Szukaj

Informacje o Audi A6 C7

Lata produkcji: 2011 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Oceny Audi A6 C7

Liczba ocen: 99
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Noiz
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 218KM 160kW
Audi A6 C7
jezdziłem wszytskim juz chyba, kochałem BMW za młodu, do pierwszego poważnego wypadku, na deszczu i kasacji auta, nigdy wiecej, to samo z Xdrive, kilka Mercedesów, jednak kanapa to nie dla mnie, moze jak bede po 70tce.. Lexusy - paliwożernne, zwłaszcza ..hybrydy! w trasie, bo w miescie "jako-tako" (po japońsku ;) ) w 10 l się zmieścisz, ale ergonomia i obsługa przyrządów beznadzieja, no i osiągi przy tym spalaniu jakaś kpina :( VW, nei porównujmy, ktoś kto porównuje audi do VW, nigdy nie miał obu tych marek , nie ta jakośc, nie to zaiwszenie , prowadzenie, wyciszenie Jeepy sie trafiały, bujaki na resorach, paliwożerne kiedys smialem sie z Audi, że udawane premium, że prawdziwe premium, to tylko rdzennie tylnonapędowe Merc, BMW, LExus,, Audi juz dawno przegoniłp te "klasy premium", nawet Volvo najnowsze zjadają BMW, jakością i designem, tylko szkoda ze nie maja już powaznych silników, tylko motorki od kosiarek max 2 l :( jestem byłym fanem BMW, jednak prawda jest taka, ze jak ktoś RAZ przesiądzie się z BMW do AUDI w podobnej konfiguracji (silnik, skrzynia, napęd) już nigdy nie wróci w drugą stronę to nie działa..
4,9
~Ronnie
Avant 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Audi A6 C7
Każde auto ma swoje wady i zalety. A6 C7 to piękne auto, mega wygodne, świetnie się prowadzi i jest dobrze wykończone. Jest to klasa premium, więc jakości materiałów nie ma co porównywać do VW, Mazdy itd. Moim zdaniem auto idalne dla rodziny 2+2 potrzebującej dużego kombi. Świetnie na trasy (spalanie super), komfort jazdy jest niesamowity. Na zachodnich autrostradach pełno jest C7, bo to typowy szosowy krążownik. Koszty utrzymania na razie mnie nie bolą, aczkowiek pewnie jest droższe w utrzymaniu niż Kia czy Fiat.
4,1
~max
Limousine 2.8 FSI 204KM 150kW
Audi A6 C7
Auta super ciche, świetne prowadzenie i dość duże spalanie 9-10 l w trasie ( 5 osób 120 km/h ) Miasto 14-20 l na 100 km. Wygodne auto dla 2+2 osoby. Z trójką dzieci zbyt mały ( foteliki ). Bagażnik na lato jest ok, zima- narty, jest zbyt mało miejsca. Usterki przez 6 lat ( tylny kierunkowskaz - wilgoć, wymiana płytki sterującą zmianą biegów 4000 pln, wyciek oleju 100 % ze skrzyni podczas jazdy 2000 pln ). Zdziwiłem się tą ostatnią usterką, gdyż nawet Vectra nie zrobiła mi takiego psikusa. Na szczęście zdążyłem na lotnisko swoim busikiem Boxerem za 70,000 pln :)

Raporty spalania Audi A6 C7

Liczba raportów: 150
Średnie spalanie dla Audi A6 C7
8,3 – 20,7
l/100 km
6,4 – 10,3
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Audi A6 C7
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.
8,8
Avant Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C7
Auto pali tak jak sie jezdzi. Mam ciezka noge i w Polsce na trasie (z odcinkami autostradowymi gdzie cisne mocno) rzadko schodze ponizej 10. W miescie 12, a przy ostrej jezdzie na krotkich odcinkach nawet 14. W trasie gdzie nie ma autostrad da rade zrobic 8, a nawet 7 bez wyprzedzania. Przyjemnosc wyprzedzania TIRow jest jednak dosc spora i zawsze wyjdzie mi przynajmniej 9. Najmniej udalo mi sie zrobic 5,4l w Austrii, na austriackim paliwie jadac przwpisowo w miasteczkach 50 i poza nimi 90.. W Polsce to jednak niemozliwe. Jezdzac 50:50 miasto -trasa mam srednio 10 litrow (przejechane 63 tys km). Jesli ktos myali, ze kupujac prawie 2 tonowe auto z dyanimcznym silnikiem i napedem quattro spali tyle co w reklamie (4-6l) to jest naprawde naiwny. Sredni wynik 10l przy bucie w podlodze jest jednak przyzwoity. Radze sie 2 razy zastanowic na diezlem tym, ktorzy chca kupic 2 litrowa benzyne 252 konie. Mialem przyjemnosc pojezdzic tym autem troche. Psiagi rewelacja, ale spalanie rzedu 16-17l. Jak ktos ma i chce placic 100zl na 100km to zapraszam. Jak ktos woli jednak wydac polowe to polecan diesla. Opcja 190 koni z napedem quattro pozwala w 90% przypadkow miec pelna satysfakcje z jazdy. Te 10% to autostrada, gdzie przy schaomowaniu przez tirowy wyscig sloni do 80 doac sporo czasu zajmuje powrot do 200. Tu mocy brakuje. Miasto i rozpedzanie do 140 jest naprawde w porzo. Mowi to czlowiek o naprawde coezkiej nodze:) pzdr
16,3
RS6 Avant Facelifting 4.0 TFSI 560KM 412kW
Audi A6 C7
To nieprawda że to auto pali tyle ile wleje się do baku. W mieście przy normalnej jeździe ,nie jak ślimak ale też nie startując od świateł do świateł auto spali okolo14-15 litrów . Na autostradzie do prędkości 170km/h auto nie przekroczy 15 litrów. Jeśli ktoś na autostradzie jedzie 150km/h auto nie spali więcej niż 12-13 litrów. Oczywiście jeśli chcemy się pobawić czy to w mieście i robić sprinty od świateł do świateł to nie pokaże więcej niż 18l zaś zabawa na autostradzie z gazem w podłogę to około 20-22 l. Ale kto tak jeździ cały czas. Nie mam lekkiej stopy i auto pali mi srednio16-17l. Polecam bo jak na auto którym możemy "zniszczyć " większość aut poruszających się na drodze to baaaaardzo do ty wynik w spalaniu.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 9
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Awaria systemu start stop
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 150 tys. km
Witam w powrocie z Chorwacji po przejechaniu 600 km zapalił mi się komunikat : awaria systemu start stop chwilowo niedostępny. Od tego czasu jadę na trybie awaryjnym zgłaszałem samochód i nadal nie zniknął tryb awaryjny przy wyłączeniu start stop nie ma kontrolki awarii lecz tryb awaryjny nadal jest Przerwy były dwie po około 2 h. Auto z 2015 roku napęd na przud automatyczna skrzynia biegów Bardzo proszę o pomoc!
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi A6 C7