| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
| Masa | 1134 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Uszkodzenie struktury i spoin dowiodło, że karoseria została przeciążona, jest niestabilna. Przesunięcie kierownicy grozi obrażeniami głowy oraz klatki piersiowej kierowcy, a tylne przesunięcie bocznej belki jest wręcz niedopuszczalne. Nacisk powodowany przez pasy bezpieczeństwa jest stanowczo zbyt duży, powoduje śmiertelne niebezpieczeństwo. W rezultacie ocena ochrony dorosłego pasażera/kierowcy jest marna, tylko jedna gwiazdka. Elementy deski rozdzielczej zagrażają kolanom i udom zarówno kierowcy i pasażera. Brak punktów za osłonę kostek i stóp.
Poduszka pasażera może być wyłączona by umożliwić umieszczenie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak przycisk dezaktywujący nie jest wystarczająco oznaczony, brak kontrolki informującej o statusie poduszki. Informacje o mocowaniach ISOFIX na tylnych siedzeniach niedostateczne.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 3 pkt (19%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 73 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |