Szukaj

Informacje o Audi Q7 I SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW 2009-2015

Lata produkcji: 2009 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2015 roku
Pojemność skokowa 4134 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 800 Nm przy 1650-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Sterowniki Bosch EDC17.
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Audi Q7 I SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW 2009-2015
12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia. (Skrzynia biegów)
12,0
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia. (Skrzynia biegów)
12,7
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
Na trasie przy płynnej jeździe (nie droga krajowa gdzie ciągle trzeba wyprzedzać) to całkiem niskie spalanie - 10-11l. Natomiast stojąc w korku to może być i 30l. średnia z 4000km to jakieś 13.5l głównie po drogach wokół-miejskich. (Skrzynia biegów)
Audi Q7 I SUV Facelifting