Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Audi A6 C5 S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW 1999-2004

Audi A6 C5 S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW 1999-2004
Lata produkcji: 1999 - 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Dane techniczne Audi A6 C5 S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW 1999-2004

Podstawowe parametry Audi A6 C5 S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW
Produkowany od 1999 do 2004 roku
Pojemność skokowa 4172 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 420 Nm przy 3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 40
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84,5 x 93 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Audi A6 C5 S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 quattro
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Audi A6 C5

Liczba wpisów: 45

Pompa paliwowa.

dodał: ~2,5 TDI 150 KM ( V6), 9 lat temu
Mam Audi A6 z rocznika 98`. Problemy z pompą zaczęły się niedługo po kupnie. Masę pieniędzy wpakowałem w niego, żeby jeździł tak jak powinien. Ogólnie dowiadując się te modele z silnikami 2,5 tdi mają problem z pompami (nie wiem jak te po FL, które mają 180 km ). Trzeba je regenerować, choć nie raz jest to wina osprzętu. Regeneracja i naprawy to koszt. Trzeba również dokładnie ustawiać pompę. PS. Znakiem rozpoznawczym zużycia pompy jest słabe odpalanie, dymienie oraz mała moc przy przyspieszaniu (duszenie, spadek mocy itp). Zdarza się również, że auto po prostu stanie i nie odpali.

Trzecie światło stop.

dodał: ~shogun, 7 lat temu
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci

Tylne zawieszenie quattro.

dodał: ~Juniu, 9 lat temu
Słabe drążki ustalające kąt położenia koła z tyłu, szybko padają jazdą z przyczepą. Usunięto tą usterkę w nowszych modelach.

Publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Audi A6 C5 S6 Avant
Aktualnie przeglądasz Audi A6 C5 S6 Avant