Szukaj

Informacje o Audi A4 B9 Limousine

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4726 mm
Szerokość 1842 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2022 mm
Wysokość 1427 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1555 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 1026 mm
Prześwit 160 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1039 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 953 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1476 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1446 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1421 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 965 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1081 mm
Wysokość progu załadowczego 684 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Ergonomia + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~paweł_budzich
Audi A4 B9
Limousine 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Co tu dużo mówić, całokształt na duzy plus. S-line robi robotę , tak jak i 252km , wgniata w fotel aż miło, na ulicy robi duże wrażenie prawie każdy za nim spogląda ... Nagłośnienie B&O robi mega robote nie trzeba mięć masazy foteli taki ładny basior idzie. Szczyt techniki wszystko jest przemyślane na 100% . Kierowca ma bardzo mało roboty przy jego obsłudze. System MMI bardzo fajny i intuicyjny ale problematyczny z łączeniem kont i konfiguracją internetu i WLANU ... Do tej pory mam z tym problem i muszę zgłosić się z tym o pomoc... Reszte opisze poniżej...
4,8
~Maciek
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Świetny bardzo spójny pakiet. Nic nie rozczarowuje, raczej pozytywnie zaskakuje. Wygląd, komfort, możliwości w zakrętach. Wszystko jest przemyślane i z czegoś wynika, a nie dlatego, że komuś się tak narysowało, albo właściwie to nie wiedział jak lepiej zrobić. Nie jest tak jak w samochodach luksusowych z Azji, że większość parametrów jest super, ale część mocno rozczarowuje. Wszędzie osiąga świetny wynik. Używanie tego samochodu sprawia bardzo dużą frajdę i różnica między autami z tego segmentu z poza klasy premium jest zaskakująco duża.
4,8
~Sławek
Audi A4 B9
Limousine 1.4 TFSI 150KM 110kW
Czym dłużej jeżdżę tym bardziej się przekonuje, może teraz trochę inaczej bym skonfigurował auto ale to drobiazgi. Na plus: - wygląd, - układ jezdny, - komfort, - systemy wspomagające na minus: - spalanie mogło być trochę mniejsze - już dwa razu uzupełniałem olej w silniku - system start i stop
Średnie spalanie dla Audi A4 B9 Limousine
6,4 – 9,5
l/100 km
4,7 – 7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI 252KM 185kW
2.0 tfsi 252 quattro usa 245/45 R18. Miasto 50tys, korków brak, średnia po jeżdżeniu po mieście bez celu relaksując i delektując się komfortem spokojna oszczędna jazda 4osoby na pokładzie AC On, wynik po 70km 7,6l. Jazda w długą trasę 400 kilometrów średnia prędkość 65km/h (czyli odcinek 40kilometrow autostrady 140km/h i później w miarę możliwości poza zabudowaniami 100-115, w miejscowościach przepisowo) wynik 6,5l :⁠-⁠) super. Można i da się zrobić 5.8l ale nie przekraczamy 100 i brak autostrady (autostrada bardzo go boli przy 140-170 to 9-10-11l zależy od warunków to nie diesel) Jeżeli chcesz cały czas 90% mocy wykorzystywać to na 100 spali do 15 nie więcej mi się nie udało chyba, że na złamanie karku i do wydmuchania uszczelki to może 18l... A taka normalna jazda do sklepu itp krótkie trasy lato 10-12l zima 14-15l
4,7
Audi A4 B9
Limousine 3.0 TDI 218KM 160kW
Jestem świadomy że mało kto będzie w stanie uwierzyć w spalanie które tutaj podałem. Dodam że jest to spalanie z wyłączonym systemem start stop zaś jeżdżę przewidywalnie ale też nie jestem mułem drogowym. Jak się mocniej wdusi gaz to jest wir w baku ale podczas normalnej jazdy tryb żeglowania czy hamowania silnikiem na podstawie gpsu działa znakomicie. Trzy lub cztery pierwsze biegi są krótkie, ostatnie są bardzo długie. Stąd przyspieszenie i dynamika jest dość imponująca jak na tą moc (nie pojemnosc) a cisza i niskie spalanie podczas jednostajnej jazdy nieoceniona. Przy 100kmh mamy około 1300 obrotów. Spalanie na kołach 225/50/17 zimowych przy 20-25 stopniach za oknem, także klimatyzacja coś pracuje ale bez stresu. Sam osobiście jestem w dużym szoku gdyż inne auta np BMW 525d f11 w identycznych warunkach potrzebowało 8.4l na 100km. Tutaj mamy wynik dwa razy lepszy a pod nogą pracuje tyle samo koni z tym że tam mamy 2l silnik a tutaj 3l.
7,4
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Cykl mieszany 80% trasa 20% miasto - srednia 7.1 L / 100 km z kilku tysiecy kilometrow. Przy trybie sport spalanie wzrasta o okolo litr, ale wtedy ciezko sie powstrzymac i nie jezdzic dynamicznie. Skrzynia manualna.
Audi A4 B9 Limousine