Szukaj

Informacje o Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Klasa średnia

W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. Najsłabsze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuścić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. Chętnie się zbiera, żwawo przyspiesza i całkiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiągi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdły, ale wersja 170-konna pasuje jak ulał. Czuć rezerwę mocy, a autem jeździ się płynnie i łatwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomą różnicę w osiągach, dlatego po lepszą dynamikę lepiej sięgnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

Powagosław
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Luzacjusz
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Oceny Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW 2008-2011

Ogólna ocena
4,16
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(67%) NIE(33%)
ZALETY + Układ jezdny + Wyciszenie + Ergonomia
WADY - Drobne usterki - Poważne usterki - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

Wojti
Audi A4 B8 Limousine
2.0 TDI 170KM 125kW (2008-2011) 4,23
Fajny samochód chociaż jak dla mnie zawieszenie trochę za twarde ale za to w zakrętach jedzie jak po szynach coś za coś. Super xenony skrętne fajny gadżet i co najważniejsze genialne hamulce po prostu samochód staje jak wryty. Z minusów to jak dla mnie za dużo jest elektroniki np: nie ma bagnetu oleju stan sprawdza się w komputerze! poza tym samochód jest nisko zawieszony i trzeba uważać na przedni zderzak który jest bardzo ładny ale łatwo...
dodano 9 lat temu przez Wojti
kozik
Audi A4 B8 Limousine
2.0 TDI 170KM 125kW (2008-2011) 3,38
Auto absolutnie nie jest złe, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny jest świetne, można by powiedzieć że najładniejsze w klasie, ale ogólnie nie wypada najlepiej, ma swoje wady, samochód ma nie tylko wyglądać!! Jeżdżę już od wielu lat i miałem bardzo dużo osobówek i mogę coś na temat samochodu powiedzieć.
dodano 7 lat temu przez kozik
looke
Audi A4 B8 Limousine
2.0 TDI 170KM 125kW (2008-2011) 2,46
Tragiczny samochód. Bardzo ładny, elegancki - marzenie każdego Polaka ... ale tak awaryjnego samochodu nie miałem nigdy i mam nadzieję mieć nie będę! ASO potrafi wymienić olej w silniku, ale poważne naprawy tego sprzętu niestety ich przerastają - samochód spędził w serwisie wiele miesięcy :( To się w praktyce nazywa "przewaga dzięki technice". Bezawaryjność, wysoka jakość i niska utrata wartości Audi to mit. Naprawdę długo...
dodano 3 lata temu przez looke

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 17

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dane techniczne Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW 2008-2011

Podstawowe parametry Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje System wtrysku bezpośredniego Common-Rail z ciśnieniem wtrysku 1800 bar, wtryskiwacze piezoelektryczne, ośmiootworowe dysze wtryskowe, turbosprężarka ze zmienną geometrią łopatek turbiny i chłodnicą powietrza doładowującego, obrotowe i styczne kanały dolotowe, sterowany kanał obrotowy, sterownik Bosch EDC 17.
Przeniesienie napędu Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Audi A4 B8 Limousine