Szukaj

Informacje o Audi A6 C7

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Oceny Audi A6 C7

Liczba ocen: 159
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,5
~Marcin
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Samochód wygląda cały czas świeżo. Środek auta również nie odbiega od nowszych samochodów. Jakość materiałów wykończeniowych na wysokim poziomie i to tylko tyle z plusów. Mechanicznie to porażka. Silnik 2.0tdi może osiągami nie powala ale daje radę, za to problemy cały czas z osprzętem i silnikiem rujnują budżet. Skrzynia multitronic- oprócz płynnej delikatnej jazdy do niczego innego się nie nadaje. Serwis jej to dramat. Elektryka w tym aucie to też wieczna choinka. Rózne błędy, komunikaty na porządku codziennym Drugi raz na pewno bym nie kupił Audi A6 C7. Posiadam również starsze audi z 1.9tdi które jest starsze o 10lat i żadnych problemów i dokładek nie potrzebuje. Uważam, że Audi skończyło się w 2010r.
Dodane 3 miesiące temu
4,7
~Mariusz
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Jest to moje 1 Audi A6 C7 i już wiem że to najlepsze auto jakie mialem.Auto uniwersalne do wszystkiego duze pojemnie zrywne. Moje 2.0 Tdi 190km Po zakupie podkrecilem na 220km i 450nm i tu 1 minus brak quattro kola czasami mielą przy ruszaniu na trybie dynamik. Jednak brakuje tej przyczepności quattro.Po roku i przejechaniu 17tys.km nie sie nie wydarzylo.Aktualnie 245 tys silnik skrzynia sucha, wyciszenie ok Spalanie mieszane 7.1L nastepne auto napewno bedzie A6 C7 tylko quattro z końca produkcji..
Dodane 5 miesięcy temu
4,8
~creh
Audi A6 C7
Limousine Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Posiadam co prawda bliźniaczą wersję CREH competition 340 koni, ale to jest ten sam silnik co CREC 333 KM. Świetny silnik, reakcja na gaz natychmiastowa - brak turbodziury. Spalanie akceptowalne średnie 11 litrów na 100 (cykl mieszany). Ślinik to najlepiej dopracowana wersja ze wszystkich 3.0 TFSI na kompresorze, brak poboru oleju przez 10 tys km. Zmierzona seria na hamowni miała ponad 350 koni. Zrobione stage 2 na ok 450KM i 550 nm - robi się już osiągami S6. Kolejny plus to skrzynia tiptronic dostępna tylko po za rynkiem Eu - głównie USA i Kanada. 8 biegów w trasie robi robotę - 2 tys obrotów i 140 km/h na budziku.
Dodane 10 miesięcy temu

Raporty spalania Audi A6 C7

Liczba raportów: 272
Średnie spalanie dla Audi A6 C7
7,8 – 20,7
l/100 km
6,4 – 13,2
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Cześć, na podstawie różnych tras i przejechaniu ponad 100k km. Statystyki z tankowania (wskazania komputera to różnice max +/-0,3). Najmniejsze spalanie 4,8 jeżdżąc bardzo przepisowo poza miastem i małe miejscowości, dosłownie muskając gaz, wycieczkowo. Jeżdżąc spokojnie/normalnie, szkoła - praca - dom, bez ciągłego przyśpieszania, trasa mieszana, tj. trochę autostrada i korki warszawskie pali 6,3 w lato, w zimę 6,5. Cały czas jeżdżąc z włączoną klimatyzacją. Maksymalne zużycie trasa Sopot-Warszawa, korki w Trójmieście i na wyjeździe, S7 w szczycie letnim, co chwila gaz w podłodze, tak przez 350km, spalił średnio mniej niż 9. Trasy po 200km z prędkościami 160-180 autostrady i eski pali średnio 7.0 Zależy jak często żwawo przyśpieszać. Generalnie mega ekonomiczne auto. Mega komfort. Polecam. Ps. serwisując odpowiednio, zmiany na czas i olej co 15k nic się z nim nie dzieje. Jedynie części eksploatacyjne.
Dodane ponad rok temu
8,7
Audi A6 C7
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto spore i ciężkie więc musi więcej spalić ok. Mimo wszystko jestem rozczarowany dużym spalaniem ponieważ większość opinii w internecie to 5-6l trasa i 6.8-7.5l miasto co wg mnie nie do konca jest prawdą. U mnie trasa Warszawa-Hannover w 2 osoby z ok 130kg bagażu przy 130-140km/h wychodzi 7.4-7.8l na 100km. Chciałbym tylko zaznaczyć że na tej samej trasie przy tych samych predkościach i identycznym obciążeniu 22 letni 1.9 tdi w moim starszym audi spalał max 6l. Oczywiście komfort jazdy i przyspieszenie w C7 oceniam bardzo pozytywnie.
Dodane 2 lata temu
8,4
Audi A6 C7
Avant 3.0 TDI 204KM 150kW
Audi A6 C7 Avant Quatro S-Tronic. Opony zimowe 225/50/18 Continental Ts830. Auto typowo na trasy. W trasie pali mało. Poruszając się drogami szybkiego ruchu i krajowymi do 120km/h spalanie wynosi 6,5l. Jadąc dynamiczniej do 140km/h wynosi 7,5l. Wcześniej posiadałem A6 C6 233km i w praktyce nowszy model spala kolo litra mniej na trasie. Jeżeli chodzi o miasto to w mojej opinie jest tragedia. W warszawie jadąc nie zakorkowanymi ulicami do pracy 12km, auto najmniej rano spala 8,5l. Przy większych korkach jest to spalanie rzędu 13l. Poruszając się spokojnie po Warszawie ciężko sumarycznie zejść poniżej 10l. Fizyki się nie oszuka, jest co ciężkie auto z dużym silnikiem. Uważam, że ten silnik spala praktycznie tak samo jak wersja 245km, Różni się tylko nieznacznie wydajniejszymi wtryskami oraz turbiną. 6,5l do osiągniecia tylko na trasach przy spokojnej ekonomicznej jeździe. W manualu i z napędem na sam przód możliwe że spalanie wyniesie 1l mniej
Dodane 2 lata temu

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów