Szukaj

Informacje o Audi A6 C7

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Oceny Audi A6 C7

Liczba ocen: 108
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Mateusz
Avant 2.0 TDI 177KM 130kW
Audi A6 C7
Auto niesamowite, przyciąga uwagę przechodniów, ogromną zaletą są na pewno jego światła, które dodatkowo dodają mu "uroku". Samochód prowadzi się bardzo dobrze i świetnie trzyma się drogi. Wersja stworzona do dłuższych podróży, na autostradę nadaje się idealnie! W mieście czasami jest problem ze znalezieniem dogodnego miejsca parkingowego, ponieważ ten model jest dosyć długi. Po 250 tys. kilometrów auto nadal spełnia moje oczekiwania, żadnych problemów przez dwa lata użytkowania, od momentu kupna do wymiany były tylko podstawowe rzeczy typu klocki itd. nic poważniejszego. Jeżeli ktoś się zastanawia nad kupnem tego samochodu to gorąco polecam.
4,4
~Zbigniew Jerczynski Czestochowa
Limousine Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C7
Bardzo dobry samochod, komfortowy, oszczedny, renomowanej marki. Kupiony okazyjnie na wyprzedazy, po tym, jak w niektorych miastach Niemiec zabroniono wjazdu do centrum dieslami. Bardzo brzydka deska rozdzielcza z przodu, z aluminiowymi zawijasami I ozdobnymi listwami , ktore nie sa potrzebne do niczego, zrobione przez kogos zupelnie bez gustu i szpeca niesamowice. Bryla nadwozia takze pudlowata , zazdroszcze BMW czy Mercedesowi, ze podazaja za moda I wygladaja zdecydowanie nowoczesniej. Lakier czarny ale niestety zwykly akrylowy , jakby nie bylo metalikow, a to tez razi, bo nawet tandeta po 40 tysiecy ma wiekszy wybor kolorow I wszystkie wielowarstwowe. Samochod zaawansowny technicznie, ale przestarzaly stylistycznie.
4,6
~Przemek
Avant 3.0 TDI 245KM 180kW
Audi A6 C7
Samochód dla rodziny dla kierowcy o sportowym zacięciu. Auto jest tak dobre, że aż nudne. Biorąc pod uwagę całokształt to samochód bliski ideałowi, dostarczający niesamowitej przyjemności z jazdy i niesamowitym komforcie jazdy, prawie niezawodny. Jedyna awaria : przy 125 tys. km (samochód z salonu) konieczna wymiana części tarcz sprzęgła, i wymiana mechatroniki. (bo "poleciały" biegi parzyste). W ASO można by zapłacić za usunięcie "drobnej awarii sporo kasy (starczyłoby tak około na nowe auto klasy "B"). Tak poza tym to ideał. ocena "pięć minus".

Raporty spalania Audi A6 C7

Liczba raportów: 166
Średnie spalanie dla Audi A6 C7
8,3 – 20,7
l/100 km
6,4 – 10,3
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Audi A6 C7
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.
8,8
Avant Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C7
Auto pali tak jak sie jezdzi. Mam ciezka noge i w Polsce na trasie (z odcinkami autostradowymi gdzie cisne mocno) rzadko schodze ponizej 10. W miescie 12, a przy ostrej jezdzie na krotkich odcinkach nawet 14. W trasie gdzie nie ma autostrad da rade zrobic 8, a nawet 7 bez wyprzedzania. Przyjemnosc wyprzedzania TIRow jest jednak dosc spora i zawsze wyjdzie mi przynajmniej 9. Najmniej udalo mi sie zrobic 5,4l w Austrii, na austriackim paliwie jadac przwpisowo w miasteczkach 50 i poza nimi 90.. W Polsce to jednak niemozliwe. Jezdzac 50:50 miasto -trasa mam srednio 10 litrow (przejechane 63 tys km). Jesli ktos myali, ze kupujac prawie 2 tonowe auto z dyanimcznym silnikiem i napedem quattro spali tyle co w reklamie (4-6l) to jest naprawde naiwny. Sredni wynik 10l przy bucie w podlodze jest jednak przyzwoity. Radze sie 2 razy zastanowic na diezlem tym, ktorzy chca kupic 2 litrowa benzyne 252 konie. Mialem przyjemnosc pojezdzic tym autem troche. Psiagi rewelacja, ale spalanie rzedu 16-17l. Jak ktos ma i chce placic 100zl na 100km to zapraszam. Jak ktos woli jednak wydac polowe to polecan diesla. Opcja 190 koni z napedem quattro pozwala w 90% przypadkow miec pelna satysfakcje z jazdy. Te 10% to autostrada, gdzie przy schaomowaniu przez tirowy wyscig sloni do 80 doac sporo czasu zajmuje powrot do 200. Tu mocy brakuje. Miasto i rozpedzanie do 140 jest naprawde w porzo. Mowi to czlowiek o naprawde coezkiej nodze:) pzdr
16,3
RS6 Avant Facelifting 4.0 TFSI 560KM 412kW
Audi A6 C7
To nieprawda że to auto pali tyle ile wleje się do baku. W mieście przy normalnej jeździe ,nie jak ślimak ale też nie startując od świateł do świateł auto spali okolo14-15 litrów . Na autostradzie do prędkości 170km/h auto nie przekroczy 15 litrów. Jeśli ktoś na autostradzie jedzie 150km/h auto nie spali więcej niż 12-13 litrów. Oczywiście jeśli chcemy się pobawić czy to w mieście i robić sprinty od świateł do świateł to nie pokaże więcej niż 18l zaś zabawa na autostradzie z gazem w podłogę to około 20-22 l. Ale kto tak jeździ cały czas. Nie mam lekkiej stopy i auto pali mi srednio16-17l. Polecam bo jak na auto którym możemy "zniszczyć " większość aut poruszających się na drodze to baaaaardzo do ty wynik w spalaniu.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 13
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Oczekuje na rozwiązanie
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C7