Szukaj

BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 316i 122KM 90kW 2005-2011

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 316i 122KM 90kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Klasa średnia
BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1599 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 4250 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 316i 122KM 90kW 2005-2011
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 316i 122KM 90kW
BARDZO UDANO TO AUTKO niema z nim problemów mit BMW B-Będziesz M-Miał W-Wydatki odchodzi pomału w niepamięć. Ceny przyzwoite Serwis prawie to samo co jak bym miał fiata opla o fordzie nie wspominając Autko serwisuje sie rzadziej Serwis troche droszy ale po przeliczeniu wychodzi na to samo Bardziej trwałe podzespoły choć nie jest to juz to co stare BMW które jeżdżą po naszych drogach do tej pory Spalanie umnie jest to średnio 7,5 l -100 przeważnie miasto W trasie 6L Max 8L Dużo zależy od kierowcy Mam znajomego co ma to samo autko i spalanie siega mu 6,9l niewiem jak on to robi chyba tylko muska ten pedal gazu ja tak nie umie wole depnąć jak trzeba:)
Dodane 13 lat temu
10,7
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 316i 122KM 90kW
11,0 - Typowe spalanie w mieście w mieszanej porze dnia 14,5 - Wysokie spalanie w cyklu miejskim wyłącznie w godzinach szczytu w jednym z dużych miast 6,5 - Spalanie na autostradzie przy prędkości 120km/h.
Dodane 6 lat temu
6,4
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 316i 122KM 90kW
Auto ekonomiczne. W trasie jadąc 110 schodzę poniżej 5 l. W mieście ok. 7.5 l.
Dodane 13 lat temu
Wygrzane uszczelki i węże plynu chlodzacego...
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • układ chłodzenia
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 6
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ... Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa. do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra) Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :) Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
Dodane 5 lat temu
4 komentarze
PRZEPLYWOMIERZ - MNIEJSZE SPALANIE, LEPSZA REAKCJA NA GAZ, LEPSZE OSIAGI
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • instalacja elektryczna
  • 255 tys. km
hEJ Zaszalalem i mowie a wymiencie mi ten przeplywomierz:) i faktycznie stary to juz na wstepie przeklamywal wskazania i byl zdezelowany, wiec Orginalnie E90 2005 n52b30 jest OEM 7547822 nazwany czujnik temperatury powietrza koszt 350zl,
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
ODMA i jej WężE
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • silnik
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Wymiencie odme + weze Nie zalujcie weze sa twarde a odma zapchana ... producent przewiduje to na 100tys km a kto bogatszy niech co 3 wymiane oleju juz wymienia tylko odme badz czysci ... pzdro
Dodane 5 lat temu
2 komentarze
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów