Szukaj

Informacje o Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Klasa średnia

W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. Najsłabsze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuścić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. Chętnie się zbiera, żwawo przyspiesza i całkiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiągi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdły, ale wersja 170-konna pasuje jak ulał. Czuć rezerwę mocy, a autem jeździ się płynnie i łatwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomą różnicę w osiągach, dlatego po lepszą dynamikę lepiej sięgnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3650 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1500-3650 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje W pełni elektroniczny układ sterowania silnikiem, elektroniczny pedał przyspieszenia.
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~karaś
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
Audi A4 B8
cóz dałbym 4,5 ale nie ma takiej opcji niestety, moim osobistym zdaniem samochód jest rewelacyjny, jedynie cena zakupu jest kosmiczna dla zwykłych ludzi, ja kupiłem uzywke bo nie stać mnie na nowy i jestem zadowolony z zakupu. Szukałem słabych stron i tak naprawde ciezko jest je znaleść, ktoś kto naprawde ma porównanie w B7 I B8 zobaczy ze róznica jest bardzo duza, przede wszystkim komfort jaki oferuje samochód, zdecydowanie urósł w porównaniu do poprzednika jeśli ktoś nie wierzy to niech usiądzie do jednego i drugiego i przekona sie sam ze nie rzucam słów na wiatr. Dla mnie oceny niektórych osób na poziomie 3 i nizej są poprostu śmieszne, bo takie same oceny dają swoim astrom 1 więc totalne nieporozumienie, długo sie zastanwaiałem nad zakupem, spory wydatek ale dziś wiem ze warto, stojąc w korku czujesz ze jesteś w aucie klasy premium i przyciągające spojrzenie sexowna sylwetka pojazdu z pięknymi łezkami z przodu i led tył jest poprostu oszałamiająca. jeśli chodzi o baganik to jest spory, dość niski się wydaje ale spokojnie da się zapakować na dłuzszy wyjazd przez jego długość, oczywiście ktoś pisze ze jest mały ale to nie samochód do wożenia pustaków na budowe o czym chyba niktórzy zapominają, co przez takie opinie odstrasza ludzi czytających ten portal, a czyta to sporo osób bo mam rozpoznanie wśród zanjomych, podsumowując jeśli dysponujesz takimi pieniędzmi aby kupić ten pojazd to go kup a nie bedziesz żałował, moim zdaniem idealny na dojazdy do pracy, szkoły, wczasy i na kazdą inną okazję, jedynym zmartwieniem jakie bedziesz miał uzytkując ten samochód to to czy Ci go nie ukradną... niestety, polecam wszystkim i mam nadzieje ze opinia pomogła, i taka rada nie czytajcie steku bzdur gdzie ktoś tylko narzeka bo kazdy samochód ma swoje plusy i poprostu te osoby nigdy nie maiały tego samochodziku. pozdrawiam
4,8
~Pablito_0
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
Audi A4 B8
Auto jest godne polecenia. Jest w rodzinie ponad 5 lat i sprawuje się bardzo, bardzo przyzwoicie. Jakość materiałów, użytych do wyprodukowania tego pojazdu, jest conajmniej bardzo dobra.
4,5
~bimber
Limousine 1.8 TFSI 120KM 88kW
Audi A4 B8
brakuje trochę mocy - ale tragedii nie ma - podobnie jeździł 140 konny nissan primera (Silnik)

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 19
Drżenie - lewarek zmiany biegów, cała karoseria
  • Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Witam! Borykam się z dość denerwującym problemem. Otóż podczas postoju w samochodzie odczuwa się delikatne drżenie. Drżenie również jest wyczuwalne na lewarku zmiany biegów (czasami widać jak lewarek delikatnie drży). Nie ma znaczenia czy samochód jest rozgrzany czy też nie. Sprawdzałem VCDS - błędów brak. Rozrząd, świece, eksploatacja - niedawno wymienione. Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni, są w porządku. Robiłem test dwumasu - również w testach drogowych wyszło ok. Czy ktoś miał podobny problem lub wie o co może chodzić? Cały czas jakoś nie daje mi spokoju ta skrzynia biegów - wydaje mi się, iż problem pochodzi właśnie z niej.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Świeca zapłonowa.
  • Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Występowanie usterki:
Po 14000 przebiegu padła świeca zapłonowa. Usuwanie usterki trwało 4 dni!!!. W tym czasie dysponowałem autem zstępczym ale to totalna porażka. Na początek zholowano samochód do Servisu który nie ma autoryzacji do napraw gwarancyjnych (późny wieczór piątek błąd pracowników Assistans Audi),w sobotę przeholowano go do Serwisu z atoryzacją ale jedynego w Warszawie który nie pracuje w sobotę (Szewczyk). W poniedziałek samochód nie został zdiagnozowany(brak mocy przerobowych lub chęci do naprawy gwarancyjnej), wtorek kłopoty z diagnozą komputery nie wskazują takich usterek. Późnym popołudniem odebrałem samochód z Serwisu. Generalnie do samochodu nie mam uwaga spisuje się bardzo dobrze zgodnie z oczekiwaniami.
gubi zapłon po ssaniu
  • Audi A4 B8 Limousine
  • silnik
witam, mam taki problem ze sprowadzonym audi, a mianowicie jak zejdzie ze ssania pracuje normalnie a jak raz dodam gazu to potem już gubi zapłon i się dławi na wolnych obrotach( przy dodawaniu gazu jest idealnie) dopóki nie zagrzeje się do normalnej temperatury ok 90stopni i pracuje idealnie... proszę pomóżcie. i tu pytanie także do acbot bo on wypowiadał się o takim audi że kostka była luźna, czy twoje objawy wyglądały tak samo?? dodam że elektronik sprawdzał na kompie i powiedział ze z tej strony ok. proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie
Audi A4 B8 Limousine