Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995

Lata produkcji: 1990 – 1995
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995

Produkowany od 1990 do 1995 roku
Pojemność skokowa 3301 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 251 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny

Oceny Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995

Liczba ocen: 10
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

2,5
~gerth
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
Mimo wszystko najgorsze auto jakie miałem: nawet stary cieknący olejem T2 nie napsuł mi tyle krwi co Chrysler Voyager bo tamtemu mogłem kupić na CPN 5l bańkę oleju i do domu zawsze dojechałem. Voyager kilka razy zawiódł. Raz laweta, kilka razy holowanie, bodaj 2 albo 3 razy przyjazd elektryka \"w pole\". Auto było 12-letnie więc niemłode ale miałem Omegę która przy zakupie miała prawie 15 a pozniej nawet jak skończyła \"18\"-stkę była lepsza od tego GRATA. Kumpel ma Voyagera w gazie z 1996 i narzeka mniej. Teraz drugi kumpel kupił Voyagera 2008r - życzę mu jak najlepiej ale... Ludzie kupują te auta bo to jedno z najtańszych duzych aut (tzn vanów) ale ja już nigdy Chryslera nie kupie - nawet nowego. Cena nowego to kosmos 150 tys a po 3 latach wart 40. Dlaczego? Odpowiedzcie sobie sami - albo czytając mój wpis. Aha - uwaga nowy Fiat Freemont to podobno Voyager tylko z logo Fiata, dziękuję postoję. Ceny części to grube tysiące zł, kilka razy droższe niż do VW czy Opla. Jak policzyłem lepiej i taniej było wynająć busa (i to z kierowcą)
4,5
~Franz
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
auto miałem w latach 2005-2008 super było moim pierwszym autem wcześniej jeździłem modeo benz i diese ojca oraz swoim bravo - te auta są godne polecenia jednak jak chodzi o vany to nigdy innego bym nie chciał !!!
4,5
~Wiesław
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
Jeżeli ktoś szuka WYGODNEGO, dużego, rodzinnego samochodu, a od czasu do czasu poprzebuje małą ciężarówkę za rozsądne pieniądze nie widzę innego samochodu i już zastanawiam się nad kupnem następnego modelu

Raporty spalania Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995

Liczba raportów: 11
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995
13,3
l/100 km
14,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,3
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
To jakaś masakra była. Spalanie LPG w zasadzie nie schodziło poniżej 15l/100, za to miał inny "plusik" (ironia) obciążony też brał niewiele więcej (to bydle nie zauważało że ma jakąś przyczepę albo ludzi na pokładzie) - spalanie rosło o 2-3l/100km Naprawy? Lepiej podarowac wrogowi niż naprawiać. W krótkim czasie wsadziłem w niego ładnych kilka tys. Niestety odpłacał najgorszym - np stanieciem w lesie, w trasie (raz laweta, kilka razy holowanie, ech...) Automat, jak poszła elektryka to mogleś ubrac dobre buty i w droge (zamykać nie trzeba - ach, szkoda że tego mi nie ukradli), z drugiej strony "plusik" :-)) minicasco czy AC nie było potrzebne. Koszty napraw opiszę poniżej
14,7
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
auto było na gazie ( zwykła instalacja holenderska - polecam nigdy nie było z nią problemu!!! ) parametry spalania podaje w gazie auto paliło 18 l na zimnym silniku przy przebiegach po mieście ok 5 km z 3 krotnym gaszeniem i włączaniem - więc w ekstremalnych warunkach !!! na trasie do 120 brało ok 13 litrów najmniej odnotowałem 12.0 ale zakładam że można zejść do 9,5 znajomy miał takie osiągi na trasie koszalin hamburg ale przy prędkości 80polska-110 niemcy...więc co to za jazda... CZĘŚCI TANIE !!! koszalin koło stacji statoil przy pks ma sklep z cz. do usa cars polecam lub allegro kto mowi ze cz są drogie ten nie umie szukać !! lub nigdy nie śmigał tym cudem tylko z zazdrością gada głupoty o amerykańskich autach...
12,7
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
W moim przypadku (benzyna+LPG sekwencyjny) spalanie wynosi: - w mieście - ok 15L - w trasie - ok 11L - mieszane - ok 13L patrząc na dzisiejszą cenę gazu (ok 2zł) wysokolitrażowy silnik, i funkcjonalność jest to bardzo ekonomiczny samochód. Przez ponad 100tyś kilometrów tym samochodem wymieniłem tarcze hamulcowe wraz klockami komplet amortyzatorów