| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta terenowe |
| Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
| Masa | 1905 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Twarde elementy struktury deski rozdzielczej zagrażają kolanom i udom zarówno pasażera jak i kierowcy.
Captiva uzyskała maksimum punktów podczas testów uderzenia bocznego i zderzenia ze słupem. Jednak w przypadku tego ostatniego ocena została obniżona o 1 pkt, ponieważ przednia poduszka nie rozwinęła się do końca.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
| Potrącenie pieszego | 17 pkt (61%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Captiva uzyskała maksimum punktów za ochronę nóg pieszego jaką zapewnia odpowiedni zderzak. Niestety przednia krawędź maski nie uzyskała już ani jednego. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna nie może być wyłączona, więc fotelik nie powinien być używany tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu pasażera. Etykieta ostrzegająca przed taką czynnością nie jest dostępna w każdym europejskim języku. Mocowania ISOFIX nie zostały wystarczająco jasno opisane. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |