Szukaj

Audi A6 C5 Sedan 1.8 T 150KM 110kW 1997-2004

Informacje o Audi A6 C5 Sedan 1.8 T 150KM 110kW 1997-2004

Lata produkcji: 1997 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 1750-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 86,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Audi A6 C5 Sedan 1.8 T 150KM 110kW 1997-2004
9,7
l/100 km
11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Liczba komentarzy: 1
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
To auto i z gazem nie jest nawet zbyt oszczędne , części nie są tanie , do opla jakiegoś w tym roczniku , albo renaulta kupił bym za 1.4 ceny te same części , często pojawiają się problemy z dławieniem się , nie równa pracą silnika , mocy to auto ma sporo ale nie w stosunku do masy , jestem trochę zawiedziony ogólnie fajne auto , ładne , wygodne , ale nie jest tego warte , to nie są te audi co z przed laty , audi 80 , 100 to były niezniszczalne jak czołgi dosłownie , jak ktoś chce dla wyglądu to polecam , jak ktoś szuka czegoś oszczędnego z tanimi częściami to radzę sobie wybić to z głowy , części zamienne w brew pozorom też nie są tanie i do tego odbiegają trwałością od oryginału - do tego im daleko , np ja łączniki stabilizatora nowiutkie wymieniać musiałem ponownie po niecałej połowie roku - jazda tylko miejska , do tego opłaty też nie są zbyt tanie , jak bym kupił bmwe... Ceny tych aut również poleciały mocno w dół , na dzień dzisiejszy sądzę że nie warto , chyba że ktoś kupi tanio i ma kasy za dużo żeby ładować co chwila w coś - najgorsze ze najczęściej z silnikiem , a jak korozja zacznie wchodzić to się modlić , kolega swoje już zezłomować musiał , auto się złamało a z zewnątrz wyglądało na zdrowe ani grama rdzy nie było a rama zgniła... Szok nie polecam
Dodane 6 lat temu
8,1
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, wcześniej a4 b5 sedan w 1.8T palił mi 7.7l/100km w 30 % miasto, 70% trasa, tutaj liczyłem się z tym, że przybędzie z pół litra a przybyło o wiele mniej. Ze spalania 7.9l/100 km 30% miasto, 70% trasa mogę być tylko bardzo zadowolony. Jeżdżąc praktycznie tylko po mieście 90% miasto, 10% trasa nigdy nie wyszedł mi ponad 10l. Dane dotyczą obliczonego spalania od tankowania do tankowania, na jednej stacji, do odbicia, aczkolwiek wskazania fis'a praktycznie się pokrywają, są +/- 0.1l .
Dodane 9 lat temu
11,0
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
Witam, jeżdze od 3 lat audi A6 1.8T + LPG. POLECAM SERDECZNIE TEN SILNIK. Można gdybać że 150km to mało na taką budę, to bzdura! w zupelnosci wystarcza, jak i w normalnym poruszaniu i wyprzedzaniu. Spalanie rewelacyjne, w meiscie 12/13l, ( Przy ciezkiej nodze, światła> deptanie> hamowanie... na Trasie 300km autostradą przy predkosci 140-150km spalila 10l gazu! Bajka! Przypomnę ze mam załozone kołą 225/45/17. więc niby wiekszy opor ale ja tam różnicy w dynamice i spalaniu nie widze. SERDECZNIE JESZCZE RAZ POLECAM !
Dodane 11 lat temu

Usterki Audi A6 C5

Liczba wpisów: 75
Rdza w "ocynkowanym" audi
  • Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 193KM 142kW 1997-2001
  • części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak 37
Nie 11
Już przy rozglądaniu się za tym modelem wiedziałem, że ocynk to on ma tylko na papierze. W tym modelu często gniją/rdzewieją przednie i tylne błotniki (tylne tylko w Avant'cie bo nie posiadają chlapaczy przez co robią się odpryski i wdziera się rdza. Polecam zamontować chlapacze z Sedana, pasują bez problemu)wewnątrz drzwi pod listwami i dach. Tak w tym modelu rdza wychodzi nawet na dachu, a dokładniej w okolicach relingów oraz w kanałach odprowadzających wodę. Najśmieszniejsze jest to, że Golfy III, które cierpią na słabe blachy (tylko te powyżej 92', wczesne modele miały nawet ocynk) radzą sobie z korozją równie "dobrze" jak Audi a6 c5.
Dodane 10 lat temu
6 komentarzy
Pompa paliwowa od diesla.
  • Audi A6 C5
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Witam Mam Audi A6 C5 2,8 quattro 193KM w gazie i mam duży problem z odpaleniem tego auta. Sprzedający mi to auto powiedział mi że jest w nim pompka od diesla i to jest powód tego że samochód odpala mi po 5-7 kręceniu wyczerpując sporo akumulatora... Problem powtarza się kiedy samochód stoi nie odpalany przez dłuższy czas bo paliwo schodzi z obiegu. Mechanik jeden powiedział mi, że wystarczy coś poprzekładać przy kabelkach i będzie działać poprawnie, ponieważ dieslowska pompka podaje paliwo w prawo a benzynowska w lewo. Najlepiej pewnie będzie kupić pompkę od benzyny, mechanik od gazu próbował założyć jakich elektro zwór uniemożliwiający zejście paliwa z obiegu ale na marne. Proszę o pomoc
Dodane 12 lat temu
Ginące kierunki
  • Audi A6 C5 Sedan 3.7 V8 260KM 191kW 1999
  • instalacja elektryczna
Po przełączeniu drążka kierunków, migacz mignął 3 lub 2 razy i zamilkł. Innym razem migacz działał jakby niby nic a innym razem znów 1, 2 lub 3 i cisza Przerywacz kierunków znajduję się we włączniku świateł awaryjnych. Powodem nie działania kierunków lub nie właściwej pracy kierunków są wypalone bądź przekrzywione styki przekaźnika. Zdemontowałem włącznik awaryjny i rozebrałem go prawie na części pierwsze. Przeczyściłem styki i lekko podgiąłem. Złożyłem w odwrotniej kolejności i od 3 miesięcy działa jak nowy. Szczegóły naprawy ściagnięte z netu: http://surowy.studentlive.pl/audi/kierunki.doc oraz mój wpis na aWc: http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/audi-a6/naprawa-przelacznika-swiatel-awaryjnych-15273/
Dodane 13 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
3,5
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Warsztat nie nadaje się do instalacji LPG. Nie potrafili wyregulować własnoręcznie zamontowanej instalacji. Zwalali winę na silnik. Poza tym reklamują się jako autoryzowany warsztat AC STAG ale tak nie jest. Wystarczy sprawdzić listę autoryzowanych warsztatów na stronie AC STAG i tam ich nie ma - za tak kiepską jakość usług to się nie dziwię!!!!!!!
Dodane 5 lat temu
4,5
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Zamontowałem do swojego Audi instalacje firmy BRC Kit Alba. Bardzo dobra sprawdzona instalacja. Z tego co wiem już od dawna funkcjonuje na naszym rynku. Auto ma swoje lata ale daje radę z tą instalacją. Według mnie jeszcze dużooo pojeździ bezawaryjnie.
Dodane 8 lat temu
4,8
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 260 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bardzo dobra obsługa - czyli przedstawienie klientowi na jakiej instalacji nasze auto będzie chodziło najlepiej,logiczne rozmieszczenie instrumentów instalacji LPG przy silniku . AUDI 1,8 T 150 KM , SPALANIE; MIASTO 12,5 L TRASA 10,5 L - nie przekraczając prędkości 120 km/g Oczywiście przy normalnej jeździe .
Dodane 13 lat temu
Audi A6 C5 Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów