Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Limousine Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 4933 mm
Szerokość 1874 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2086 mm
Wysokość 1455 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Rozstaw kół - przód 1627 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 930 mm
Zwis tylny 1091 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 962 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1429 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 995 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1176 mm
Wysokość progu załadowczego 674 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Zbigniew Jerczynski Czestochowa
Limousine Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C7
Bardzo dobry samochod, komfortowy, oszczedny, renomowanej marki. Kupiony okazyjnie na wyprzedazy, po tym, jak w niektorych miastach Niemiec zabroniono wjazdu do centrum dieslami. Bardzo brzydka deska rozdzielcza z przodu, z aluminiowymi zawijasami I ozdobnymi listwami , ktore nie sa potrzebne do niczego, zrobione przez kogos zupelnie bez gustu i szpeca niesamowice. Bryla nadwozia takze pudlowata , zazdroszcze BMW czy Mercedesowi, ze podazaja za moda I wygladaja zdecydowanie nowoczesniej. Lakier czarny ale niestety zwykly akrylowy , jakby nie bylo metalikow, a to tez razi, bo nawet tandeta po 40 tysiecy ma wiekszy wybor kolorow I wszystkie wielowarstwowe. Samochod zaawansowny technicznie, ale przestarzaly stylistycznie.
4,9
~poznaniakk
Limousine Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C7
Jest to moje pierwsze auto z tak wysokiego segmentu cenowego więc nie mam porównania do innych marek. Auto użytkuję od ponad roku i zrobiłem nim 24 000km - jak do tej pory jestem zachwycony! Pełen komfort podróży - w aucie cicho, wygodnie, jazda nie męczy. Zrobienie tym autem dziennie 500km czy więcej to żaden problem. Jak do tej pory (odpukać!) nie miałem żadnych problemów czy usterek. Auto, jak przystało na nowe, spisuje się bardzo dobrze. Spalanie na poziomie 10-11 litrów/100km przy normalnej jeździe.
4,5
~Mr
Limousine Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Audi A6 C7
Kolor: Daytona Grey, S-line, aktywne matrix'y LED i 20 calowe kola z RS. Do tego 333konie z 3-litrowej benzynowej V-6-tki - Tu trzeba sie zastanowic czy S6 jest warte wydania kolejnych 120tys. Kazdy kolejny raz kiedy odpalam silnik usmiecham sie bo wiem ze dobrze wydalem pieniadze

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 11
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
System Star stop
  • Audi A6 C7
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Witam mam podobny problem jak kolega wyżej Dany.. Wyświetla mi się ABS kontrola trakcji, system Star stop nie aktywny nie jest o ciśnienie w oponach. Po jakimś czasie te komunikaty znikają ale start stop jest nie aktywny po przyjechaniu pracy zgasiłem auto ponownie odpaliłem i nie było żadnych komunikatów rano to samo te same błędy.. Ktos Pomorze.. Auto bezwyoadkowe
Audi A6 C7 Limousine Facelifting