Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro IV Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW 1993-1997

Lata produkcji: 1993 – 1997
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
czytaj więcej
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1993 do 1997 roku
Pojemność skokowa 5733 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 275 KM (202 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 441 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,2
[email protected]
Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW
Chevrolet Camaro IV
w sumie ´super bryka´. 8 garow, przeszlo 300 koni. bardzo szybki samochod i dobrze trzyma sie drogi. troche drogi w naprawie. niedawno robilem hamulce i zaplacilem ok $500. w lecie wymienilem opony ($700). tune up kosztuje ok 500, jeszcze nie robilem calego. raz wymienilem kable i swiece na dwoch cylindrach bo silnik nierowno pracowal. zreszta poprzedni wlasciciel zrobil tune up po 50 tys mil. kupilem to auto w 1998 roku (rocznik 1995) z przebiegiem 52 tys mil. dwa lata temu wymienilem muffler (tlumik). kosztowalo ok 450 dolarow, sam muffler prawie 350. zalozylem fabryczny gdyz tzw performance (glosny warkot) kosztuje ok $800. troche za duzo jak dla mnie. teraz mam troche powyzej 100 tys mil przebiegu i nadal jestem bardzo zadowolony. duzo pali ale cos za cos. moc silnika powala z nog. w zimie wkladam ok 50 kilo obciazenia do bagaznika i jezdze bez problemu. najszybciej jechalem 140 mph na autostradzie. moze nie powinienem sie przyznawac bo ograniczenie predkosci bylo 65 mph ale musialem sprobowac chociaz raz. aha, mam reczna 6 biegowa skrzynie. uwielbiam moj samochod i jestem bardzo zadowolony. szkoda tylko ze przestali produkowac camaro ale mam nadzieje ze niedlogo zaczna od nowa.
4,4
~Ja
Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW
Chevrolet Camaro IV
Świetny samochód pod warunkiem, że właśnie taki sie chce. Ma dużo minusów i trzeba chcieć ten samochód żeby nie denerwowały. Napewno samochód hobby - a nie użytkowy.