Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro IV Cabrio

Lata produkcji: 1993 – 2002
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chevrolet Camaro IV Cabrio

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4910 mm
Szerokość 1890 mm
Wysokość 1330 mm
Rozstaw osi 2565 mm
Zwis przedni 1155 mm
Zwis tylny 1040 mm
Prześwit 120 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 929 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 215 l

Oceny Chevrolet Camaro IV Cabrio

Liczba ocen: 4
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Całokształt

Wady

- Widoczność - Poważne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,2
[email protected]
Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW
Chevrolet Camaro IV
w sumie ´super bryka´. 8 garow, przeszlo 300 koni. bardzo szybki samochod i dobrze trzyma sie drogi. troche drogi w naprawie. niedawno robilem hamulce i zaplacilem ok $500. w lecie wymienilem opony ($700). tune up kosztuje ok 500, jeszcze nie robilem calego. raz wymienilem kable i swiece na dwoch cylindrach bo silnik nierowno pracowal. zreszta poprzedni wlasciciel zrobil tune up po 50 tys mil. kupilem to auto w 1998 roku (rocznik 1995) z przebiegiem 52 tys mil. dwa lata temu wymienilem muffler (tlumik). kosztowalo ok 450 dolarow, sam muffler prawie 350. zalozylem fabryczny gdyz tzw performance (glosny warkot) kosztuje ok $800. troche za duzo jak dla mnie. teraz mam troche powyzej 100 tys mil przebiegu i nadal jestem bardzo zadowolony. duzo pali ale cos za cos. moc silnika powala z nog. w zimie wkladam ok 50 kilo obciazenia do bagaznika i jezdze bez problemu. najszybciej jechalem 140 mph na autostradzie. moze nie powinienem sie przyznawac bo ograniczenie predkosci bylo 65 mph ale musialem sprobowac chociaz raz. aha, mam reczna 6 biegowa skrzynie. uwielbiam moj samochod i jestem bardzo zadowolony. szkoda tylko ze przestali produkowac camaro ale mam nadzieje ze niedlogo zaczna od nowa.
3,6
~Wiciu e-mail: [email protected]
Cabrio 3.4 i V6 160KM 118kW
Chevrolet Camaro IV
Piekne auto i ogromne wrazenia z jazdy z obu wariantach - z i bez dachu ! Doskonałe prowadzenie jednak troche za słaby silnik. Ale w końcu to jest auto rekreacyjne a nie sportowe. Na naszych drogach 160 KM wystarcy zeby milo pojezdzic.
3,9
~Kab
Cabrio 3.8 i V6 193KM 142kW
Chevrolet Camaro IV
Fun, wygląd i poczucie ogólnego wypasu. Zaboli głównie na stacji, ale poza tym autko bajka. Brakuje V8, ale w Conv to jeszcze ujdzie.