Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E30 Coupe 318 i 102KM 75kW 1984-1988

Lata produkcji: 1984 – 1988
Segment: Klasa średnia
Drugi model Serii 3 nosił nazwę E30. Debiutował on w 1982 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód miał nieco masywniejszą, a przy tym bardziej elegancką sylwetkę. Kształty nadwozia stały się bardziej opływowe. Choć model był znacznie droższy od E21 (w USA kosztował nawet dwa razy więcej), nie przeszkodziło mu to w zdobyciu większej popularności. E30 sprzedał się w liczbie blisko 2,3 miliona egzemplarzy. W 1994 roku został wycofany z produkcji.
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 1984 do 1988 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM (75 kW)
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~twincam@op.pl
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 102KM 75kW
A więc opowiem wam co nieco o mojej 2 milości (1 to moja dziewczyna ) a więc autko kupiłem 2004 roku w Berlinie dowiedzałem się o tym autku ze strony inter kolega ma 635 csi też odlot a więc pojechałem do raihu umówiłem na godzine , przyjeżdzam i niewierzę własnym oczom BMW 318 jak nowa przykryta w garażu wychuchana jednej ryski nie mogłem znaleść o rdzy nie wspomne jedyna rzecz to wydech muszę wymienić w najbliższych 4 latach > Babcia się pyta mnie podoba się a ja zdębiałem , pytam się babci czy autko wyjeżdzało kiedy kolwiek z Berlina a ona na to autko nie widziało nawet jeszcze autostrady bo mówiła mi że się bała jeżdzić gdzieś dalej i za miasto nie wyjeżdzała ( musze rozjezdzić autko zmulone że szok) ITD wnętrze autka znów mnie zdziwiło na tylnich siedzeniach babca mi mówiła że jeszcze nikt nie siedział tylko zakupy czasami woziła hehehehe . Ogulnie jeszcze nic na temat autka wiecej wam nie powiem bo jeszcze za mało nim jezdziłem.
4,1
~bubu77@interia.pl
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 102KM 75kW
Nie jestem gngsterem, podrywaczem itp. a uwielbiam to autko- auto ma 18 lat a chodzi jak szwajcarski zegarek, plastiki nie trzeszczą, silnik pracuje równiutko, oleju nie bierze - niemiecka solidność i technologia ;-)
4,8
~Street Racer
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 102KM 75kW
Za całokreztałt daje max. ponieważ wiaze sie z tym autkiem na dlugo bo jest SUPER.

Usterki BMW Seria 3 E30

Liczba wpisów: 11
Obroty jałowe na zimnym silniku falowanie , brak ssania ?
  • BMW Seria 3 E30 M3 Coupe 2.5 Evolution 238KM 175kW 1990
  • silnik
Witam chyba mam problem ... Po odpaleniu obojetnie czy to temperatura ujemna czy dodatnia , obroty są na poziomie około 600-700 obrotów falują , zauważyłem na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000 (pewnie to automatyczne ssanie) U mnie tego nie ma ? Po odpaleniu obroty wachają się zawsze między 500-700 , .Trwa to dosłownie do 2 minut . Potem silnik mruczy jak złoto , a obroty nie drgają na poziomie około 700 obrotów na minutę . Dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Szerokości....
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Swiecie sie poduszka
  • BMW Seria 3 E30 M3 Coupe 2.3 200KM 147kW 1986-1991
  • instalacja elektryczna
W serwicie po podlaczeniu do kompa stwierdzili uszkodzenie maty. Powiedzieli ze moge wrzucic modulator zeby oszukac mate bo szkoda kasy na wymiane i w sumie moze i racje mniejsze koszty a poduszki wszystkie beda dzialac ale w czym problem. Nagle stwierdzili ze to nie mata chyba tylko ta czarna kostka ktora laczy mate z komputerem jest uszkodzona nawet nie umieli tego nazwac mowili ze to czujnik airbag. Teraz juz sam nie wiem co ma robic mam wyjaty ten czujnik jak to nazywaja ja to nazwyam modulator pomiedzy mata a komputerem w sumie do tego powinni dolaczyc ten emulator poduszki zeby komputer caly czas widzial ze siedzi pasazer ale podobna nie moga tego zrobic jak nie wymienie tej czarnj kostki zwanej przez nich czujnikem. Tylko gdzie to kupic i czy to prawda co mowia??? moze ktos zna sie na tym ??? uszkodzona mata lub czujnik maty =
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
blokowanie chamulcy i nie cofa sie plyn
  • BMW Seria 3 E30 Coupe 320 i 129KM 95kW 1985-1991
  • układ hamulcowy
  • 620 tys. km
niewracanie sie plynu chamulcowego i blokowanie sie chamulcy przednich .po odczekaniu poru minut odnokowuja sie same i to po paru kilometrach powraca jak to rozwiazac ten problem mam w BMW 320i E-30 1986 prosze o odpowiedz
Oczekuje na rozwiązanie
BMW Seria 3 E30 Coupe