Szukaj

Informacje o Audi A6 C7

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Oceny Audi A6 C7

Liczba ocen: 122
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,5
~Danny
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Audi A6 C7
Totalny złom przez 3 lata wysiadła skrzynia biegów wtyczka skrzyni zardzewiała nagrzewnica i chłodnica skrzyni biegów zatkana z powodu rdzy w silniku głośnik od parktronika przestał działać łożysko w skrzyni trzymające przegub wyrobiło obudowę aluminiową antena GPS przestała działać jest to horoba tych aut w salonie w Niemczech nie chcieli jej wymienić na ich koszt skasowali mnie za to 600€ przy czym majster nie wiedział czy antenę na dachu trzeba malować czy nie salon w Leverkusen nie polecam jeżdżę audi od 15 lat ale takiego złomu jeszcze nie widziałem Niemcy nie umieją już nic budować Chińszczyzna jest już lepszej jakości
2,5
~Danny
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Audi A6 C7
Totalny złom przez 3 lata wysiadła skrzynia biegów wtyczka skrzyni zardzewiała nagrzewnica i chłodnica skrzyni biegów zatkana z powodu rdzy w silniku głośnik od parktronika przestał działać łożysko w skrzyni trzymające przegub wyrobiło obudowę aluminiową antena GPS przestała działać jest to horoba tych aut w salonie w Niemczech nie chcieli jej wymienić na ich koszt skasowali mnie za to 600€ przy czym majster nie wiedział czy antenę na dachu trzeba malować czy nie salon w Leverkusen nie polecam jeżdżę audi od 15 lat ale takiego złomu jeszcze nie widziałem Niemcy nie umieją już nic budować Chińszczyzna jest już lepszej jakości
2,5
~Danny
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Audi A6 C7
Totalny złom przez 3 lata wysiadła skrzynia biegów wtyczka skrzyni zardzewiała nagrzewnica i chłodnica skrzyni biegów zatkana z powodu rdzy w silniku głośnik od parktronika przestał działać łożysko w skrzyni trzymające przegub wyrobiło obudowę aluminiową antena GPS przestała działać jest to horoba tych aut w salonie w Niemczech nie chcieli jej wymienić na ich koszt skasowali mnie za to 600€ przy czym majster nie wiedział czy antenę na dachu trzeba malować czy nie salon w Leverkusen nie polecam jeżdżę audi od 15 lat ale takiego złomu jeszcze nie widziałem Niemcy nie umieją już nic budować Chińszczyzna jest już lepszej jakości

Raporty spalania Audi A6 C7

Liczba raportów: 197
Średnie spalanie dla Audi A6 C7
7,8 – 20,7
l/100 km
6,5 – 13,2
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Limousine Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Audi A6 C7
rewelacja. autem zrobilem co prawda od zakupu dopiero okolo 3tys km. srednie max to wiadomo ze moze byc i 20. ogolnie jezdze spokojnie/normalnie wiec ciezko mi podac ta wartosc bo nigdy nie zrobilem powiedzmy non stop 100-200km w trybie sport jazdy mieszanej. po tych 3tys km 90% jazda w trybie efficiency plus jakies krotkie przebiezki w trybie dynamic spalanie srdenie 9,5l. dla mnie to rewelacaj. 7,5 to droga krajowa do 120km/h w miare przepisowao. 8,5 to z dluzszej trasy (jakies 600km) troche miasto troche lokalna do 120 troche ekspresowka do 140 i troche autostrada do 160.
11,9
RS6 Avant 4.0 TFSI 560KM 412kW
Audi A6 C7
Samochodem zrobiłem 12 tys. km: - przyrost od 190 do 202 tys. km (tak, taki przebieg, i wszystko ma się w jak najlepszym porządku) - okres od września do czerwca - 6 tys. km autostrada, 3 tys. km miasto, 3 tys. km krótkie trasy poza miastem normalnymi drogami (czyt. nie szybkiego ruchu) - w zdecydowanej większości jazda w trybie komfortowym - opony zimowe Pirelli Sottozero 3, letnie Michelin Pilot Sport 4S, obydwa zestawy 285/30/ZR21 - różnica w spalaniu między nimi jest absolutnie niezauważalna Niekasowany przez ten okres komputer pokazuje 13.7 l/100 km, i jest to średnia dosłownie wszystkiego (no dobra, poza torem). Litry z dystrybutora na stacji paliw podzielone przez kilometry z małego licznika zawsze dają zbliżony wynik - w zależności od ostatnich tras są to widełki od 13 do 15 litrów. Spalanie w trasie, zarówno na autostradzie jak i poza nią, to w skrócie prędkość podzielona przez 10. W trybie komfortowym litr mniej. Przy niższych prędkościach jest to około 9 litrów. Najniższe jakie osiągnąłem to 8,4 l/100 km na trasie około 50 km ze średnią prędkością około 70 km/h, jednak schodzenia poniżej 9 litrów nie polecam - sonda lambda daje o sobie znać błędem DTC, i nie jest to wina wadliwej sondy. W mieście - zależy. W korku w sumie nie wiadomo, bo wskazanie kończy się na 41 litrach, a widać, że chciałoby iść wyżej. Przy płynnej jeździe bez wciskania gazu w podłogę da się zejść do około 16-17, choć realistycznie trzeba mówić bardziej o przedziale 18-21. Przy "zabawach" typu dwójka do odciny i strzelanie z wydechu sky is the limit. Zbiornik paliwa ma pojemność 75 litrów, stąd realny zasięg to bezpieczne 450 km. Okolice 500 do 550 są osiągalne, jednak trzeba pamiętać, że silnik 4.0 TFSI bardzo nie lubi rezerwy i niskiego ciśnienia paliwa na wtryskach. Biorąc od uwagę potęgę silnika i nie zapominając od tym, że samochód waży około 2 tony (+/- 70 kg, w zależności od konfiguracji), jest to wynik jak najbardziej akceptowalny.
6,7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Audi A6 C7
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 14
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
12 komentarzy
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Audi A6 C7