło do dnia, kiedy 1 dzień stało w garażu i na 2 dzień już nie chciało odpalić ;/. Ładowałam aku od rana do wieczora, następnie rano znowu nie chciało odpalić. Zaznaczam przy tym, że auto odpaliło, gdy aku było w prądzie. Czy to wina aku, rozrusznika czy może jeszcze czegoś innego? Do tego wszystkiego zapaliła się kontrolka ESP, ale podejrzewam, że nie ma to nic wspólnego z aku..;/. Jeśli muszę kupić nowe aku to jakie będzie najlepsze do podanego modelu? Proszę o pomoc;)
Spalanie + lewe okno kierowcy
dodał: fcunited, 3 lata temu
Witam. W moim aucie mam dwa głowne problemy które mnie nurtują. Pierwszy to zamykanie okna za pomocą przycisku w drzwiach. przycisk mi ten nie dziala i okno sie nie zamyka, jednak kiedy zamykam z pilota samochod to okno sie zamyka(dluzej przytrzymuje guzik 'zamkniecia auta'). nie wiem czy bedzie to wina silniczka (pewnie nie), przekaznika (tez nie), wiec jedynie mysle ze bedzie to wina tego guzika odpowiedzialnego za zamkniecie okna. drugi problem mam ze spalaniem ktore mi pokazuje na liczniku. z rana pod odpaleniu auta i ruszeniu paru metrow pokaze 15l/100km a po okolo 200...
Wyświetla się symbol oliwiarki i napis sensor
dodał: ~Wiesiek Cichy, 2 lata temu
W czasie pracy silnika pojawia się symbol olejarki i napis sensor, jednocześnie wskaźnik temperatury oleju spada do zera. po jakimś czasie symbol sensora znika i na wskaźniku temperatury wszystko jest ok.

Dane techniczne Audi A4 B8 Limousine Facelifting 3.0 TDI 204KM 150kW 2012-2015

Podstawowe parametry Audi A4 B8 Limousine Facelifting 3.0 TDI 204KM 150kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1250-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje moc max w zakresie 3500-4500

system wtrysku bezpośredniego Common-Rail, wtryskiwacze piezoelektryczne
Przeniesienie napędu Audi A4 B8 Limousine Facelifting 3.0 TDI 204KM 150kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B8 Limousine Facelifting